تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس

تعمیرات ساعت هوشمند سامسونگ در کسری پارس

کمتر از 1 دقیقه فرم زیر رو تکمیل کن تا فرآیند سریع تعمیر ساعت هوشمندت شروع بشه

هزینه ارسال ساعت هوشمند شما برای تعمیر در کسری پارس رایگان است.

درخواست سرویس
شماره موبایل
تایید درخواست
درخواست سرویس تعمیر
تعداد دفعات مجاز برای وارد کردن شماره موبایل به پایان رسیده است. برای دسترسی مجدد، صبر کنید.
01:59
ویرایش درخواست سرویس
دریافت مجدد کد
تعداد دفعات مجاز برای وارد کردن شماره موبایل به پایان رسیده است. برای دسترسی مجدد، صبر کنید.
10:00
ویرایش شماره
درخواست سرویس ساعت هوشمند شما ثبت گردید. کارشناسان کسری پارس در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
شماره پیگیری شما: 4820325583
درخواست جدید
مشاوره رایگان خدمات تخصصی با شماره
02147731000
مشاوره رایگان خدمات تخصصی با شماره
02147731000
مشاوره تلفنی call

برند های تحت پوشش کسری پارس برای تعمیرات ساعت هوشمند

برند های تحت پوشش کسری پارس برای تعمیرات ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند سامسونگ یا همان گلکسی واچ‌ها در کنار اپل واچ جزو بهترین مدل‌های بازار به حساب می‌آيند و بسیاری از کاربران گوشی‌های اندرویدی از ساعت‌های سامسونگ استفاده می‌کنند. گلکسی واچ به‌طور کلی کیفیت ساخت بالایی دارد ولی ممکن است مانند هر محصول دیگری خراب شود و باعث شود تا شما به تعمیر ساعت هوشمند سامسونگ نیاز پیدا کنید. برای تعمیر چنین گجت هایی بهتر است به نمایندگی رسمی این برند و یا مراکز تخصصی تعمیر ساعت هوشمند مانند کسری پارس مراجعه کنید.

آیا گلکسی واچ قابل تعمیر است؟

بله گلکسی واچ قابلیت تعمیر دارد و شما می‌تواند اکثر مشکل‌های ایجاد شده برای آن را برطرف کنید. البته باید در نظر داشته باشید که تعمیر گلکسی واچ نیاز به تخصص و مهارت زیادی دارد و از این جهت حتما باید به تعمیرکاری حرفه‌ای مراجعه کنید.

تعمیر سخت افزاری

تعمیر سخت افزار گلکسی واچ می‌تواند شامل موارد زیر و البته موارد دیگر باشد.

تعمیر دکمه‌های گلکسی واچ

به روی گلکسی واچ عموما دو دکمه دیده می‌شود که شما از طریق آن‌ها می‌توانید در منوهای ساعت گشت و گذار کنید و ارتباط آسان‌تر و موثرتری با ساعت خود داشته باشید. دکمه‌های کنار پس از استفاده زیاد یا حتی زمین خوردن ساعت ممکن است آسیب ببینند و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند. در چنین مواقعی باید به تعمیرکار مراجعه کنید.

تعویض باتری ساعت هوشمند سامسونگ

فرقی نمی‌کند که از گوشی هوشمند استفاده کنید یا از ساعت هوشمند یا از هدفون یا هر محصول شارژی دیگری، در نهایت پس از گذشت زمان باتری خراب می‌شود و کارایی خود را از دست می‌دهد. در چنین مواقعی باتری باید تعویض شود و یک باتری نو به‌جای باتری قبلی قرار بگیرد. در نظر داشته باشید که تعویض نکردن باتری خراب می‌تواند منجر به آسیب نمایشگر شود.

تعمیر نمایشگر

ساعت‌های هوشمند سامسونگ دارای نمایشگری لمسی هستند که این پنل ممکن است به دلیل ضربه خوردن یا هر اتفاق دیگری آسیب ببیند و عملکرد خود را از دست بدهد. در چنین مواقعی شاید مجبور شوید شیشه نمایشگر یا کل پنل را تعویض کنید و برای این کار حتما باید به یک تعمیرکار حرفه‌ای مراجعه کنید.

هزینه تعمیر ساعت هوشمند سامسونگ چقدر است؟

هزینه تعمیر گلکسی واچ بستگی به نوع خرابی و البته مدل آن دارد. هرچقدر نوع خرابی شدیدتر باشد و همچنین ساعت مدل بالاتری داشته باشد شما مجبور می‌شوید هزینه بالاتری را برای تعمیرات بپردازید. برای نمونه تعویض نمایشگر هزینه به مراتب بیشتری نسبت به تعویض باتری خواهد داشت. یا مثلا تعمیر دکمه‌های کنار از موارد دیگر ارزان‌تر خواهد بود.

تعمیر ساعت هوشمند سامسونگ در کسری پارس

کسری پارس یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی به ایران است و در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی نیز به صورت گسترده فعالیت می‌کند. شما می‌توانید به روی کسری پارس نه تنها به عنوان نمایندگی تعمیرات موبایل بلکه به عنوان نمایندگی تعمیر ساعت هوشمند سامسونگ نیز حساب باز کنید. تعمیرات گلکسی واچ در این مجموعه توسط متخصصین با تجربه انجام می‌شود و مهم‌تر این که کسری پارس تنها از قطعات اصلی برای تعمیرات استفاده می‌کند. همه این خدمات عالی در کنار دریافت هزینه معقول باعث می‌شود تا کسری پارس به یکی از مورد اعتمادترین مجموعه‌ها برای تعمیر ساعت هوشمند سامسونگ (بخش سخت افزاری) تبدیل شود.