شرایط گارانتی ۱۸ ماهه گوشی کسری پارس

موارد زیر شامل گارانتی ۱۸ ماهه کسری پارس نخواهد شد :

  • استفاده، نگهداری و یا هرگونه کارکرد ناصحیح یا خارج ساختن محصول از شکل عادی 
  • خرابی به دلیل استفاده از هرگونه وسایل جانبی و غیر استاندارد
  • اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیرمجاز و در خارج از مرکز خدمات کسری پارس
  • شکستگی، اثرات ضربه و یا هرگونه تماس با مایعات و رطوبت خوردگی (حتی گوشی‌های ضدآب)
  • مخدوش کردن یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی ویا در محصول
  • نصب هرگونه نرم افزار مخرب و غیرمجاز روی دستگاه
  • به روز رسانی یا فلش کردن دستگاه در خارج از مرکز خدمات کسری پارس
  • فراموشی رمز عبور Google Account و قفل شدن دستگاه (FRP)
  • خرابی یا ایراد آداپتور، کابل و هندزفری داخل جعبه گوشی
  • باتری باد کرده
  • ۱ تا ۵ عدد پیکسل سوخته
  • لکه‌های سفید یا سیاه روی صفحه نمایش که در اثر ضربه پدید می‌آیند

نکات قابل توجه:

  • همراه داشتن کارت گارانتی و جعبه دستگاه هنگام پذیرش الزامیست.
  • کسری پارس هیچ تعهدی در قبال حفظ اطلاعات شخصی مشتری ندارد.
  • پذیرش دستگاه در کسری پارس فقط با بررسی و تایید کارشناس صورت خواهد پذیرفت.

قابل توجه مشتریانی که ضمانت ۳ ماه تعویض کسری پارس را دریافت کرده اند:

شرکت کسری پارس در یک بازه زمانی روی تعدادی از گوشی‌های عرضه شده با گارانتی این شرکت، اقدام به ارائه ضمانت ۳ ماه تعویض نمود که البته در حال حاضر این طرح دیگر اجرا نمی‌شود. عزیزانی که این ضمانت ۳ ماهه را روی گوشی خریداری شده خود دریافت کرده اند ( وجود لیبل ضمانت ۳ ماه تعویض روی جعبه گوشی) توجه داشته باشند این ضمانت از تاریخ شروع گارانتی که روی کارت گارانتی درج شده، محاسبه خواهد شد. در ادامه برای آگاهی بیشتر شما عزیزان به توضیح انواع دیگر ضمانتنامه و شرایط گارانتی گوشی می پردازیم.

شرایط گارانتی گوشی به چه شکل است؟

به هنگام خرید گوشی عمدتا بر سر دو راهی این‌که تلفن همراه را با گارانتی بخریم یا بدون گارانتی دچار تردید می‌شویم. گوشی‌های هوشمند تلفن همراه امروزی قیمت نسبتا بالایی دارند و عمدتا برای خرید آن‌ها باید چندین ماه پول پس انداز کنیم، پس در حفظ و نگهداری آن‌ها هم باید تمام سعی و تلاش خود را بکار ببریم. در این مطلب قصد داریم شما را با شرایط گارانتی گوشی – انواع گوشی‌ها اعم از هوواوی، اپل، سامسونگ و غیره – آشنا کنیم تا در هنگام خرید دچار تردید این که گوشی را با گارنتی یا بدون آن خریداری کنید، نشوید.

شرایط گارانتی گوشی

شرایط گارانتی گوشی هواوی

همانطور که گفتیم شرایط ضمانت شرکت‌های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند، برخی از آن‌ها تنها یک ماه تا سه ماه ضمانت تعویض می‌دهند و برخی دیگر تا دو سال. گارانتی گوشی هرچه جامع‌تر باشد و شرایط آسان‌تری داشته باشد قطعا هزینه اولیه بیشتری هم خواهند داشت.

برای مثال گوشی‌های هواوی که در ایران هستند، برای فروش حداکثری، شرکت واردکننده یک ضمانت‌نامه بسیار عالی را ارائه می‌دهد که آن هم تعویض دستگاه ظرف یک هفته است، به این معنا که می‌توانید بدون هیچ دلیل خاصی گوشی هواوی خود را ظرف یک هفته پس بدهید و مبلغ گوشی به شما باز پس داده خواهد شد.

