تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس

خرید عمده گوشی

خرید آنلاین
hero_wholesale
fab

پخش و فروش عمده موبایل ویژه همکاران

نوسانات قیمت ارز در سال‌های اخیر باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای فروشندگان موبایل شده است. خرید و فروش عمده موبایل در نبود فروشنده گوشی عمده، کاری سخت و مشکل است. شرکت کسری پارس، عمده فروش موبایل برای تمامی برندهای اندروید و ios بازار است. با خرید عمده گوشی از عمده فروشی موبایل ما، علاوه بر پرداخت قیمت پایین‌تر برای تمامی مدل‌ها، می‌توانید از گارانتی ۱۸ ماهه طلایی شرکتی نیز استفاده کنید. پس قیمت عمده گوشی را از شرکتهای فروش عمده موبایل مانند کسری پارس بگیرید.
wholesale_banner wholesale_banner

از کجا موبایل عمده بخریم ؟

به‌طور کلی عمده‌فروشی عبارت از فروش کالا به خرده‌فروشان یا به هرکسی غیر از مصرف‌کننده نهایی. عمده‌فروشی موبایل نیز به‌معنای خرید عمده موبایل از واردکننده یا توزیع‌کننده عمده موبایل است. عمده فروش موبایل عموما حلقه‌ واسط بین تولیدکنندگان و خرده‌فروشان هستند. فعالیت آن‌ها در صورتی که به‌صورت قانونی انجام شود، باعث تسهیل در حمل‌ونقل کالا و تامین کالای مورد نیاز انبار خرده‌فروشان می‌شود. در ادامه به این پرسش که از کجا موبایل عمده بخریم پاسخ می‌دهیم.

اگر شما هم دغدغه‌ی سفارش عمده گوشی را دارید حتما با سوال از کجا موبایل عمده بخریم مواجه شده‌اید. بیایید ابتدا ببینیم عمده فروشان موبایل که هستند و چه تفاوتی دارند؟ عمده‌ فروشان موبایل را می‌توان به چهار گروه تقسیم‌بندی کرد. نخستین آن‌ها عمده‌فروشان بازرگان یا واردکنندگانی هستند که خود، اقدام به توزیع عمده موبایل می‌کنند. نوع دوم عمده‌فروشان عمومی موبایل هستند که کالاهای دیجیتال، موبایل، تبلت و حتی لوازم جانبی را به‌طور عمده از واردکننده خریداری می‌کنند و در زمان و مکانی دیگر این کالاها را به خرده‌فروشان می‌فروشند.

نوع سوم عمده‌فروشان تخصصی هستند که فعالیت آن‌ها به عمده‌فروشان عمومی شباهت دارد اما تنها تلفن همراه، یا حتی فقط مدل‌های یک برند را از واردکننده می‌خرند و به خرده‌فروشان می‌فروشند؛ و نوع آخر عمده‌فروشان اینترنتی هستند که آن‌ها هم تلفن‌های همراه انواع برندها را از وارکننده خریداری می‌کنند و به‌طور آنلاین در اختیار مصرف‌کننده نهایی قرار می‌دهند.

اما بهترین نوع سفارش عمده موبایل، خرید از واردکننده است؛ به ویژه واردکنندگانی که امکان خرید عمده و آنلاین موبایل را برای شما فراهم می‌کنند. دلیل این برتری این است که بین شما به عنوان خرده‌فروش موبایل و واردکننده، واسطه دیگری وجود ندارد و بی‌تردید تلفن‌های همراه خود را با کمترین قیمت ممکن خریداری خواهید کرد. عمده‌فروشی موبایل کسری پارس یکی از این شرکت‌ها است که می‌توانید بدون واسطه و با کمترین قیمت، گوشی‌های مورد نظر خود را از آن خریداری کنید. با توضیحاتی که در ادامه می‌آید بیشتر با جواب سوال از کجا موبایل عمده بخریم آشنا می‌شوید، همچنین می توانید لیست قیمت عمده موبایل را از کسری پارس بگیرید.

پخش موبایل بین فروشندگان

با گسترش فناوری‌های ارتباطی و اینترنتی، تلفن همراه هوشمند به یکی از مهم‌ترین کالاهای وارداتی و صادراتی کشورهای دنیا مبدل شده است. تنها در سال ۱۳۹۹ بیش از ۱۴ میلیون تلفن همراه از کشورهای گوناگون وارد کشور ایران شده و این کالای وارداتی، دومین واردات بزرگ کشور در سال گذشته بوده است. واردکننده موبایل در واقع شرکتی بازرگانی است که برمبنای قوانین مشخصی اقدام به واردات موبایل می‌کند. با شرایط و مزایای این تجارت برای واردکنندگان و خریداران آشنا می‌شویم.

