تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس

نمایندگی شیائومی در تهران

کسری پارس نمایندگی شیائومی در تهران

در سال‌های اخیر شیائومی یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای تلفن همراه در سراسر جهان و به ویژه در ایران بوده است. از این رو این شرکت برای آن‌که گوشی‌های اصل خود را به دست مشتریان برساند و بتواند خدمات پس از فروش خوبی به مشتریان ارائه دهد، اقدام به تاسیس نمایندگی‌های معتبر در سراسر دنیا نموده است. چندین نماینده رسمی شیائومی در ایران نیز وجود دارد که خدمات بسیار خوبی به مشتریان خود ارائه می‌دهند که در ادامه بیشتر در مورد آن‌ها توضیح می‌دهیم. شما می توانید لیست قیمت همکار موبایل را از راه های ارتباطی مختلف از کسری پارس دریافت کنید که بدون شک جدیدترین های شیائومی هم در آن حاضر خواهند بود. شرکت ما نمایندگی شیائومی در تهران را برعهده دارد که این به معنی ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش برای تمام محصول ها است.

خدمات نمایندگی شیائومی در تهران

اما یک نماینده رسمی شیائومی در ایران چه خدماتی به مشتریان خود ارائه می‌دهد یا چرا به عنوان مشتری باید از آن‌ها خرید کنید؟ در ادامه بعضی از خدماتی که یک نمایندگی گوشی شیائومی در تهران ارائه می‌کند، آمده است:

قیمت مناسب‌تر در نمایندگی رسمی شیائومی در تهران و شهرستان ها

صادقانه بگوییم قیمت یک تلفن همراه، تاثیر مستقیمی بر انتخاب آن می‌گذارد. در بسیاری از مواقع افراد به دلیل قیمتِ یک مدل، از خرید آن منصرف می‌شوند حتی زمانی که به امکانات آن مدل واقعاً نیاز دارند. چاره‌ی کار خرید از یک نماینده رسمی شیائومی در ایران است. از آنجایی که نمایند‌ه‌ها بدون واسطه و به صورت مستقیم مدل‌های مختلف این برند را وارد می‌کنند، با خرید از آن‌ها شما می‌توانید یک محصول را با مناسب‌ترین قیمت در بازار خریداری کنید. همچنین نمایندگی فروش عمده گوشی شیائومی، می‌تواند برای مغازه‌داران تعداد زیادی گوشی تلفن همراه و با قیمت عمده وارد کرد که کار را برای آن‌ها بسیار آسان‌تر می‌کند.

رجیستری و ثبت گوشی

یکی از خدمات دیگر یک نمایندگی شیائومی در تهران که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، مسئله‌ی ثبت رجیستری است. این کار به دلیل جلوگیری از ورود غیرقانونی تلفن همراه و مبارزه با قاچاق کالا انجام می‌شود. یک نماینده‌ی رسمی شیائومی در ایران همه‌ی کارها را به صورت قانونی انجام می‌دهد و کلیه‌ی تلفن‌هایی که در آن به فروش می‌رسد، همگی از طریق گمرک وارد کشور می‌شوند. پس زمانی که از یک نمایندگی رسمی فروش شیائومی در ایران خرید می‌کنید نیازی نیست نگران ثبت رجیستری گوشی باشید.

گارانتی و ضمانت فروش

موضوع گارانتی در زمان خرید وسایل الکترونیکی اهمیت زیادی دارد. هرگز نباید تلفن همراه را بدون گارانتی خریداری کنید. نکته‌ی مهم این است که متاسفانه تخلفات در این زمینه زیاد است و بسیاری از خرده فروش‌ها ضمانت‌های تقلبی به مشتریان ارائه می‌دهند که هیچ کمکی به آن‌ها نمی‌کند. اما با خرید از یک نمایندگی رسمی شیائومی در ایران می‌توانید از ضمانت ارائه شده نیز مطمئن باشید.

ارائه‌ی خدمات پس از فروش

گوشی شیائومی چند سالی است که وارد کشور شده و هنوز می‌توان آن را جزو گوشی‌های جدید دانست. یکی از مشکلات خرید گوشی‌های جدید، ترس از پیدا نکردن قطعات یدکی برای تعمیر گوشی شیائومی نمایندگی خدمات پس از فروش شیائومی این مشکل را نیز برای شما برطرف کرده و با ارائه‌ی خدمات پس از فروش، دستگاه شما را در اولین فرصت تعمیر می‌کند. شهروندان تهرانی می‌توانند به نمایندگی شیائومی در تهران مراجعه و از خدمات پس از فروش شیائومی بهره ببرند.

