تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس

شرایط ضمانت ۱۸ ماهه کسری پارس

گارانتی گوشی: شرایط گارانتی (ضمانت۱۸ ماهه) گوشی کسری پارس

موارد زیر شامل گارانتی گوشی ۱۸ ماهه کسری پارس نخواهد شد :

نکات قابل توجه:

 

شرایط گارانتی گوشی به چه شکل است؟

به هنگام خرید گوشی عمدتا بر سر دو راهی این‌که تلفن همراه را با گارانتی بخریم یا بدون گارانتی دچار تردید می‌شویم. گوشی‌های هوشمند تلفن همراه امروزی قیمت نسبتا بالایی دارند و عمدتا برای خرید آن‌ها باید چندین ماه پول پس انداز کنیم، پس در حفظ و نگهداری آن‌ها هم باید تمام سعی و تلاش خود را بکار ببریم. در این مطلب قصد داریم شما را با شرایط گارانتی گوشی – انواع گوشی‌ها اعم از شیائومی، هوواوی، اپل، سامسونگ و غیره – آشنا کنیم تا در هنگام خرید دچار تردید این که گوشی را با گارنتی یا بدون آن خریداری کنید، نشوید.

 

شرایط گارانتی گوشی هواوی

همانطور که گفتیم شرایط ضمانت شرکت‌های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند، برخی از آن‌ها تنها یک ماه تا سه ماه ضمانت تعویض می‌دهند و برخی دیگر تا دو سال. گارانتی گوشی هرچه جامع‌تر باشد و شرایط آسان‌تری داشته باشد قطعا هزینه اولیه بیشتری هم خواهند داشت.

برای مثال گوشی‌های هواوی که در ایران هستند، برای فروش حداکثری، شرکت واردکننده یک ضمانت‌نامه بسیار عالی را ارائه می‌دهد که آن هم تعویض دستگاه ظرف یک هفته است، به این معنا که می‌توانید بدون هیچ دلیل خاصی گوشی هواوی خود را ظرف یک هفته پس بدهید و مبلغ گوشی به شما باز پس داده خواهد شد.

این نوع گارانتی در امر بازاریابی بسیار کمک می‌کند و مشتریان رغبت بیشتری برای خرید این نوع محصولات پیدا می‌کنند.

شرایط گارانتی گوشی شیائومی

برای استفاده از گارانتی گوشی‌های شیائومی ابتدا باید اصالت گارانتی را از سامانه همتا استعلام بگیرید و از قانونی بودن و صحت آن مطلع شوید. در نظر داشته باشید که گوشی‌هایی که قبلا حتی یک ثانیه هم روشن شده باشند، زمان گارانتی آنها از آن لحظه محاسبه می‌شود. پس هنگام خرید گوشی حتما از آکبند بودن آن اطمینان حاصل کنید.

برای ارائه و استفاده از ضمانت‌نامه گوشی‌های Xiaomi داشتن جعبه گوشی که با شماره سریال آن تطبیق داشته باشد الزامی است. عمدتا مدت زمان استفاده از شرایط گارانتی برای گوشی‌های شیائومی که باتری آن‌ها جدا می‌شود 6 ماهه و برای گوشی‌هایی که باتری آن‌ها داخلی است 18 ماهه است. کسری پارس نمایندگی شیائومی در تهران محسوب می شود. از پشتیبانی تا خدمات و فروش عمده گوشی های شیائومی توسط شرکت ما عرضه میشود.

شرایط گارانتی گوشی نوکیا

شرکت نوکیا که یکی از معتبرترین برندهای گوشی‌های همراه در چند سال اخیر بوده است، بازار را به رقبای دیرینه خود واگذار کرده است، حالا این شرکت برای بدست آوردن مشتریان بیشتر، استفاده از شرایط گارانتی گوشی های خود را بسیار مطلوب‌تر کرده است بلکه بتواند از این طریق باز به صدر برترین تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه برسد.

این شرکت تمامیِ محصولات خود را با گارانتی 18 ماهه عرضه می‌کند و تعویض قطعات خراب به صورت رایگان در 6 ماهه اول امکان پذیر است. اما حتما قبل از خرید از شرایط گارانتی گوشی نوکیای خود مطلع شوید و در صورت استاندارد نبودن شرایط استفاده از ضمانت‌نامه هرگز زیر بار خرید آن نروید.

شرایط گارانتی گوشی جی پلاس

یکی از شرکت‌هایی که در ایران به تازگی شروع به فعالیت کرده است شرکت جی پلاس می‌باشد که برای رفاه حال مصرف کنندگان شرایط بسیار ویژه‌ای را برای ضمانت دستگاه‌های خود به وجود آورده است. این شرکت با بیش از 800 نمایندگی فعال و 2000 تکنسین متخصص و مجرب آماده خدمت‌رسانی در تمام روزهای هفته است و شرایط استفاده از گارانتی گوشی های آن بسیار جامع و گسترده است که شما می‌توانید آنرا جدا از مجموعه کسری پارس در نظر داشته باشید.

برای استفاده از شرایط گارانتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

همانطور که قبلا نیز متذکر شدیم گارانتی و شرایط آن بسته به شرکت ارائه دهنده متفاوت است و قبل از خرید گوشی حتما به نکاتی که شامل گارانتی می‌شوند و نکاتی که شامل گارانتی نمی‌شوند، توجه کنید. در ادامه به برخی از شرایط عمومی و نکات قابل توجه برای استفاده از گارانتی پرداخته‌ایم:

در زمان خرید تلفن همراه، عموم مشتریان، بیشتر به مواردی چون: شرکت یا برند تولید کننده، مدل تلفن همراه و ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دقت می‌کنند. در مقابل برخی از مشتریان آگاه از فروشنده درباره نوع گارانتی و خدماتی که شامل آن می‌شود نیز سئوال می‌کنند. از سوی دیگر فروشندگان موبایل نیز همین دغدغه را در زمان خرید عمده دارند و به‌دنبال بهترین گارانتی گوشی موبایل هستند. بهترین گارانتی گوشی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

گارانتی موبایل چیست؟

گارانتی موبایل نوعی ضمانت‌نامه است که شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌های همراه به خریداران گوشی‌های خود ارائه می‌دهند؛ این گارانتی به‌معنای تضمین عملکرد و کارایی محصول مورد نظر، طی یک مدت‌زمان مشخص است. برای مثال شرکتی که ضمانت‌نامه 12 ماهه برای گوشی‌های تولیدی خود در نظر می‌گیرد، در صورتی که در شرایط مشخص شده در توافق‌نامه گارانتی، این محصول، دچار مشکل شود، خدمات ویژه مشخص شده در توافق‌نامه را به خریدار ارائه می‌کند. گوشی های موجود در لیست قیمت همکاری موبایل که در تماس با ما دریافت می کنید، همگی به صورت شرکتی (با گارانتی) منظور شده اند.

تبصره‌های توافق‌نامه گارانتی

توافق‌نامه گارانتی عبارت است از مجموعه شروطی که طی آن، تلفن همراه، شامل خدمات گارانتی مورد نظر می‌شود. این توافق‌نامه همچنین شامل بندها و تبصره‌هایی است که نشان می‌دهد، در چه شرایطی، خدمات گارانتی ارائه نخواهد شد. 

برای مثال خریدار نمی‌تواند بعد از تمام شدن مدت زمان گارانتی، انتظار دریافت خدمات داشته باشد. همچنین اگر تلفن همراه خود را به‌صورت عمدی یا غیر عمد در شرایطی نگهداری کنید که آسیب ببیند، نمی‌توانید از شرکت تولید یا توزیع کننده، خدمات گارانتی بخواهید. برخی موارد محدودیت و عدم شمول گارانتی را با هم مرور می‌کنیم.

 

خرابی ناشی از آب‌خوردگی

عموم شرکت‌های سازنده موبایل، تلفن‌های همراه تولیدی خود را در برابر خرابی ناشی از آب‌خوردگی ضمانت نمی‌کنند. این محدودیت حتی در مورد تلفن‌های همراه ضد آب مانند: آیفون XS، مدل‌های اپل و گلکسی S9 سامسونگ هم صدق می‌کند.

خرابی ناشی از ضربه خوردن

اگر تلفن همراه شما در اثر سهل‌انگاری یا به‌طور عمد بر اثر ضربه بشکند یا دچار مشکل شود، مشمول گارانتی نخواهد بود. در واقع عموم مشکلات تلفن همراه که دلیل ایجاد آن، نوع استفاده نامناسب کاربر باشد، تحت پوشش گارانتی قرار نمی‌گیرند.

دزدیده شدن تلفن همراه

گارانتی تلفن همراه هیچ‌گونه خدماتی را در ارتباط با دزدیده شدن گوشی به خریداران ارائه نمی‌دهد. این مورد از محدودیت‌های گارانتی حتی در صورتی که شما بتوانید دزدیده شدن تلفن همراه خود را اثبات کنید، بر قوت خود باقی است.

سوختن پیکسل‌های ال‌سی‌دی گوشی

سوختن پیکسل‌های ال‌سی‌دی تلفن همراه یکی از موارد ویژه در گارانتی‌های موبایل است؛ در واقع بهتر است پیش از خرید تلفن همراه، جزئیات این مورد را در توافق‌نامه گارانتی مطالعه کنید. برای مثال برخی از شرکت‌ها برای پوشش این مشکل، تعداد مشخصی از پیکسل را اعلام می‌کنند؛ برخی دیگر هم فقط در صورتی تعویض ال‌سی‌دی را می‌پذیرند که ال‌سی‌دی به‌طور کامل بسوزد!