شرایط واردات تلفن همراه برای واردکننده موبایل

انجام فعالیت بازرگانی در زمینه واردات موبایل نیازمند دریافت کارت بازرگانی و جواز ثبت سفارش است. به‌‌همین دلیل شرکت وارد کننده موبایل در ایران یک نمایندگی رسمی است که با داشتن مجوزهای گمرکی می‌تواند از ضمانت‌نامه‌های بانکی برای پرداخت هزینه‌های گمرک استفاده کند.

اگر شرکت وارد کننده گوشی عملیات واردات را به‌طور قانونی انجام دهد، شناسه بین‌المللی برای گوشی‌های وارداتی آن صادر می‌شود. بنابراین وارد کننده قانونی شیائومی شرکتی است که برای تمامی مدل‌های گوشی شیائومی که به کشور وارد کرده است، شناسه بین‌المللی صادر شده باشد. خریداران گوشی‌های همراه نیز می‌توانند این شماره را که در بانک اطلاعاتی گمرک ثبت می‌شود، از طریق شماره پیامکی ۳۰۰۰۸۸۸۷ استعلام کنند.

روند پیچیده واردات موبایل

شرکت وارد کننده موبایل در ایران برای واردات انواع برندهای موبایل ابتدا برندها و مدل‌های مورد نظر خود را از طریق تیم ترخیص‌کار و کارشناسان ثبت سفارش اعلام می‌کنند. تیم ترخیص این فهرست را در سامانه جامع ترخیص تجهیزات ارتباطی و فناوری ثبت می‌کنند و روند کار خرید عمده موبایل از دبی یا کشورهای صادرکننده آغاز می‌شود. برای انجام این روند، مدارک و اسناد گوناگونی نیاز است که برای ترخیص محموله‌ها از گمرک مورد استفاده قرار می‌گیرند. هزینه‌های این روند عبارتند از:

تخصیص ارز دولتی و آزاد به واردکننده

وارد کننده گوشی موبایل می‌تواند از ارز مبادله‌ای برای انجام روندهای واردات استفاده کند. در حال حاضر ارز دولتی فقط به تلفن‌های همراه زیر ۳۰۰ دلار تعلق می‌گیرد. همچنین به‌دلیل استفاده برخی افراد سودجو از ارز دولتی سامانه نیما با عنوان نظام یکپارچه‌سازی ارزی راه‌اندازی شده است.

مبادی واردات برای واردکننده موبایل

در حال حاضر خرید عمده موبایل از دبی و کشور چین، دو نوع پرطرفدار واردات موبایل و دو مبدا مناسب برای واردکنندگان موبایل است. دو روش کلی برای واردات از این مبادی وجود دارد. برای مثال وارد کننده موبایل از چین می‌تواند به‌طور مستقل به کشور چین برود و یک تامین کننده مناسب را انتخاب کند. راه دیگر این است که از شرکت‌های بازرگانی واسطه استفاده شود.

آمار واردات رسمی موبایل به کشور

با اجرای طرح رجیستری بیشتر آمار واردات موبایل به کشور به واردات توسط واردکنندگان رسمی اختصاص یافته است. همچنین آمار گمرک ایران نشان می‌دهد، واردات رسمی موبایل طی سه ماهه اول سال ۱۳۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ در حدود ۳ برابر افزایش داشته است. به‌طوری که طی این زمان در سال ۹۹ تعداد ۲ میلیون و ۴۰۴ هزار و ۹۹۳ تلفن همراه به کشور وارد شده است.

بهترین مکان برای خرید عمده تلفن همراه کجاست؟

اکثر فروشنده‌های موبایل در سرتاسر کشور قصد دارند گوشی‌های خود را با قیمتی مناسب در اختیار مشتری قرار دهند؛ اما پیدا کردن بهترین مکان برای خرید عمده تلفن همراه به کار دشواری تبدیل شده است. شرکت‌های متعددی وجود دارند که خود را به عنوان یکی از بهترین عمده فروشان موبایل می‌دانند. شرکت‌هایی که سعی می‌کنند با خدمات مختلفی که به فروشنده‌های سطح شهر ارائه می‌کنند، به بهترین عمده فروش موبایل تبدیل شوند. برای اینکه بتوان به یکی از بهترین عمده فروشان موبایل تبدیل شد باید خدمات پس از فروش و ضمانت نامه معتبری را در اختیار فروشنده‌ها و حتی مردم قرار داد. یکی از مهمترین دلایلی که یک شرکت را به بهترین عمده فروش موبایل تبدیل می‌کند، ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت معتبر در کنار قیمت مناسب است. شرکت کسری پارس سعی کرده تمام این ویژگی‌ها را به مشتری‌های خود ارائه دهد تا به یکی از بهترین عمده فروشان موبایل در کشور تبدیل شود.