این نوع گارانتی در امر بازاریابی بسیار کمک می‌کند و مشتریان رغبت بیشتری برای خرید این نوع محصولات پیدا می‌کنند.

شرایط گارانتی گوشی شیائومی

برای استفاده از گارانتی گوشی‌های شیائومی ابتدا باید اصالت گارانتی را از سامانه همتا استعلام بگیرید و از قانونی بودن و صحت آن مطلع شوید. در نظر داشته باشید که گوشی‌هایی که قبلا حتی یک ثانیه هم روشن شده باشند، زمان گارانتی آنها از آن لحظه محاسبه می‌شود. پس هنگام خرید گوشی حتما از آکبند بودن آن اطمینان حاصل کنید.

برای ارائه و استفاده از ضمانت‌نامه گوشی‌های Xiaomi داشتن جعبه گوشی که با شماره سریال آن تطبیق داشته باشد الزامی است. عمدتا مدت زمان استفاده از شرایط گارانتی برای گوشی‌های شیائومی که باتری آن‌ها جدا می‌شود ۶ ماهه و برای گوشی‌هایی که باتری آن‌ها داخلی است ۱۸ ماهه است.

شرایط گارانتی گوشی نوکیا

شرکت نوکیا که یکی از معتبرترین برندهای گوشی‌های همراه در چند سال اخیر بوده است، بازار را به رقبای دیرینه خود واگذار کرده است، حالا این شرکت برای بدست آوردن مشتریان بیشتر، استفاده از شرایط گارانتی گوشی های خود را بسیار مطلوب‌تر کرده است بلکه بتواند از این طریق باز به صدر برترین تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه برسد.

این شرکت تمامیِ محصولات خود را با گارانتی ۱۸ ماهه عرضه می‌کند و تعویض قطعات خراب به صورت رایگان در ۶ ماهه اول امکان پذیر است. اما حتما قبل از خرید از شرایط گارانتی گوشی نوکیای خود مطلع شوید و در صورت استاندارد نبودن شرایط استفاده از ضمانت‌نامه هرگز زیر بار خرید آن نروید.

شرایط گارانتی گوشی جی پلاس

یکی از شرکت‌هایی که در ایران به تازگی شروع به فعالیت کرده است شرکت جی پلاس می‌باشد که برای رفاه حال مصرف کنندگان شرایط بسیار ویژه‌ای را برای ضمانت دستگاه‌های خود به وجود آورده است. این شرکت با بیش از ۸۰۰ نمایندگی فعال در ۲۰۰۰ تکنسین متخصص و مجرب آماده خدمت‌رسانی در تمام روزهای هفته است و شرایط استفاده از گارانتی گوشی های آن بسیار جامع و گسترده است.

برای استفاده از شرایط گارانتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

همانطور که قبلا نیز متذکر شدیم گارانتی و شرایط آن بسته به شرکت ارائه دهنده متفاوت است و قبل از خرید گوشی حتما به نکاتی که شامل گارانتی می‌شوند و نکاتی که شامل گارانتی نمی‌شوند، توجه کنید. در ادامه به برخی از شرایط عمومی و نکات قابل توجه برای استفاده از گارانتی پرداخته‌ایم:

  • همراه داشتن کارت گارانتی با مُهر و تاریخ استفاده از گوشی به علاوه جعبه دستگاه الزامی است
  • برای جلوگیری کردن از سرقت اطلاعات داخلی گوشی، بهتر است همه آن‌ها را در داخل فلش ریخته و حافظه گوشی را خالی کنید.
  • برای آسان‌تر شدن کار تکنسین بهتر است رمز و نام کاربری Google (برای گوشی‌های اندرویدی) و Apple ID (برای گوشی‌های شرکت اپل) را در اختیار تعمیرکار قرار دهید.
  • برای استفاده از گارانتی باید شماره سریال دستگاه IMEI خوانا باشد و کارت گارانتی مخدوش نشده باشد.

سخن پایانی

با توجه به این موضوع که قیمت گوشی‌های هوشمند بسیار بالا رفته است و اکثرا به اندازه حقوق یک تا دو ماه هر فردی است، باید در حفظ و نگهداری و استفاده صحیح از آن تمام تلاش خود را کرد. در این مطلب به ضوابط عموم و شرایط گارانتی گوشی های مختلف پرداختیم تا در هنگام خرید حتما به چگونگی استفاده از آن توجه کنید و پس از خرید با مشکل جدی مواجه نشوید.

تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت کسری پارس می‌باشد.