تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس

خرید عمده گوشی سامسونگ

خرید آنلاین

خرید عمده گوشی سامسونگ

خرید آنلاین
hero_wholesale

خرید و قیمت عمده گوشی سامسونگ در بازار

تلفن‌های هوشمند برند سامسونگ در بازار ایران و جهان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل خرید و فروش عمده گوشی سامسونگ برای تامین این بازار پرطرفدار به امری رایج تبدیل شده و فروشندگان زیادی درگیر آن هستند. اما همیشه انجام این کار چندان ساده نیست و چالش‌های زیادی در سر راه فعالان حوزه موبایل قرار می‌گیرد. برای مثال قیمت عمده گوشی سامسونگ با توجه به توزیع کننده دارای نوسانات زیادی است که شاید موجب زیان دیدن فروشگاه‌های موبایل شود. در این مطلب قصد داریم تا شما را نکات خرید عمده گوشی سامسونگ آشنا کنیم. کسری پارس، برای خرید عمده گوشی از برندهای برتر دنیای موبایل در خدمت شما خواهد بود.

 

لیست قیمت عمده گوشی سامسونگ

با ورود به سایت یا صفحات مجازی توزیع کنندگان عمده موبایل می‌توان لیست قیمت گوشی سامسونگ را مشاهده کرد. متاسفانه با نوسان شدید ارز در ایران جمله‌ای به لیست‌های قیمت اضافه شده که چندان برای فروشندگان خوشایند نیست. جمله ” جهت اطلاع از قیمت قطعی قبل صدور فاکتور با شرکت تماس بگیرید” می‌تواند به طور کلی معنای یک لیست قیمت را از بین ببرد. اما خوشبختانه باز هم شرکت‌هایی هستند که روزانه لیست معتبری برای فروش عمده موبایل سامسونگ در اختیار مشتریان خود می‌گذارند.

توجه داشته باشید که مدل‌های انتخابی شما با توجه به رده دستگاه (پرچمدار، میان رده، پایین رده) در لیست شرکت موجود باشد. همچنین باید تعداد دستگاه را با موجودی شرکت توزیع کننده کنترل نمایید. برخی از مدل‌های جدید مانند A52 سامسونگ دارای نسخه‌های مجهز به  شبکه ارتباطی 5G هستند و قیمت بالاتری نسبت به نمونه‌های معمولی دارند. به همین دلیل قبل از ثبت قرارداد و صدور فاکتور نسبت به مشخصات دقیق دستگاه درخواستی و قیمت آن اطمینان پیدا کنید.

 

نکاتی که باید برای خرید در نظر بگیرید

تنها مشاهده لیست قیمت عمده گوشی  برای خرید شما کافی نیست، بلکه نکاتی را باید هنگام خرید عمده گوشی سامسونگ در نظر بگیرید تا به نتیجه مطلوبی برسید. همچنین توجه نکردن به برخی از این نکات ممکن است که شما را در هنگام مشاهده لیست قیمت عمده گوشی سامسونگ به اشتباه بیندازد. در این بخش از مطلب قصد داریم شما را با نکات خرید از پخش عمده موبایل سامسونگ آشنا نماییم.

مدل، ظرفیت و پارت نامبر دستگاه

انتخاب مدل مورد نیاز برای خرید  از اهمیت زیادی برخوردار است. شرکت‌های پخش عمده گوشی سامسونگ همیشه در لیست قیمت دقیق هر یک مدل‌ها را می‌گذارند. به همین دلیل باید برای محاسبه هزینه مدل مورد نظر را در نظر بگیرید؛ زیرا ممکن است شما قیمت گوشی با ظرفیت 64 گیگابایت را با مدل درخواستی 128 گیگابایتی اشتباه کنید. قطعا با این اتفاق نیز تخمین هزینه شما برای خرید عمده موبایل سامسونگ به هم خواهد خورد.

وضعیت رجیستری دستگاه

شرکت‌های پخش کننده و فروش عمده گوشی سامسونگ موظف هستند که دستگاه‌های خود را از روش‌های قانونی وارد کننده و رجیستر شده به فروش برسانند. اما باز هم این وظیفه شما است که در هنگام خرید وضعیت رجیستری دستگاه را در سامانه همتا کنترل کنید و در صورت وجود مشکل به شرکت پخش عمده گوشی سامسونگ مورد قراردادتان  اطلاع دهید.