خرید گوشی عمده از وارد کننده

خرید گوشی عمده از وارد کننده یکی از بهترین روش‌های تامین موبایل و لوازم جانبی تلفن همراه برای فروشندگان این کالاها در ایران است. برای مثال بهترین راه خرید مدل‌های مختلف از برندی مانند سامسونگ این است که تمامی مدل‌های جدید و پرطرفدار این گوشی را از شرکت وارد کننده گوشی سامسونگ بخرید. خرید گوشی عمده از وارد کننده مزایای بسیاری دارد که با آن‌ها آشنا می‌شویم.

مساله گارانتی

همان‌طور که می‌دانید ارائه گارانتی موبایل در ایران برعهده شرکت وارد کننده گوشی موبایل است. بنابراین برای مثال با خرید عمده گوشی از وارد کننده رسمی گوشی شیائومی این اطمینان را خواهید داشت که خدمات گارانتی مطلوبی را نیز به خریداران گوشی مورد نظر ارائه خواهد داد.

انواع برندها

در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در زمینه واردات تلفن همراه به ایران فعالیت می‌کنند. عموما هریک از این شرکت‌ها در زمینه واردات برخی از برندها به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کنند. برای مثال برخی شرکت‌ها وارد کننده رسمی شیائومی، برخی دیگر وارد کننده گوشی اوپو و برخی وارد کننده تخصصی سامسونگ هستند. بنابراین با مراجعه به این شرکت‌ها می‌توانید انواع مدل‌های هر برند را به‌طور یکجا و با قیمت مناسب خریدارای کنید.

مساله قیمت

یکی دیگر از مزایای خرید مستقیم گوشی از وارد کننده مستقیم گوشی، کاهش قابل توجه قیمت محصول است. بی‌شک با خرید موبایل از واردکننده دیگر به واسطه‌گران پولی نمی‌پردازید و تلفن‌های همراه مورد نیاز خود را با کمترین قیمت ممکن خریداری می‌کنید.

کاهش وقت خرید

عموم خرده‌فروشان موبایل می‌دانند خرید عمده گوشی از بازار چه کار طاقت‌فرسا و زمان‌بری است. برای این کار باید برای هرکدام از برندها، مدل‌ها و لوازم جانبی، ساعت‌ها وقت بگذاریم و به شرکت‌های واسطه و فروشگاه‌های بسیاری در بازار مراجعه کنیم. در حالی که با خرید گوشی عمده از وارد کننده زمان خرید تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد. شما حتی می‌توانید سفارشات خود را به‌صورت آنلاین و از طریق سایت برای شرکت ارسال و گوشی‌ها را مستقیما دریافت کنید.

image-1

عمده فروشی موبایل کسری پارس و خرید عمده گوشی از کسری پارس

شرکت کسری پارس (منطقه آزاد انزلی) یکی از موفق‌ترین شرکت‌های واردکننده تلفن همراه از چین و امارات متحده عربی به ایران است. این شرکت فعالیت بازرگانی خود را به‌عنوان یکی از واردکنندگان و توزیع‌کنندگان بزرگ تلفن همراه از برندهای سامسونگ، شیائومی، نوکیا، هواوی، ردمی، پوکو و سونی از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است.

کسری پارس در بسیاری از شهرهای استان‌های ایران نمایندگی خدمات پس از فروش دارد و تلفن‌های همراه خریداری شده از آن دارای گارانتی ۱۸ ماهه هستند. با سفارش عمده مستقیم به شرکت واردکننده کسری پارس می‌توانید تمامی مدل‌های مورد نیاز برای فروشگاه فیزیکی یا آنلاین خود را به‌صورت یک جا و با کمترین قیمت خریداری و آن‌ها را در کمترین زمان دریافت کنید. در پایان امیدواریم به جواب سوال از کجا موبایل عمده بخریم رسیده باشید. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما در تماس باشید.

