تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس

تعمیرات ساعت هوشمند در کسری پارس

کمتر از 1 دقیقه فرم زیر رو تکمیل کن تا فرآیند سریع تعمیر ساعت هوشمندت شروع بشه

هزینه ارسال ساعت هوشمند شما برای تعمیر در کسری پارس رایگان است.

درخواست سرویس
شماره موبایل
تایید درخواست
درخواست سرویس تعمیر
تعداد دفعات مجاز برای وارد کردن شماره موبایل به پایان رسیده است. برای دسترسی مجدد، صبر کنید.
01:59
ویرایش درخواست سرویس
دریافت مجدد کد
تعداد دفعات مجاز برای وارد کردن شماره موبایل به پایان رسیده است. برای دسترسی مجدد، صبر کنید.
10:00
ویرایش شماره
درخواست سرویس ساعت هوشمند شما ثبت گردید. کارشناسان کسری پارس در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
شماره پیگیری شما: 4820325583
درخواست جدید
مشاوره رایگان خدمات تخصصی با شماره
02147731000
مشاوره رایگان خدمات تخصصی با شماره
02147731000
مشاوره تلفنی call

برند های تحت پوشش کسری پارس برای تعمیرات ساعت هوشمند

برند های تحت پوشش کسری پارس برای تعمیرات ساعت هوشمند

تعمیر ساعت هوشمند

احتمالا اولین سوالی که در ذهن شما نقش می‌بندد این است که آیا ساعت هوشمند قابل تعمیر است یا خیر؟ باید به شما بگوییم که خوشبختانه اکثر ساعت‌های هوشمند امکان تعمیر شدن دارند و مشکل به راحتی با تعویض یا تعمیر قطعات برطرف خواهد شد. البته باید در نظر داشته باشید که تعمیر ساعت مچی هوشمند به ظرافت و البته تخصص بیشتری نیاز دارد و باید به مرکزی معتبر مانند کسری پارس مراجعه کنید.

تعمیر ساعت هوشمند شامل چه مواردی است؟

تعمیر ساعت هوشمند موارد زیر و البته بخش‌های دیگر را شامل می‌شود.

تعمیر دکمه پاور ساعت هوشمند

دکمه پاور در گوشی‌های هوشمند یا حتی دکمه کناری کاربرد زیادی دارد و در طول روز شاید شما چندین بار آن‌ها را فشار دهید. این کارکرد زیاد باعث می‌شود تا دکمه‌های ساعت پس از مدتی خراب شوند و عملکرد صحیح خود را از دست بدهند. با مراجعه به تعمیرکار شما می‌توانید دکمه خراب را با یک دکمه جدید جایگزین کنید تا ساعت مجدد به درستی کار کند.

تعمیر ال سی دی ساعت هوشمند

الی سی دی ساعت هوشمند نیز دقیقا مانند گوشی هوشمند ممکن است خراب شود یا آسیب ببیند و نیاز باشد تا شما آن را تعویض کنید. تعمیر صفحه ساعت هوشمند ممکن است به دلیل وارد شدن ضربه به آن رخ دهد؛ چرا که ساعت همواره به روی دست شما قرار دارد و ممکن است با اشیا مختلفی برخورد داشته باشد. پس تعمیر شیشه ساعت هوشمند نیز اتفاق مرسومی است در بخش تعمیرات این محصول دیده می‌شود.

تعمیر شارژر ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند از باتری استفاده می‌کنند و طبیعی است که این باتری به مرور زمان ضعیف شود و در نهایت کاربرد خود را از دست بدهد. اگر باتری قلمی قابل شارژ در خانه داشته باشید می‌دانید که این باتری‌ها به مرور زمان خاصیت خود را از دست می‌دهند و دیگر نمی‌توانند مثل قبل شارژ نگه دارند. همین گفته در مورد باتری ساعت هوشمند نیز صدق می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به تعمیرکار اقدام به تعویض باتری ساعت هوشمند خود کنید. به این ترتیب مجدد شارژدهی مانند روز اول می‌شود و می‌توانید تا چند سال دیگر از ساعت خود بهره ببرید.

هزینه تعمیر ساعت هوشمند

تعمیرات ساعت هوشمند در برندهای مختلف بسته به نوع خرابی و آسیب وارد شده به ساعت دارد. در نتیجه ابتدا باید ساعت هوشمند شما توسط کارشناس تعمیرات ساعت هوشمند بررسی شود تا بتوان برای هزینه تعمیر ساعت هوشمند مبلغ دقیقی اعلام کرد. خدمات تعمیر ساعت هوشمند در کسری پارس علاوه بر داشتن کیفیت بالا با هزینه معقول و کاملا مناسب ارائه می‌شوند تا شما با خیالی راحت بتوانید به این مجموعه اعتماد کنید.

مرکز تعمیر ساعت هوشمند کسری پارس

بالاتر اشاره کردیم که تعمیر ساعت هوشمند پیچیدگی‌های بیشتری نسبت به اکثر گوشی‌های هوشمند دارد و بهتر است که ساعت خود را به یک مرکز معتبر و حرفه‌ای بسپارید. اگر تعمیر ساعت هوشمند تهران می‌خواهید می‌توانید با خیالی کاملا آسوده به کسری پارس مراجعه کنید. کسری پارس یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان گوشی و لوازم جانبی در ایران است و خدمات پس از فروش جامعی نیز ارائه می‌کند. شما علاوه بر تعمیر گوشی هوشمند می‌توانید ساعت هوشمند خود را نیز در کسری پارس تعمیر کنید. تمامی تعمیرات توسط افراد متخصص و با تجربه انجام می‌شود و تمام قطعاتی تعویضی هم اصلی خواهند بود تا ساعت هوشمند شما بتواند دقیقا مانند قبل عمل کند. شاید این سوال برای شما ایجاد شود که از کجا مطمئن باشیم که کسری پارس از قطعات اصلی استفاده می‌کند؟ در پاسخ باید بگوییم که کسری پارس یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان رسمی است و به همین جهت دسترسی وسیعی به منابع مختلف برای تامین قطعات اصلی دارد و آن‌ها را به بهترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد.