تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس

تعمیرات اپل واچ در کسری پارس

کمتر از 1 دقیقه فرم زیر رو تکمیل کن تا فرآیند سریع تعمیر ساعت هوشمندت شروع بشه

هزینه ارسال ساعت هوشمند شما برای تعمیر در کسری پارس رایگان است.

درخواست سرویس
شماره موبایل
تایید درخواست
درخواست سرویس تعمیر
تعداد دفعات مجاز برای وارد کردن شماره موبایل به پایان رسیده است. برای دسترسی مجدد، صبر کنید.
01:59
ویرایش درخواست سرویس
دریافت مجدد کد
تعداد دفعات مجاز برای وارد کردن شماره موبایل به پایان رسیده است. برای دسترسی مجدد، صبر کنید.
10:00
ویرایش شماره
درخواست سرویس ساعت هوشمند شما ثبت گردید. کارشناسان کسری پارس در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
شماره پیگیری شما: 4820325583
درخواست جدید
مشاوره رایگان خدمات تخصصی با شماره
02147731000
مشاوره رایگان خدمات تخصصی با شماره
02147731000
مشاوره تلفنی call

برند های تحت پوشش کسری پارس برای تعمیرات ساعت هوشمند

برند های تحت پوشش کسری پارس برای تعمیرات ساعت هوشمند

تعمیر ساعت هوشمند اپل

ساعت هوشمند اپل همانند هر ساعت هوشمند دیگری امکان دارد دچار خرابی های سخت افزاری و نرم افزاری شود. برای انجام تعمیرات ساعت های هوشمند بهتر است به مرکز تخصصی تعمیر این گجت مراجعه کنید. کسری پارس ارائه دهنده خدمات تعمیر انواع ساعت هوشمند از جمله تعمیر اپل واچ است که با خیال راحت می توانید ساعت خود را برای تعمیر به این مرکز ارائه دهید.

ایا اپل واچ قابل تعمیر است؟

بله اپل واچ قابل تعمیر است ولی نکته مهم اینجاست که باید به مرکزی با تخصص بالا مراجعه کنید. تعمیر اپل واچ پیچیدگی‌های مخصوص به خود را دارد و شاید هر مرکزی تعمیراتی از پس این پیچیدگی‌ها به نحو احسن برنیاید.

تعمیر نرم افزاری اپل واچ

اپل واچ نیز دقیقا مانند ایفون ممکن است به دلیل مشکلات نرم افزاری جدی دچار مشکل شود و عملکرد معمول خود را از دست بدهد. در چنین شرایطی باید مشکل نرم افزاری از پایه برطرف شود و حتی سیستم عامل به نسخه‌های قبلی برگردد. در صورت داشتن اطلاعات کافی می‌توانید این کار را خودتان انجام دهید ولی نیاز به دانستن برخی پیش‌نیاز‌ها دارد.

تعمیر سخت افزاری اپل واچ

بخش اصلی تعمیرات اپل واچ همین بخش سخت افزار و قطعات است که تعمیر اپل واچ سری ۶ و دیگر سری‌ها را شامل می‌شود. اپل واچ شما ممکن است به یکی از دلایل زیر نیاز به تعمیر سخت افزاری داشته باشد.

تعمیر صفحه اپل واچ

صفحه اپل واچ ممکن به دلایل مختلفی آسیب ببیند و نیاز به تعمیر داشته باشد. برای مثال تعمیر شیشه اپل واچ اتفاق مرسومی است؛ چرا که شیشه این ساعت به دلیل وارد شدن ضربه ممکن است آسیب جدی ببیند و باعث شود تا شما به تعمیر گلس اپل واچ نیاز پیدا کنید. در سوی دیگر ممکن است خود پنل آسیب ببیند یا پیکسل‌ها دچار مشکل شوند؛ دقیقا مانند زمانی که نمایشگر گوشی ایراد پیدا می‌کند. فارغ از این که چرا نمایشگر اپل واچ شما خراب شده است مجبور می‌شوید برای تعویض آن به تعمیرکار مراجعه کنید.

تعمیر شارژر اپل واچ

اپل واچ انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری تامین می‌کند. قانون کلی که در مورد باتری‌های شارژی وجود دارد این است که این قطعات پس از هر بار شارژ شدن بخش کوچکی از راندمان خود را از دست می‌دهند و زمانی که این اتفاق برای دو سال یا بیشتر تکرار شود باتری 20 درصد ظرفیت واقعی خود را از دست می‌دهد و ضعیف‌تر می‌شود. پس خراب شدن باتری به مرور زمان اتفاق عجیبی نیست و اپل واچ نیز درست مانند ایفون و گوشی‌های اندرویدی ممکن است با این مشکل مواجه شود. در این صورت می‌توانید با مراجعه به تعمیرکار باتری را تعویض کنید تا شارژدهی مجدد مانند روز اول شود.

تعمیر دکمه اپل واچ

اپل واچ دارای یک تاج چرخان و یک دکمه دیگر است و شما بسیاری از کارهای خود را می‌توانید به کمک این دکمه‌ها انجام دهید. به دلایل مختلف ممکن است این دکمه‌ها آسیب ببینند و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند.

هزینه تعمیر اپل واچ

هزینه تعمیر اپل واچ مستقیما به نوع مشکل آن بستگی دارد. همچنین مدل اپل واچ نیز تعیین هزینه تعمیر تاثیر گذار است و هرچقدر اپل واچ شما جدید باشد باید هزینه بالاتری برای تعمیرات آن بپردازید. به‌طور کلی تعویض نمایشگر هزینه بالایی برای شما خواهد داشت ولی مثلا تعویض دکمه یا باتری ممکن است با هزینه بسیار کمتر انجام شود. برای اطلاع از هزینه باید ابتدا مشکل را ریشه یابی کرده و سپس از تعمیرکار در این مورد سوال کنید.

تعمیر ساعت اپل واچ در کسری پارس

شرکت کسری پارس یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان گوشی هوشمند و لوازم جانبی به کشور است و در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی نیز فعالیت گسترده‌ای دارد. کسری پارس در کنار تعمیرات موبایل، در زمینه تعمیرات اپل واچ نیز فعالیت می‌کند (تنها بخش سخت افزاری) و شما با خیال راحت می‌توانید ساعت اپل خود را به این شرکت بسپارید. تمامی تعمیرات اپل واچ در کسری پارس توسط متخصصین باتجربه انجام می‌شوند و کسری پارس تنها از قطعات اصلی در روند تعمیرات استفاده می‌کند. در کنار این موارد هزینه تعمیرات کسری پارس کاملا به‌صرفه است و شما با هزینه معقولی می‌توانید مشکل اپل واچ خود را حل کنید. پس اگر به تعمیرات اپل واچ در تهران نیاز داشتید حتما به روی کسری پارس حساب باز کنید.