تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس

خرید عمده گوشی شیائومی

خرید آنلاین

خرید عمده گوشی شیائومی

خرید آنلاین
hero_wholesale

خرید عمده گوشی شیائومی

با افزایش قیمت دلار و رشد قیمت تلفن‌های هوشمند پرچمدار برندهایی مانند اپل و سامسونگ، خرید چنین دستگاه‌هایی برای مردم اندکی سخت شد. برند شیائومی که اصالت چینی دارد، با تولید تلفن‌های هوشمند خوش قیمت اما با امکانات به روز توانست به گزینه خوبی برای خرید چنین ابزارهای هوشمندی شود. به طوری که این روزها محصولاتش جزو گوشی‌های پرفروش بازار هستند. همچنین شرکت‌های پخش عمده گوشی شیائومی فعال بیشتر شده‌اند تا بتوانند نیاز بازار را تامین کنند. در ادامه نکات خرید عمده گوشی شیائومی توضیح داده شده است. برای خرید عمده گوشی وارد لینک مربوطه شده و بعد از ثبت نام درخواست خود را ثبت کنید. گزینه تماس مستقیم با همکاران ما نیز روی میز شماست.

نکاتی که باید در هنگام خرید عمده گوشی شیائومی بدانید

با بیشتر شدن شرکت‌های فروش عمده گوشی های شیائومی در بازار، بستر مناسبی برای سودجویان به وجود آمده است. فروش گوشی‌های با بسته بندی باز شده و لوازم جانبی تقلبی تنها بخشی از اقدامات کلاهبردارانه‌ای می‌باشد که توسط شرکت‌های نامعتبر انجام می‌شود. همچنین اتفاقات این چنینی می‌تواند کار خرید عمده گوشی شیائومی را برای مغازه داران سخت کند. در این بخش ابتدایی مطلب قصد داریم نکاتی را آموزش دهیم که شما را از طعمه شرکت‌های سودجو دور می‌کنند.

سلامت فیزیکی جعبه

اولین اقدامی که باید پس از تحویل سفارشات خود انجام دهید، کنترل سلامت ظاهری دستگاه است. اگر روی جعبه هرگونه آثار ضربه یا پارگی وجود داشت، نسبت به مرجوع کردن دستگاه اقدام نمایید. در صورتی که روی جعبه دستگاه آثار ضربه وجود داشته باشد، احتمال معیوب بودن خود گوشی وجود دارد.

همچنین خریداران زیادی در صورتی که جعبه گوشی را در شرایط بدی مشاهده نمایند، از خریدشان منصرف خواهند شد. پلمپ نبودن جعبه گوشی یا نیز به تنهایی خبر از چند تهدید بزرگ می‌دهد. برای مثال امکان دارد که گوشی دست دوم بوده و دوباره پک شده یا لوازم جانبی آن تعویض شده باشد. بسیاری از مراکز پخش عمده موبایل شیائومی این کار را بدون هیچ دردسری برای شما انجام می‌دهند.

اصالت دستگاه

این روزها با آموزش‌های بسیاری که در اینترنت پیدا می‌شود، خریداران هوشمندتر شده‌اند و به خوبی کیفیت کالاهایی مثل موبایل را تشخیص می‌دهند. به همین دلیل بهتر است شما هم حین خرید عمده گوشی شیائومی نسبت به کیفیت محصولات خود حساس باشید. متاسفانه بسیاری از شرکت‌های فروش عمده گوشی شیائومی به طور عمد یا اتفاقی کالای تقلبی در اختیارتان بگذارند.

همچنین در صورت عدم توجه به این نکته ممکن است کالاهایی به مراتب ارزان‌تر از قیمت عمده گوشی شیائومی خریداری کنید و متحمل زیان مالی سنگینی شوید. برای تست اصالت گوشی می‌توان از راه‌های بسیار متنوعی استفاده کرد. کنترل سریال دستگاه و کد IMEI با کارت گارانتی و سایر بخش‌های دستگاه جزو بهترین راه‌های اصالت گوشی هستند.

رجیستری

فروش عمده گوشی شیائومی بدون کد رجیستری در وضعیت فعلی بازار به کار سختی تبدیل شده است. به همین دلیل هنگام خرید عمده گوشی شیائومی می‌توان به راحتی از وضعیت رجیستری مطلع شد. برای انجام این کار کافیست به سایت همتا سر بزنید و شماره سریال را وارد نمایید. توجه داشته باشید که گوشی‌های بدون رجیستری شما را در آینده با چالش‌های بسیار زیادی مواجه می‌کند.

