تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس

کانال تلگرام فروش عمده گوشی

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها یکی از کارآمدترین شیوه‌های بازاریابی در ایران است. براساس آمارها تعداد کاربران پیام‌رسان تلگرام در ایران در حدود 50 میلیون نفر تخمین زده می‌شود، که با وجود فیلترینگ این پیام‌رسان در ایران، آماری حیرت‌انگیز است. بنابراین حضور در تلگرام با هدف بازاریابی و خرید و فروش، روشی کاربردی و مطمئن به‌شمار می‌آید و ایجاد کانال تلگرام فروش عمده گوشی مویایل، یکی از این روش‌ها است. عضویت در کانال تلگرام کسری پارس به شما کمک می کند تا از پیشنهادات ویژه ی روز پیش از دیگران باخبر شوید و سپس می توانید از طریق پنل همکاران اقدام به خرید عمده گوشی کرده یا حتی در تعداد کمتری از ما خرید کنید. البته قیمت همکار موبایل امروز را می توانید از طریق سایت کسری پلاس هم آنلاین مشاهده کنید. همچنین لینک کانال تلگرام ما را در انتهای این پست مشاهده خواهید کرد. کانال فروش قطعات موبایل در تلگرام را هم در صورت نیاز به قطعات اصلی دنبال کنید. کسری پارس وارد کننده این قطعات در کشور است.

مزایای خرید از کانال تلگرام فروش عمده گوشی

ده‌ها برند و صدها مدل تلفن همراه هوشمند در بازار موبایل ایران وجود دارد. برای درک میزان این تنوع، فقط کافی است به فهرست مدل‌های موجود از تلفن‌های همراه شرکت سامسونگ و شیائومی سری بزنید. شرکت اپل نیز سری آیفون 12 را ارائه کرده است. برند‌های دیگر موجود در بازار تلفن همراه ایران عبارتند از:

در کنار تنوع این برندها و مدل‌های تلفن همراه، برای هر مدل موبایل، فهرستی هم از لوازم جانبی وجود دارد که فروشندگان تلفن همراه، برای تامین خواسته‌های مشتریان خود به آن‌ها نیاز دارند. مزیت بزرگ خرید از کانال تلگرام فروش عمده گوشی، این است که نیازی ندارید برای خرید انواع تلفن همراه و لوازم جانبی، تمام بازار را بگردید و یا به‌صورت مجزا هرکدام از آن‌ها را در جایی جستجو کنید. خرید از عمده فروشی‌های موبایل به‌معنای تامین انواع مدل‌های تلفن همراه در حجم بالا و با قیمتی بسیار مناسب و ایجاد حاشیه سود بالا برای شما است. اما خرید از کانال تلگرام فروش عمده گوشی مزایای دیگری هم برای شما خواهد داشت. زیرا به‌جای رجوع به بازار و مراکز فیزیکی فروش، تمامی نیازهای خود و مدل‌های جدید تلفن همراه را می‌توانید در یک کانال فعال تلگرامی ببینید و حتی به‌صورت آنلاین، کالاهای مورد نظرتان را سفارش دهید. 

کانال تلگرام عمده فروشی موبایل کسری پارس

شرکت کسری پارس منطقه آزاد انزلی یکی از شرکت‌های باسابقه و فعال در زمینه واردات، فروش عمده و خدمات پس از فروش انواع تلفن همراه، تبلت و گجت‌های الکترونیکی است. لیست موجودی و قیمت محصولات این شرکت را می‌توانید در شبکه‌ اینستاگرام و کانال تلگرام فروش عمده گوشی کسری پارس (www.t.me/kasrapars) مشاهده کنید و سفارشات خود را برای ما ارسال کنید. دفتر مرکزی شرکت کسری پارس در شهر تهران واقع شده است و این شرکت در شهرهای: تهران،گرگان، مشهد، اصفهان، رشت، قزوین، شیراز، کاشان، اهواز، یزد، بروجرد، خرم آباد، اراک، البرز، قم و همدان دفتر نمایندگی و مرکز خدمات پس از فروش دارد که به زودی به تعداد این شهرها اضافه خواهد شد. با خرید انواع مدل‌های تلفن همراه از شرکت کسری پارس، خریدی ایمن و به‌صرفه را تجربه کنید.