شرایط گارانتی ۱۸ ماهه کسری پارس

موارد زیر شامل گارانتی ۱۸ ماهه کسری پارس نخواهد شد:

  • استفاده، نگهداری و یا هرگونه کارکرد ناصحیح یا خارج ساختن محصول از شکل عادی
  • خرابی به دلیل استفاده از هرگونه وسایل جانبی و غیر استاندارد
  • اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیرمجاز و در خارج از مرکز خدمات کسری پارس
  • شکستگی، اثرات ضربه و یا هرگونه تماس با مایعات و رطوبت خوردگی (حتی گوشی‌های ضدآب)
  • مخدوش کردن یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی ویا در محصول
  • نصب هرگونه نرم افزار مخرب و غیرمجاز روی دستگاه
  • به روز رسانی یا فلش کردن دستگاه در خارج از مرکز خدمات کسری پارس
  • فراموشی رمز عبور Google Account و قفل شدن دستگاه (FRP)
  • خرابی یا ایراد آداپتور، کابل و هندزفری داخل جعبه گوشی
  • باتری باد کرده
  • ۱ تا ۵ عدد پیکسل سوخته
  • لکه‌های سفید یا سیاه روی صفحه نمایش که در اثر ضربه پدید می‌آیند

نکات قابل توجه:

  • همراه داشتن کارت گارانتی و جعبه دستگاه هنگام پذیرش الزامیست.
  • کسری پارس هیچ تعهدی در قبال حفظ اطلاعات شخصی مشتری ندارد.
  • پذیرش دستگاه در کسری پارس فقط با بررسی و تایید کارشناس صورت خواهد پذیرفت.

قابل توجه مشتریانی که ضمانت ۳ ماه تعویض کسری پارس را دریافت کرده اند:

شرکت کسری پارس در یک بازه زمانی روی تعدادی از گوشی‌های عرضه شده با گارانتی این شرکت، اقدام به ارائه ضمانت ۳ ماه تعویض نمود که البته در حال حاضر این طرح دیگر اجرا نمی‌شود. عزیزانی که این ضمانت ۳ ماهه را روی گوشی خریداری شده خود دریافت کرده اند ( وجود لیبل ضمانت ۳ ماه تعویض روی جعبه گوشی) توجه داشته باشند این ضمانت از تاریخ شروع گارانتی که روی کارت گارانتی درج شده، محاسبه خواهد شد.