بهترین گارانتی گوشی سامسونگ

یکی از نکات مهمی که باید در زمان خرید تلفن همراه در نظر داشته باشید، وجود گارانتی است. حتی اگر قرار است از برندهای معروف و معتبری مانند سامسونگ خرید ‌کنید، داشتن گارانتی از جنبه‌های بسیار زیادی اهمیت دارد و به هیچ عنوان نباید بهترین گارانتی گوشی سامسونگ را نادیده بگیرید. حتی در شرایطی که در بازار قیمت گوشی‌های بدون گارانتی ارزانتر از گوشی‌های گارانتی دار است نباید اجازه دهید این موضوع شما را وسوسه کند. در ادامه بیشتر در مورد اهمیت گارانتی توضیح داده و بهترین گارانتی گوشی های سامسونگ را به شما معرفی می‌کنیم تا دغدغه ای برای خرید عمده گوشی موبایل نداشته باشید.

اهمیت گارانتی سامسونگ

گارانتی سامسونگ به عنوان یک ابزار محافظتی، عمل کرده و شما را مطمئن می‌کند که گوشی خریداری شده در تمام مدت، عملکرد مطلوبی داشته باشد. وجود این گارانتی، خطرات مربوط به خرید محصول را کاهش می‌دهد و این اطمینان را ایجاد می‌کند که گوشی خریداری شده کاملاً سالم است و به خوبی برای شما کار می‌کند. در غیر این صورت مشکل مربوطه، بدون هیچ هزینه‌ای برطرف خواهد شد. گارانتی معتبر گوشی های سامسونگ تمام مواردی که شما در آن نقشی نداشته‌اید و به دلیل بروز مشکل در حین فرایند ساخت ایجاده شده‌اند را برایتان برطرف خواهد کرد.

بهترین گارانتی گوشی سامسونگ

مزایای بهترین گارانتی گوشی سامسونگ

معتبرترین گارانتی گوشی سامسونگ، تعمیر و تعویض گوشی‌های شما را به مدت یک تا پنج سال (بسته به مدل) به عهده گرفته و خسارت ناشی از خرابی و بدکاری طبیعی را پوشش می‌دهد. به طور مثال این‌که گوشی شما بدون دلیل خاموش می‌شود یا باتری آن شارژ واقعی را نشان نمی‌دهد، یا صدای گوشی قطع و وصل شود یا آنتن گوشی عملکرد مناسبی نداشته باشد جزو مواردی هستند که گارانتی تحت پوشش قرار می‌دهد. یا مسائلی از این دست که به صورت طبیعی و بدون دخالت شما رخ داده‌اند. علاوه بر این‌که بهترین گارانتی گوشی سامسونگ، بدنه‌ی گوشی را گارانتی می‌کند، بلکه لوازم جانبی ارجینال آن را نیز زیر تحت پوشش قرار می‌دهد:

  • هندزفری به مدت ۶ ماه از تاریخ خرید
  • شارژر به مدت ۶ ماه از تاریخ خرید
  • باطری گوشی به مدت یکسال از تاریخ خرید

برای آنکه بتوانید از بهترین گارانتی گوشی سامسونگ و خدمات پس از فروش گوشی سامسونگ استفاده کنید، باید شرایط زیر برقرار باشد:

  • بسته به مدل، زمان گارانتی سامسونگ به پایان نرسیده باشد ( از ۱ تا ۵ سال که به مدل گوشی بستگی دارد). برای استفاده از بهترین گارانتی برای گوشی سامسونگ، شما باید بتوانید فاکتور خرید خود را ارائه دهید؛ پس به خوبی از آن نگهداری کنید.
  • آسیب گوشی در اثر قرارگیری در معرض مایعات نباشد.
  • گوشی خرد یا شکسته نشده باشد.
  • توسط تعمیرکار دیگری بررسی نشده باشد.

در این شرایط شما می‌توانید مشکل گوشی خود را به صورت کاملاً رایگان و از رطیق خدمات پس از فروش گوشی سامسونگ برطرف کنید.

گارانتی سامسونگ چه مواردی را پوشش نمی‌دهد

با این حال گارانتی سامسونگ، مشکلاتی که توسط سهل‌انگاریِ کاربر رخ داده باشند، را تحت پوشش قرار نمی‌دهد:

  1. زمانی که گوشی توسط مشتری دستکاری شده باشد و اصلاحات غیرمجازی روی آن صورت گرفته باشد.
  2. شماره سریال موبایل مخدوش یا دستکاری شده باشد.
  3. صدمه به تلفن همراه ناشی از استفاده‌ی نادرست، عدم پیروی از دستورالعمل‌های راهنمای کاربر یا نقص ناشی از منابع خارجی مانند ضربه، خراش، شکستگی، شواهد باقی مانده از آب، عرق یا مواد غذایی داخل گوشی باشد.
  4. خسارت وارد شده به محصول در اثر نصب، تعمیرات و یا دستکاری سیستم آن توسط پرسنل یا مراکز خدماتی غیر مجاز باشد.
  5. خسارت به محصول ناشی از حمل و نقل اشتباه باشد.
  6. آسیب به محصول در اثر مشکلاتی مانند آتش سوزی، نوسانات ولتاژ، آب، حشرات، شن و ماسه یا موارد دیگر باشد.
  7. خسارت به محصول ناشی از نیروهای طبیعی مانند زمین لرزه، سیل، طوفان‌های الکتریکی و غیره باشد.