ویژگی‌های بهترین گارانتی گوشی

بهترین گارانتی موبایل ضمانت‌نامه‌ای است که بیشترین میزان پوشش را در مورد قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزارهای موبایل داشته باشد. از سوی دیگر این میزان پوشش، در توافق‌نامه وجود دارد و باید دید آیا شرکت سازنده یا نماینده آن در کشور، این میزان از خدمات را در زمان مناسب، با برخورد مناسب و به میزان توافق شده ارائه می‌دهد یا خیر. در ادامه برخی از ویژگی‌های بهترین و معتبرترین گارانتی گوشی را با هم مرور می‌کنیم.

ویژگی‌های شرکت ثانویه

در ایران برخلاف بسیاری از کشورهای دنیا ارتباط بین شرکت سازنده موبایل و مشتریان، جز در مواردی معدود، به‌طور مستقیم نیست؛ بنابراین مساله ضمانت‌نامه نیز همین شرایط را دارد. دلیل این امر این است که بیشتر برندهای تلفن همراه در ایران، نمایندگی رسمی ندارند. در واقع خدمات گارانتی این محصولات توسط شرکت‌های ثانویه ارائه می‌شود. بنابراین برای تشخیص بهترین گارانتی موبایل در ایران، باید درباره میزان اعتبار، میزان خدمات و تعداد شعب شرکت ثانویه اطلاعات لازم را کسب کنیم.

برندهای موبایل

در ایران وظیفه ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش گوشی‌های تلفن همراه بر عهده شرکت وارد کننده است؛ بنابراین برای آگاهی از بهترین گارانتی گوشی هواوی باید با گارانتی‌های شرکت‌های واردکننده و ارائه دهنده خدمات پس از فروش گوشی هواوی آشنا باشیم. در بعضی از سایت‌ها فرم‌های نظرسنجی برای تعیین بهترین شرکت گارانتی موبایل از برندهای مختلف ارائه می‌شود و نتایج این نظرسنجی‌ها نشان دهنده میزان رضایت مشتریان واقعی از گارانتی شرکت‌ها است.

مدت‌زمان گارانتی

بهترین شرکت گارانتی گوشی طبعا شرکتی است که خدمات گارانتی خود را در مدت‌زمان بیشتری ارائه می‌کند. به‌طور معمول گارانتی‌های موبایل از چند ماه تا دو سال هستند. بنابراین برای مثال بهترین گارانتی گوشی آیفون در ایران، ضمانت‌نامه‌ای است که بهترین خدمات را در مدت‌زمانی طولانی‌تر ارائه می‌دهد.

پوشش خدمات گارانتی گوشی

میزان پوشش خدمات گارانتی در تبصره‌های توافق‌نامه گارانتی ذکر می‌شود. با خواندن این تبصره‌ها درخواهید یافت که کدام قطعات و سرویس‌های نرم‌افزاری در مدت‌زمان گارانتی تحت پوشش خدمات قرار می‌گیرند. برای مثال برای تعیین بهترین گارانتی گوشی نوکیا باید ضمانت‌نامه‌ای را انتخاب کنیم که بیشترین میزان پوشش خدمات گارانتی را ارائه دهد.

شرکت کسری پارس یکی از واردکنند‌گان و فروشندگان عمده و برتر انواع برندهای تلفن همراه در ایران است. تمامی تلفن‌های همراه این شرکت مبتنی‌بر مفاد توافق‌نامه گارانتی، تحت پوشش گارانتی 18 ماهه شرکت کسری پارس قرار می‌گبرند. کسری پارس برای راحتی مشتریان خود اقدام به تاسیس نمایندگی‌های خدمات پس از فروش در بسیاری از شهرهای ایران کرده است. شرایط گارانتی گوشی کسری پارس را بخوانید تا آگاهانه خرید کنید.

 

برای استفاده از گارانتی محصولات شرکت کسری پارس، کافی است تلفن همراه را به‌همراه کارت گارانتی و جعبه محصول به نمایندگی کسری پارس ارائه دهید. پذیرش دستگاه در نمایندگی‌های این شرکت با بررسی کارشناس و برمبنای شرایط توافق‌نامه صورت می‌گیرد. شما همچنین می‌توانید از سامانه همتا برای تایید صحت گارانتی محصول خریداری شده اطمینان پیدا کنید. با گارانتی کسری پارس، بهترین خدمات گارانتی گوشی موبایل را تجربه خواهید کرد.

سخن پایانی

با توجه به این موضوع که قیمت گوشی‌های هوشمند بسیار بالا رفته است و اکثرا به اندازه حقوق یک تا دو ماه هر فردی است، باید در حفظ و نگهداری و استفاده صحیح از آن تمام تلاش خود را کرد. در این مطلب به ضوابط عموم و شرایط گارانتی گوشی های مختلف پرداختیم تا در هنگام خرید حتما به چگونگی استفاده از آن توجه کنید و پس از خرید با مشکل جدی مواجه نشوید.