گارانتی گوشی شیائومی

یکی از نکات بسیار مهمی که باید حتماً در زمان خرید گوشی‌های شیائومی در نظر داشته باشید – به جز مدل و امکاناتی که در آن قرار دارد- موضوع گارانتی است. گارانتی گوشی شیائومی نوعی تضمین برای رفع تمام مشکلاتی است که در زمان تولید ممکن است برای تلفن همراه پیش آمده باشد، مشکلاتی که شما در آن‌ها دخیل نبوده‌اید. به طور کلی گارانتی گوشی تضمین می‌کند که گوشی فروخته شده بدون هیچ آسیبی به دست شما برسد. در ادامه بیشتر در مورد اهمیت و مواردی که گارانتی پوشش می‌دهد، توضیح می‌دهیم. برای شرکتهای فروش عمده موبایل با گارانتی شرکتی سایت کسری پارس راهکارهای ساده ای برای شما دارد.

چرا گارانتی گوشی شیائومی لازم است؟

چرا باید گوشی شیائومی را به صورت گارانتی دار بخریم؟ حال آن‌که در بازار، گوشی‌های بدون گارانتی چند صد هزار تومان از گوشی‌های گارانتی دار ارزان‌تر هستند. مسئله این است که گارانتی گوشی شیائومی آن دسته از معایب و مشکلاتی را تحت پوشش قرار می‌دهد که شما زمان خرید نمی‌توانید آن‌ها را تشخیص دهید. مانند آنتن دهی بد، مشکلات مربوط به صفحه نمایش، صدا و … هزینه‌ی تعمیر هر کدام از آن‌ها در صورت وجود بسیار بیشتر از هزینه‌ای است که شما برای گارانتی معتبر گوشی های شیائومی باید بپردازید. از این رو با خرید گوشی گارانتی دار، در واقع دارید گوشی خود را بیمه می‌کنید که در صورت بروز مشکلات آن چنانی، بتوانید بدون هیچ هزینه‌ای آن را تعمیر کنید.

گارانتی معتبر گوشی های شیائومی

 

گارانتی شیائومی

گارانتی شیائومی بخش‌های مختلفی را شامل می‌شود و بسته به مدل، می‌تواند بازه‌ی زمانی مشخصی را دربربگیرد. براساس قوانینی که در گارانتی گوشی شیائومی آمده است، تا سه ماه، در صورتی که مشکل به وجود آماده در لیست گارانتی باشد، گوشیِ مد نظر، بدون هیچ قید و شرطی تعویض می‌شود. با گذشت این زمان؛ گوشی برای شما تعمیر می‌شود. مدت زمان این تعمیر از ۴۸ ساعت تا ۱۵ روز است و اگر بیش از این طول کشید، یک گوشی دیگر به امانت به خریدار داده می‌شود ( دقیقاً همان مدل و اگر همان مدل موجود نبود یک مدل با قیمت بالاتر) . اگر برای یک عیب خاص بیش از دو بار به بخش تعمیرات مراجعه کنید، گوشی برای شما تعویض می‌شود.

گارانتی گوشی شیائومی به مدت شش ماه، شامل باتری آن نیز می‌شود. با این حال این باتری نباید باد کرده باشد یا ضربه خورده باشد که نشان از استفاده‌ی غیر اصولی از گوشی ( بیش از اندازه به برق ماندن، در معرض حرارت مستقیم خورشید قرار گرفتن و …) دارد.

بهترین گارانتی شیائومی چه بخش‌هایی را پوشش نمی‌دهد؟

هرگونه مشکلی که خود خریدار مسبب آن باشد، تحت پوشش گارانتی قرار نمی‌گیرد. به عنوان مثال خرد شدن صفحه‌ی گوشی، قرارگیری آن در معرض مایعات؛ به روزرسانی نرم افزار ها از منابع غیر معتبر، تعمیر گوشی توسط مراکز غیر استانداردی که مورد تایید نباشند، کلیه‌ی تغییر شکل‌هایی که در اثر استفاده‌ی اشتباه از گوشی به وجود می‌آید: ضربه، حرارت، آتش سوزی، حوادث طبیعی، و… همه‌ی این موارد باعث می‌شود که گوشی شما شامل گارانتی شیائومی نشود.