چرا باید گوشی شیائومی بخریم؟

حالا که با خدمات نماینده رسمی شیائومی در ایران آشنا شدید، سوال اصلی این است: چرا باید گوشی‌های شیائومی را بخریم؟ گوشی‌های شیائومی با وجود آن‌که نسبت به برندهای دیگری مانند نوکیا، سونی، سامسونگ و اپل، جدید هستند اما به واسطه‌ی ویژگی‌های منحصر به فردی که داشته‌اند، توانسته‌اند جایگاه خود را در بازار این کشور بدست آورند.

گوشی‌های شرکت شیائومی ساختار بسیار زیبایی دارند و به اصطلاح بسیار خوش ساخت هستند. ابعاد، جنس بدنه، محل قرار گیری دکمه‌ها، دوربین‌ها و … همگی ظاهر بسیار زیبایی به گوشی‌های این برند بخشیده است. در شرایطی که ظاهر بعضی از مدل‌های شیائومی به زیبایی مدل‌‌های گران قیمت برندهای دیگر است، شما برای خرید گوشی از نماینده رسمی شیائومی در ایران مجبور نیستید هزینه‌ی زیادی هم پرداخت کنید و این دومین ویژگی برتر گوشی‌های شیائومی است. قیمت محصولات این برند نسبت به امکاناتی که به کاربران ارائه می‌دهد بسیار مناسب است. طیف قیمتی آن‌ها بسیار گسترده است و افراد با توانایی مالی مختلف می‌توانند از محصولات این برند خریداری کنند.

یکی از بارزترین مشخصات در گوشی‌های شیائومی کیفیت و طول عمر بالای باتری آن‌هاست. خریداران این برند همگی معتقدند که این یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این برند است. سایر امکانات سطح بالای این گوشی شاملِ قدرت گرافیکی بالا، دوربین‌های بسیار با کیفیت، صفحه نمایش‌های با رزولوشن بالا و … می‌باشد. مجموعه‌ای از این ویژگی‌ها باعث شده تا وقتی صحبت از خرید گوشی جدید می‌شود، افراد حتماً مدل‌های مختلف این برند را درنظر بگیرند. تمام این مزایا را در کنار خدماتی که نمایندگی رسمی گوشی شیائومی در ایران و نمایندگی شیائومی در تهران ارائه می‌دهد بگذارید و آن وقت گوشی‌های این برند به یک گزینه‌ی خرید بدون رقیب تبدیل می‌شوند.

محبوب‌ترین مدل‌های شیائومی 

یکی دیگر از مزایای نمایندگی رسمی شرکت شیائومی در ایران این است که شما می‌توانید محبوب‌ترین مدل‌های این برند را از آنها خریداری کنید. با این حال محبوبیت یک مدل خاص به کارایی که از آن انتظار دارید مربوط است. به عنوان مثال اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی برای عکاسی می‌گردید، مدل mi10 t pro می‌تواند گزینه‌ی انتخابی شما باشد. اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری هستید، باید مدل POCO M3 را انتخاب کنید. اگر به طور کلی به دنبال عملکرد خوبِ همه جانبه از یک گوشی هستید، حتماً مدلredmi note 10 pro xiaomi را بررسی کنید.

کسرا پارس، نماینده رسمی شیائومی در ایران

اگر به دنبال آدرس نمایندگی رسمی شیائومی در ایران هستید، جستجوی شما به پایان رسیده است. گروه کسرا پارس نماینده رسمی شیائومی در سراسر ایران در خدمت شماست. گروه ما یکی از بهترین نمایندگی‌های این برند در ایران است که خدمات بسیار زیادی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

شما نه تنها می‌توانید مدل‌های مدنظر خود را با بهترین قیمت از نمایندگی رسمی ما خریداری کنید، بلکه دیگر نیازی نیست نگران مشکلات رجیستری آن نیز باشید زیرا همه‌ی محصولات به صورت قانونی از گمرک انزلی وارد شده و قابل ثبت هستند. اگر قصد خرید گوشی‌های شیائومی به صورت عمده را دارید حتماً به سایت ما سر بزنید و شرایط همکاری با ما یعنی نماینده رسمی شیائومی در ایران را ببینید و در صورت بروز هر گونه سوال می‌توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. برای خرید عمده گوشی می توانید در پنل مربوط در سایت کسری پارس ثبت نام کنید. هرگونه ابهامی که دارید با ما تماس بگیرید.