تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس

تعمیرات دسته پلی استیشن در کسری پارس

کمتر از 1 دقیقه فرم زیر رو تکمیل کن تا فرآیند سریع تعمیر دسته ات شروع بشه

هزینه ارسال دسته پلی استیشن شما برای تعمیر در کسری پارس رایگان است.

درخواست سرویس
شماره موبایل
تایید درخواست
درخواست سرویس تعمیر
تعداد دفعات مجاز برای وارد کردن شماره موبایل به پایان رسیده است. برای دسترسی مجدد، صبر کنید.
01:59
ویرایش درخواست سرویس
دریافت مجدد کد
تعداد دفعات مجاز برای وارد کردن شماره موبایل به پایان رسیده است. برای دسترسی مجدد، صبر کنید.
10:00
ویرایش شماره
درخواست سرویس دسته شما ثبت گردید. کارشناسان کسری پارس در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
شماره پیگیری شما: 4820325583
درخواست جدید
مشاوره رایگان خدمات تخصصی با شماره
02147731000
مشاوره رایگان خدمات تخصصی با شماره
02147731000
مشاوره تلفنی call

تعمیرات دسته پلی استیشن

دسته کنسول PS4 از آنجایی که خیلی زیاد استفاده می‌شود، خیلی سریع هم احتمال خراب شدن دارد. از آنجایی که بدون دسته هم نمی‌توانید بازی کنید، حتما باید نسبت به تعمیر دسته پلی استیشن اقدام کنید. برای تعمیر دسته ps4 و ps5 هم باید به مرکزهای معتبر مراجعه کنید. کسری پارس در زمینه تعمیرات از جمله مراکز معتبری است که در زمینه تعمیرات دسته ps4 و تعمیر دسته ps5 فعالیت می‌کند. شما با خیال راحت می‌توانید دسته خراب پلی استیشن را به کسری پارس بیاورید و آن را تعمیر کنید. حتی برای تعمیر دسته ps3 و تعمیر دسته ps2 هم می‌توانید به این مرکز مراجعه کنید. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که تعمیر دسته پلی استیشن ۴ به شرایط خرابی دسته هم بستگی دارد. برخی از خرابی های دسته پلی استیشن که در کسری پارس تعمیر می شود:

تعمیر شوک دسته ps4

تعمیر شوک دسته ps4 اگر با مشکل شوک دسته مواجه شدید می‌توانید دسته خودتان را برای کسری پارس ارسال کنید. تعمیر شوک دسته ps4 به راحتی امکان پذیر است. این قسمت به دفعات خراب می‌شود و به همین دلیل تعمیر شوک دسته ps4 خیلی دشوار نیست. البته که کسری پارس این کار را با کیفیت بالا انجام می‌دهد تا دیگر با این مشکل مواجه نشوید. با تعمیر شوک دسته ps4 می‌توانید دوباره به راحتی بازی کنید و حس بازی را به خوبی دریافت خواهید کرد.

تعمیر دکمه R2

خیلی از گیمرها هم شاید تنها به تعمیر دکمه r2 دسته ps4 نیاز داشته باشند. شما برای تعمیر حتی یک دکمه هم می‌توانید به کسری پارس مراجعه کنید.

تعمیر ریبون دسته ps4

برای تعمیر ریبون دسته ps4 بهتر است به مرکز معتبری مراجعه کنید. از آنجایی که ریبون یکی از بخش‌های مهم دسته PS4 به حساب می‌آید، باید با دقت بالایی تعمیر شود و حتی با مدل اصلی جایگزین شود.

تعمیر سوکت شارژ دسته پلی استیشن

از دیگر قطعاتی که احتمال خراب شدن آن در دسته پلی استیشن زیاد است، سوکت شارژ است. در سریع زمان باید نسبت به تعمیر سوکت شارژ دسته ps4 اقدام کنید. خراب شدن سوکت شارژ می‌تواند به باتری دسته پلی استیشن آسیب بزند. پس در سریع‌ترین زمان ممکن باید به تعمیر سوکت شارژ دسته ps4 بپردازید.

تعمیر برد دسته ps

اگر دسته شما ضربه ببیند احتمالا برد آن آسیب خواهد دید. تعمیر برد دسته ps4 بعضی وقت‌ها کار دشواری می‌شود. چرا که ممکن است قطعه آسیب دیده پیدا نشود. برای تعمیر برد دسته ps4 لازم است که از قطعات با کیفیت اصلی استفاده شود.

تعمیر دریفت دسته ps5

یکی از رایج‌ترین مشکلات دسته PS5 مشکل دریفت کردن دسته است. برای تعمیر دریفت دسته ps5 هم می‌توانید به کسری پارس مراجعه کنید. تعمیر دریفت دسته ps5 با دقت بالایی انجام می‌شود و از قطعات اصلی برای درست کردن این مشکل استفاده می شود.

قیمت تعمیر دسته پلی استیشن

هیچ وقت قبل از کارشناسی دسته نمی‌توان قیمت تعمیر دسته ps4 یا ps5 را اعلام کرد. با توجه به میزان آسیب و خرابی دسته، قیمت تعمیر دسته پلی استیشن متفاوت خواهد بود. هزینه تعمیر دسته بازیپلی استیشن نسبت به قطعاتی که استفاده می‌شود و زمانی که می‌برد متفاوت خواهد بود. قیمت تعمیر دسته پلی استیشن پس از کارشناسی‌های انجام شده توسط متخصص‌های کسری پارس به شما اعلام می‌شود. در ضمن شما می توانید برای تعمیر گوشی موبایل و تعمیر ساعت هوشمند نیز از خدمات کسری پارس در بخش تعمیرات استفاده کنید.