به غیر از این موارد برای استفاد از بهترین گارانتی گوشی شیائومی شما باید فاکتور خرید را داشته باشید و شماره سریال محصول به هیچ عنوان مخدوش نشده باشد. همچنین گوشی باید در کارتن یا جعبه‌ی اصلی با مهر و امضای فروشگاه مجاز شیائومی به تعمیرکار مجاز تحویل داده شود. به طور کلی مواردی که گارانتی گوشی شیائومی پوشش نمی‌دهد شامل موارد زیر است:

  • دستکاری شدن، پاک شدن و یا مخدوش شدن شماره سریال و یا شماره IMEI و یا مهر گارانتی
  • گم شدن لوازم جانبی و یا بخش‌های خارجی گوشی
  • آسیب‌هایی که روی بدنه‌ی دستگاه رخ داده باشد: صفحه نمایش، لنز، دکمه‌ها و …
  • تماس گوشی با مواد شیمیایی یا اشیاء تیز یا استفاده از آن در جاهای غیرمجاز مانند سونا و استخر
  • مشکلاتی که در اثر ریست کردن رمز عبور، نصب، ارتقا و هر سرویسی که توسط افراد غیرمجاز انجام شده باشد.

اطمینان از دریافت گارانتی اصل

برای آنکه در زمان خرید مطمئن شوید که گارانتی شما اصل و معتبر است؛ می‌توانید آن را از طریق سایت می هوم استعلام بگیرید. کافی است شماره‌ی سریال محصول خریداری شده را در این سایت وارد کنید تا از اصل بودن گارانتی گوشی شیائومی خود مطمئن شوید. گارانتی گوشی ردمی و گارانتی گوشی پوکو که از محصولات این شرکت هستند نیز در مراکز خدمات پس از فروش شیائومی در تهران و شهرستان‌ها معتبر است و معایب آن‌ها نیز به صورت رایگان برطرف می‌شود.

گارانتی شیائومی در تهران

گارانتی شیائومی در ایران

اما سوال مهم این است گارانتی گوشی شیائومی در ایران چه فایده‌ای دارد؟ یا کجا می‌توان از گارانتی گوشی‌های این برند استفاده کرد؟ خوشبختانه نمایندگی‌های شیائومی در سراسر ایران وجود دارند که خدمات بسیار ارزنده‌ای به مشتریان ارائه می‌دهند؛ از خدمات پس از فروش و تعهدات مربوط به گارانتی گرفته تا عرضه‌ی تمام مدل‌های این برند با بهترین قیمت. اگر قصد خرید از این برند را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا حتماً این کار را از یکی از نمایندگی‌های رسمی این شرکت انجام دهید تا نه تنها بتوانید به طیف وسیعی از مدل‌ها دسترسی پیدا کنید، بلکه نگران مشکلات مربوط به رجیستری یا استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز نباشید. کسری پارس نمایندگی شیائومی در تهران، خریدی با خیال راحت را به شما پیشنهاد می کند.

کسرا پارس، نماینده رسمی شرکت شیائومی در ایران

یکی از بهترین نمایندگی‌های گوشی شیائومی در ایران، شرکت کسرا پارس است که نه تنها یک مرکز گارانتی شیائومی در تهران است، بلکه خدمات دیگری نیز به مشتریان این شرکت ارائه می‌دهد. در درجه‌ی اول شما می‌توانید هر کدام از مدل‌های این برند را که می‌خواهید از این نمایندگی خریداری کنید و اگر مدل شما موجود نبود برایتان سفارش داده می‌شود. بعلاوه گوشی‌های نمایندگی ما همگی از طریق گمرک و راه‌های قانونی وارد می‌شوند و بنابراین نیازی نیست نگران رجیستری گوشی خود باشید.

شما می‌توانید بهترین قیمت‌ها را در نمایندگی ما – کسرا پارس- ببینید و نیازی نیست هزینه‌های اضافی پرداخت کنید. از همه مهم‌تر، خدمات مربوط به گارانتی گوشی شیائومی همگی در این مرکز به شما ارائه می‌شوند و کلیه‌ی مشکلاتی که در این ضمانت نامه پوشش داده شده است، برای شما برطرف می‌شوند. بعلاوه مغازه‌دارانی که قصد سفارش عمده‌ی محصولات این شرکت را دارند می‌توانند از طریق نمایندگی ما اقدام کنند. برای روش‌های همکاری و خرید با ما می‌توانید از طریق سایت یا تماس با کارشناسان مجموعه اقدام کنید.

تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت کسری پارس می‌باشد.