شرکت گارانتی

گارانتی یکی از مهم‌ترین دغدغه خریداران  موبایل سامسونگ در بازار ایران محسوب می‌شود. به همین دلیل با خرید عمده گوشی‌های سامسونگ بدون گارانتی خود را با یک چالش جدی مواجه می‌کنید. همچنین دستگاه‌هایی که دارای گارانتی شرکتی معتبر هستند، به شما برای داشتن خرید عمده گوشی سامسونگ به مطمئن‌ترین شکل راهنمایی می‌کنند.

 

میزان فروش مدل در بازار

در هنگام ثبت سفارش خود باید به میزان محبوبیت مدل توجه کنید. کارشناسان فروش عمده گوشی موبایل سامسونگ در بازار می توانند به شما در انتخاب مدل محبوب کمک کنند. البته اگر شما اندک فعالیتی در بازار موبایل ایران داشته باشید، به راحتی می‌توانید مدل‌های گوشی سامسونگ پرفروش را بشناسید و به تعداد لازم سفارش دهید. میزان محبوبیت گوشی های موبایل برای کسری پارس نیز در اولویت بوده به همین خاطر است که ما عمده فروشی گوشی ساده را هم برای مشتریان در نظر گرفته ایم.

انتخاب رنگ‌ها و موجودی بر اساس تقاضا

برخی از تلفن‌های هوشمند سامسونگ دارای رنگ‌های خاصی هستند که در میان مردم چندان مورد استقبال قرار نگرفته‌اند. برای مثال نوت 20 الترا سامسونگ برنزی را در کمتر فروشگاهی می‌توانید پیدا کنید؛ زیرا افراد بسیاری به این رنگ علاقه‌ای نشان نمی‌دهند. اما رنگ مشکی و نقره‌ای همین مدل را می‌توانید در دست کاربران بسیار زیادی مشاهده نکنید. شاید این در لیست قیمت عمده گوشی سامسونگ اشاره‌ای به رنگ مدل‌ها نشده، ولی شما باید به میزان محبوبیت رنگ مدل درخواستی توجه نمایید. البته که میزان موجودی فروش عمده گوشی سامسونگ شرکت‌ها با رنگ‌ها پرطرفدار رابطه مستقیمی دارد.

اصالت تلفن

با چند ترفند ساده در هنگام خرید عمده گوشی سامسونگ می‌توانید از اصالت دستگاه مطمئن شوید. برای مثال نوع و شکل جعبه باید با نمونه‌های دیگر کاملا مشابه باشد و نتوان با ناخن نوشته‌های روی آن را پاک کرد. کنترل کردن سریال نامبر گوشی در شرکت گارانتی، تطبیق کد IMEI کارت گارانتی با جعبه و سلامت پلمپ کارخانه از راه‌هایی است که خیال شما را از بابت اصالت کالا راحت می‌کند.

سلامت ظاهری بسته بندی

از آنجایی که جعبه‌های فروش عمده گوشی سامسونگ با تعداد بالا حمل می‌شوند، ممکن است برخی از آن‌ها آسیب ببیند. در مواردی این آسیب جزئی بوده ولی صدمات شدید به جعبه شاید به سلامت گوشی لطمه وارد کند. به همین دلیل در هنگام تحویل سفارشات از پخش عمده موبایل سامسونگ نسبت به تعویض جعبه‌های آسیب دیده اقدام نمایید.

امکان مرجوعی در صورت وجود مشکل

شاید پس از خرید عمده گوشی سامسونگ با دستگاه‌هایی مواجه شوید که دارای نقص ظاهری یا فنی هستند. در چنین شرایطی اگر شرکت پخش عمده مورد نظر شما مرجوعی گوشی‌های آسیب دیده را بپذیرد، دیگر مشکل خاصی نخواهید داشت. معمولا در لیست قیمت عمده گوشی سامسونگ شرکت مورد نظر می‌توان این شرایط را مطالعه کرد.

کسری پارس، راهی مطمئن برای خرید عمده گوشی سامسونگ

شرکت کسری پارس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فروش عمده گوشی سامسونگ می‎تواند شما را در خریدی خوب همراهی کنند. با مراجعه به قسمت لیست قیمت همکار یا ثبت نام از برای خرید عمده می‌توانید قیمت عمده گوشی سامسونگ با مدل‌های مختلف را مشاهده نمایید. همچنین به دلیل واردات مستقیم از منطقه آزاد انزلی و گارانتی اختصاصی دیگر نیازی نیست که نگران قیمت باشید. شرکت کسری پارس منطقه آزاد انزلی همچنین امکان خرید عمده گوشی شیائومی، پوکو، آیفون و … را برای همکاران و مشتریان عزیز خود فراهم کرده است.