فروش عمده گوشی سامسونگ

خرید از پخش عمده موبایل سامسونگ می‌تواند برای شما مزیت‌های زیادی داشته باشد. جدیدترین مدل‌های سامسونگ علاوه بر کیفیت ساخت بالا، مشخصات فنی قابل قبول و استفاده از ویژگی‌های نرم افزاری و سخت افزاری جدید، قیمت مناسب برای تمامی طیف‌های خریداران دارد. پس از روی کار آمدن شرکت‌های چینی که محصولات ارزان قیمت تولید می‌کردند، سامسونگ نیز با معرفی سری a و m توانسته جای خود را در میان خریداران گوشی‌های ارزان قیمت و میان‌رده پیدا کند. برای خرید مستقیم از شرکت های وارد کننده گوشی سامسونگ در تعداد کمتر می‌توانید به سراغ لیست قیمت همکار موبایل کسری پارس بروید یا در سایت ثبت نام کنید.

سفارش عمده گوشی سامسونگ

شرکت سامسونگ در سال ۱۳۹۹ پرفروش‌ترین برند در میان تمامی برندهای تلفن همراه در بازار موبایل ایران بوده است. به‌طوری که در سال گذشته تعداد ۶۷۴۳۱۰۰ گوشی موبایل سامسونگ در ایران به فروش رسیده است و این شرکت ۴۸٫۴۱ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

سامسونگ با بیشترین تنوع در محصولات و کیفیت بالای ساخت همچنان یکی از پرطرفدارترین برندهای تلفن همراه در ایران است و سفارش عمده مدل‌های این برند از واردکنندگان عمده مانند شرکت کسری پارس، حاشیه سود مناسبی را برای خرده‌فروشان موبایل به‌همراه خواهد داشت. برخی از پرفروش‌ترین مدل‌های سامسونگ در سال ۹۹ را به ترتیب رتبه فروش مرور می‌کنیم:

پخش عمده گوشی آیفون

پخش عمده موبایل اپل از جمله اصلی‌ترین کارهایی است که هر مرکز توزیع گوشی عمده باید انجام دهد. پُرطرفدار بودن مدل‌های مختلف گوشی اپل، باعث شده که فروشندگان گوشی حضوری و اینترنتی به دنبال تامین کننده مناسب برای محصولات اپل باشند. عمده فروشی موبایل اپل در ابتدا باید محصولات جدید و پرطرفدار این شرکت را برای خریداران فراهم کند. پس از آن دارا بودن گارانتی معتبر و سلامت فیزیکی ای کالا اهمیت دارد. محصولات اپل اگرچه جزو گوشی‌های ارزان بازار به حساب نمی‌آید اما با خرید از عمده فروش موبایل می‌توانید حاشیه سود خود را افزایش دهید.

فروش عمده گوشی شیائومی

خرید و فروش عمده موبایل شیائومی بعد از نوسانات زیاد بازار ارز و رونق بیشتری پیدا کرد. شیائومی تولید کننده انواع گوشی‌های ارزان قیمت، میان رده و گران‌قیمت بازار اندروید است که اهمیت توزیع موبایل عمده شیائومی را بیش از پیش مشخص می‌کند. خریداران بازار اندروید به دنبال بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت هستند. با عرضه گوشی عمده شیائومی، خریداران راحت‌تر می‌توانند مدل دلخواه و مورد نظر خود را پیدا کنند. خرید از مرکز پخش عمده موبایل می‌تواند به شما برای تهیه جدیدترین و به روزترین محصولات شرکت شیائومی با نازل‌ترین قیمت و گارانتی معتبر کمک کند. کسری پارس به خاطر واردات عمده، نمایندگی شیائومی در تهران محسوب می شود.

سفارش عمده گوشی شیائومی

شیائومی دومین یکه‌تاز بازار موبایل ایران در سال ۱۳۹۹ بوده است. این شرکت مطرح و موفق چینی توانسته است با تولید باکیفیت‌ترین مدل‌های پرچمدار و مدل‌های میان‌رده موفق ۲۵٫۸۷ درصد از آمار فروش گوشی را در ایران از آن خود کند. بر این اساس در سال گذشته تعداد ۳۶۰۳۹۰۰ تلفن همراه از مدل‌های مختلف شیائومی در ایران به فروش رسیده است.