گوشی‌های فاقد کد رجیستری به صورت مسافری یا قاچاق وارد کشور شده و برای فعال سازی آن‌ها باید هزینه‌ای پرداخت کرد. به همین دلیل اگر در لیست قیمت گوشی شیائومی مبلغی کمتر از قیمت بازار را مشاهده کردید، به وضعیت رجیستری گوشی شک کنید. همچنین در این شرایط احتمال تقلبی بودن دستگاه و متعلقات داخل جعبه بالا می‌رود. عمده فروشی گوشی ساده کسری پارس تمام درگیری های مربوط به رجیستری گوشی های چند سیم کارته را برای شما از بین می برد.

کارت گارانتی معتبر برای فروش عمده گوشی شیائومی

شرکت‌های معتبر فروش و خرید عمده گوشی شیائومی محصولات خود را با گارانتی معتبر عرضه می‌کنند. در بازار تلفن همراه و سایر لوازم الکترونیکی وجود گارانتی معتبر نزد خریداران اولویت بالایی دارد. به همین دلیل در لیست قیمت عمده گوشی شیائومی همیشه اطلاعات وضعیت گارانتی دستگاه برای مشتریان درج می‌شود. شما هم سعی کنید که به دنبال دستگاه‌های دارای گارانتی بروید.

تطابق دستگاه با نسخه سفارش گذاری شده

گوشی‌های شیائومی موجود در بازار ایران دارای تنوع مدل بالایی هستند. برای مثال نسل 9 سری نوت شیائومی به تنهایی سه نسخه معمولی، اس و پرو دارد که هر کدام با ظرفیت حافظه متفاوت به فروش می‌رسند. در مواردی دیده شده که برخی از خریداران در لیست قیمت مدل‌های  قوی‌تر یا ضعیف‌تر محصول مورد نظر را مشاهده می‌کنند. به همین دلیل در خرید و انتخاب دچار اشتباه می‌شوند. همچنین دیده شده که خریدار از پخش عمده گوشی شیائومی محصول اشتباهی را انتخاب کرده است.

خرید مدل‌های محبوب و پرفروش

برخی از مدل‌های شیائومی مانند سری ردمی نوت 9 در بازار ایران طرفداران بسیار زیادی دارند. به همین دلیل زمان زیادی را در قفسه‌های مغازه نخواهند ماند و فورا به فروش می‌رسند. بهتر است که هنگام خرید عمده گوشی شیائومی چنین مدل‌هایی را با تعداد بالاتر خریداری کنید. شرکت‌های پخش کننده و فروشنده عمده شیائومی هم معمولا مدل‌های محبوب را با تعداد بالاتری وارد می‌کنند.

انتخاب رنگ‌ها و ظرفیت‌های حافظه مناسب

شیائومی از جمله شرکت‌هایی است که تلفن‌های همراه  خود را با رنگ‌های خاص و ظرفیت‌های گوناگون تولید می‌کند. به همین دلیل مدل‌های پرچمدار و میان رده شیائومی دارای رنگ بندی و ظرفیت‌های حافظه گوناگون هستند. سعی کنید که هنگام خرید عمده گوشی شیائومی به میزان فروش هر رنگ و حافظه توجه داشته باشید. با انجام این کار می‌توانید همیشه میزان فروش خود را در مقدار ایده‌آلی نگاه دارید.

لیست قیمت عمده گوشی شیائومی

شرکت‌های فروش عمده گوشی شیائومی هر روز لیست قیمت مدل‌های مختلف را در سایت یا صفحات اجتماعی خود قرار می‌دهند. اما باز هم در هنگام خرید و ثبت فاکتور باز باید قیمت دقیق تمامی دستگاه‌ها را با شرکت کنترل کرد. متاسفانه این اتفاق به دلیل نوسان بالای بازار ارز بوده و تنها شرکت‌های معتبر عمده فروش شیائومی هستند که روی لیست قیمت عمده موبایل شیائومی اعلامی پایبند می‌باشند. به این منظور صفحه لیست قیمت عمده موبایل را بررسی کنید یا با ما تماس بگیرید.

خرید عمده گوشی شیائومی از کسری پارس

کسری پارس به عنوان یکی از شرکتهای فروش عمده موبایل با گارانتی و مراکز خدمات پس از فروش خود می‌تواند به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کنند. جهت تسهیل روند خرید گوشی شیائومی به قیمت همکار لیست‌ قیمت عمده اعلامی شرکت در سایت قابل دسترس بوده و همکاران محترم امکان ثبت سفار انواع گوشی‌های پرچمدار شیائومی یا حتی میان رده‌ها را خواهند داشت. همچنین به دلیل واردات مستقیم از منطقه آزاد انزلی توسط شرکت و به شکل قانونی، بهترین خرید عمده گوشی شیائومی شرکتی را تجربه می‌کنید.