بنابراین اگر می‌خواهید از خدمات پس از فروش گوشی سامسونگ بهره‌مند شوید، باید به خوبی از گوشی خود نگهداری کنید و به طور ویژه از اسناد و مدارکی که زمان خرید به شما داده می‌شود نگهداری کنید.

هزینه‌ی بهترین گارانتی گوشی سامسونگ

همانطور که در زمان خرید گوشی‌ها متوجه خواهید شده، استفاده از بهترین گارانتی گوشی‌های سامسونگ بدون هزینه نیست و قیمت آن‌ها نسبت به گوشی‌های بدون گارانتی بسیار ارزان‌تر است. نکته‌ی مهم این است که این هزینه چقدر است و آیا ارزشش را دارد؟ بله شک نکنید. مشکلاتی که خدمات پس از فروش گوشی سامسونگ تحت پوشش قرار می‌دهد، بسیار پر‌هزینه هستند و بسته به نوع مشکل گاهی شما مجبور می‌شوید تا حتی نصف قیمت گوشی را خرج برطرف کردن آن مشکل کنید. بنابراین پرداخت مبلغ اندکی که در زمان خرید از شما گرفته می‌شود، کاملاً ارزشش را دارد. کسری پارس به عنوان مرکز خدمات پس از فروش سامسونگ برای گوشی های با گارانتی این شرکت محسوب می شود.

بسته به مدل تفاوت قیمت عمده گوشی‌های گارانتی‌دار و بدون گارانتی نهایت چند صد هزار تومان است. پیشنهاد ما این است که امکانات گنجانده شده در بهترین گارانتی برای گوشی های سامسونگ، کامل ارزش این هزینه را دارد و بعلاوه شما هم خیالتان از عملکرد گوشی مطمئن است و نیازی نیست نگران مشکلات اساسی و ساختاری که استفاده از گوشی را غیرممکن می‌کنند، باشید.

گارانتی اصلی سامسونگ در ایران

سوال مهم نهایی این است آیا گارانتی معتبر گوشی های سامسونگ در ایران وجود دارد؟ بله به دلیل روابط دوستانه بین دو کشور ایران و کره جنوبی، نمایندگی‌های رسمی این شرکت در سراسر ایران وجود دارند و نه تنها نسبت به ارائه‌ی بهترین گارانتی گوشی سامسونگ اقدام می‌کنند، بلکه خدمات دیگری مانند فروش گوشی‌های این برند با قیمت بهتر نسبت به بازار را نیز ارائه می‌دهند. شما نه تنها می‌توانید گوشی‌های سامسونگ را با گارانتی معتبر از این نمایندگی‌ها خریداری کنید، بلکه می‌توانید برای تعمیر مشکلات گوشی خود نیز به آن‌ها مراجعه کنید تا در اسرع وقت برایتان برطرف شود. برای اطمینان از اصالت گارانتی می توانید آن را در صفحه استعلام گارانتی تست کنید.

گارانتی سامسونگ

کسری پارس، بهترین شرکت گارانتی گوشی سامسونگ

سوال مهم این است در بین این تنوع نمایندگی‌ها، بهترین گارانتی گوشی سامسونگ کدام است و کدام نمایندگی، بهترین خدمات پس از فروش سامسونگ در تهران را ارائه می‌دهد؟

شرکت کسری پارس یکی از بهترین نمایندگان رسمی شرکت سامسونگ می‌تواند بهترین خدمات در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. با خرید از نمایندگی ما، شما نه تنها به طیف وسیعی از مدل‌های تلفن همراه این برند دسترسی پیدا می‌کنید، بلکه می‌توانید از بهترین گارانتی گوشی سامسونگ نیز بهره‌مند شوید. به علاوه سایت ما امکانات بسیار ویژه‌ای به مغازه‌داران عزیز ارائه می‌دهد و شرایط بسیار مناسبی برای فروش تلفن همراه به صورت عمده دارد. اگر می‌خواهید از سایر خدمات گروه ما مطلع شوید تنها کافی است به سایت این شرکت سر بزنید و در صورت بروز هر گونه سوال با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت کسری پارس می‌باشد.