آمار فروش شیائومی در ایران نشان می‌دهد این شرکت با محصولات زیربرند ردمی توانسته است، برندهای مطرح و پرفروش هواوی و اپل را پشت سر بگذارد؛ بنابراین سفارش عمده گوشی ردمی و محصولات دیگر شیائومی نیز می‌تواند سودآوری مناسبی برای خرده‌فروشان داشته باشد. برخی از مدل‌های پرفروش شیائومی در سال ۹۹ را با هم مرور می‌کنیم:

image-2

پخش عمده موبایل هواوی

یکی از گوشی‌هایی که در بین محصولات پر طرفدار شرکت‌های فروش عمده موبایل قرار دارد، گوشی هواوی است. شرکت چینی هواوی از اولین شرکت‌هایی بود که توانست محصولات ارزان قیمت خود را به بازار آشفته ایران وارد کند. تامین گوشی‌های هواوی برای مراکز پخش عمده موبایل تهران و دیگر شهرهای ایران، آسان‌تر از برندهای دیگر بود. به همین دلیل هواوی در بین تولید کنندگان جدید و نوپای گوشی تلفن همراه نام آشنا‌تر و شناخته شده‌تر برای ایرانیان است. پخش عمده موبایل هواوی، وارد کردن تمامی مدل‌های به روز و تازه معرفی شده این شرکت چینی را بر عهده دارد.

فروش عمده گوشی نوکیا

کسانی که به عنوان عمده فروش موبایل نوکیا فعالیت می‌کردند، در چند سال اخیر دوباره رونق گذشته را پیدا کرده‌اند. نوکیا در ۲ یا ۳ سال گذشته کمی از اعتبار از دست رفته خود را احیا کرده است. ورود شرکت نوکیا به بازار موبایل و توزیع گوشی عمده اندروید، خبر خوبی برای طرفداران این شرکت قدیمی است. فروش عمده انواع گوشی نوکیا از سمت شرکت کسری پارس انجام می‌شود و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند از خدمات فروش عمده گوشی موبایل نوکیا استفاده کنند. خرید از عمده فروشی موبایل نوکیا به شما کمک می‌کند تا در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده و انواع گوشی نوکیا را با قیمت کمتری به دست مصرف‌ کننده برسانید. به جز گوشی های هوشمند نوکیا، کسری پارس مدل های ساده نوکیا را هم تحت عنوان فروش عمده گوشی ساده به بازار عرضه می کند.

سفارش عمده گوشی نوکیا

علی‌رغم تصور بسیاری از فروشندگان موبایل، شرکت نوکیا نیز توانست در سال ۹۹ آمار بسیار موفقی ارائه دهد. این شرکت سومین برند پرفروش ایران در سال گذشته بود و توانست ۷۲۵۵۰۰ تلفن همراه در بازار ایران بفروشد و ۱۲٫۳۹ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد. با این آمارها سفارش عمده مدل‌های نوکیا را نیز می‌توانید با خیال راحت در برنامه کاری خود قرار دهید. پرفروش‌ترین مدل‌های نوکیا در سال گذشته عبارت بوده است از:

پخش عمده گوشی وان پلاس

گوشی های اندرویدی کمپانی Oneplus چنان کیفیتی از خود نشان دادند که به آنها را با آیفون مقایسه کردند. شرکت کسری پارس به تازگی برای واردات، گارانتی و فروش عمده گوشی وان پلاس اقدام کرده که با استقبال فراوانی هم از سوی بازار مواجه شده است؛ پس برای خرید و دریافت گوشی های این برند بهتر است تعجیل کنید.

image-3

سفارش عمده گوشی پوکو

بعد از موفقیت زیربرند ردمی که طی سال‌های گذشته زیر نظر شیائومی، استقلال نسبی یافت، حالا نوبت به زیربرند دیگری از شرکت شیائومی با عنوان پوکو رسیده است. پوکو یا پوکوفون در ابتدا نام یک سری موفق از مدل‌های شیائومی بود که به زیربرند جدیدی از شیائومی مبدل شده است. پوکو X3 یکی از پرچم‌داران این زیربرند است که فروش خوبی در بازارهای جهانی داشته است و شما می‌توانید این محصول و مدل‌های دیگر این شرکت را به‌طور عمده از شرکت کسری پارس خریداری کنید.

فروش عمده گوشی در تهران و شهرستان ها

فروش عمده موبایل تهران و دیگر شهرهای کشور نیازمند تامین مناسب انواع مدل‌های شناخته شده از سوی وارد کننده است. فروشنده گوشی عمده باید بتواند علاوه بر تامین تعداد گوشی مورد نیاز برای هر یک از خریداران، خدمات پس از فروش و پشتیبانی قابل قبول نیز داشته باشد. فروشنده عمده موبایل، نیازمند مراکز خدمات پس از فروش در شهرهای مختلف کشور است.

با توجه به خرید و فروش اینترنتی گوشی تلفن همراه، تامین انواع مدل‌های مختلف سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی، آنر، نوکیا، سونی و… اهمیت زیادی دارد. عمده فروش گوشی، باید تمامی مدل‌ها را با قیمت مشخص و مقطوع برای خریداران لیست کند. داشتن بهترین گارانتی و ضمانت نامه اصالت و سلامت کالا خیال شما را از بابت همه چیز را راحت می‌کند. برای خریداران مهم است که با بهترین شرکتهای فروش عمده موبایل کار کنند، تا علاوه بر ارائه لیست قیمت‌های منصفانه و مقرون به صرفه، بهترین خدمات را نیز دریافت کنند.

image-4

خرید عمده گوشی موبایل؛ کسری پارس

پخش عمده موبایل، یکی اصلی‌ترین فعالیت هایی است که شرکت کسری پارس انجام می‌دهد. با خرید از عمده فروشی موبایل کسری پارس، می‌توانید علاوه بر تامین به موقع و آسان تمامی مدل‌های جدید و به روز شرکت‌های شناخته شده بازار موبایل، از خدمات پس از فروش این شرکت استفاده کنید. مهم نیست که برای پخش عمده موبایل کسری پارس، از کدام شهر اقدام کرده‌اید. خدمات پس از فروش عمده فروشی موبایل تهران، عمده فروشی موبایل گرگان، عمده فروشی موبایل مشهد و دیگر شهرهای ایران، هیچ فرقی با یکدیگر ندارند. کسری پارس، یک عمده فروش موبایل باسابقه است که در بسیاری از شهرهای ایران نمایندگی فعال دارد. برای پخش عمده موبایل گرگان، مشهد، تهران، اصفهان، رشت، قزوین، شیراز، کاشان، اهواز، یزد، بروجرد، خرم آباد، اراک، البرز، قم و همدان، می‌توانید مستقیماً به مرکز خدمات پس از فروش مراجعه کنید.

از طرفی امکان ایجاد پنل ویژه همکار با ثبت نام در سایت کسری پارس برای تمامی فروشندگان حقیقی و حقوقی فراهم شده است. شما می‌توانید با ارائه مدارک مورد نیاز، پنل اختصاصی خود را دریافت کنید. در این صورت آخرین و جدیدترین لیست قیمت گوشی‌های موبایل از هر برند، با در نظر گرفتن مشخصات فنی و ویژگی‌های داخلی این گوشی‌ها، به شما نمایش داده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت هرگونه راهنمایی و مشاوره درباره ثبت نام، خرید و چگونگی پرداخت می‌توانید با شماره تلفن ۱۲۰۰ ۴۷۷۳-۰۲۱ تماس بگیرید. تیم فروش کسری پارس آماده پاسخگویی به همه سوالات و ابهامات شما است.

کسری پارس؛ واردکننده موبایل و توزیع‌کننده عمده انواع گوشی

شرکت کسری پارس (منطقه آزاد انزلی) یکی از برترین شرکت‌های فعال در حوزه واردات انواع گوشی‌ها از برندهای سامسونگ، هواوی، نوکیا، سونی، ردمی، اوپو و دیگر برندهای تلفن همراه است. این شرکت علاوه بر کار بازرگانی در زمینه واردات، در کار فروش و توزیع عمده تلفن همراه و ارائه خدمات پس از فروش فعالیت می‌کند.

کسری پارس خدمات انواع مدل‌ها و برندهای تلفن همراه را هر روزه برای خریداران عمده گوشی در سراسر ایران ارسال می‌کند. یکی از دلایل این اعتماد، وجود شعبه‌ها و مراکز خدمات پس از فروش کسری پارس در بسیاری از شهرها و استان‌های کشور است، که از جمله آن‌ها می‌توان به شعب شهرهای: تهران، اراک، همدان، مشهد، بروجرد، قم، گرگان، رشت، قزوین، شیراز، کاشان، اهواز، خرم‌آباد و کرج اشاره کرد.

تمامی تلفن‌های همراه وارداتی شرکت کسری پارس تحت گارانتی ۱۸ ماهه این شرکت قرار می‌گیرند. مفاد و تبصره‌های این ضمانت‌نامه خرید در سایت کسری پارس موجود است و خریداران نیز می‌توانند برای بررسی صحت گارانتی محصول خریداری شده خود از سامانه استعلام گارانتی این شرکت در سایت کسری پارس استفاده کنند.