تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس

چطور بفهمیم یک گارانتی معتبر است؟

در زمان خرید گوشی هوشمند باید به گارانتی آن توجه داشته باشید. خرید محصول بدون گارانتی یا ضمانت نامه معتبر می‌تواند مشکلات زیادی برای شما ایجاد کند. پس حتما باید گوشی خود را از شرکتی خریداری کنید که به عنوان یک گارانتی معتبر شناخته می‌شود. حالا چطور بفهمیم یک گارانتی معتبر است؟ شرکت کسری پارس به عنوان یکی از تامین‌ کننده‌های بزرگ گوشی هوشمند در کشور سعی کرده گوشی‌هایی که وارد بازار می‌کند را با خدمات پس از فروش مثال زدنی در اختیار خریدار قرار دهد؛ اما همیشه در زمان خرید کاربران به این موضوع فکر می‌کنند که گوشی بدون ضمانت خریداری کنند تا پول کمتری برای محصول مورد نظر خود پرداخت کنند.

شرایط اقتصادی موجود باعث شده که برای خرید گوشی هوشمند کلی پس انداز کنید. پس باید از محصولی که خریداری کرده‌ایم محافظت کنیم. گارانتی معتبر باعث می‌شود که اگر گوشی‌ شما دچار حادثه شد، بتوانید بدون هزینه یا کمترین هزینه تعمیر گوشی را انجام دهید. کسری پارس گوشی‌های خود را با گارانتی ۱۸ ماهه راهی بازار می‌کند و به همین دلیل با خیال راحت می‌توانید تا این زمان از خدمات پس از فروش گوشی خود استفاده کنید.

آموزش گام به گام تشخیص گارانتی معتبر

چطور بفهمیم یک گارانتی معتبر است? چطور بفهمیم که کسری پارس خدمات پس از فروش مناسبی به مشتری ارائه می‌کند؟ برای رسیدن به جواب این سوال که چطور بفهمیم یک گارانتی معتبر است باید به سایت همتا به آدرس hamta.ntsw.ir مراجعه کنید.

سپس از منوی بالای سمت راست باید روی آموزش و اطلاع رسانی کلیک کنید.


در صفحه جدید باید وارد قسمت فعال سازی تلفن همراه شوید.

حالا باید وارد قسمت اطلاعات شرکت‌های گارانتی تلفن همراه شوید.

در این صفحه لیست شرکت‌های گارانتی کننده تلفن همراه را مشاهده می‌کنید. می‌توانید با جست‌وجوی نام کسری پارس، خدمات این شرکت را مشاهده کنید.

پس در جواب این سوال که چطور بفهمیم یک گارانتی معتبر است باید بگوییم که باید از این روش استفاده کنید.

در کنار این روش می‌توانید به صورت دیگری هم به پاسخ سوال چطور بفهمیم یک گارانتی معتبر است، برسید. برای اینکار می‌توانید وارد سایت سامانه جامعه گارانتی به آدرس https://irangs.ir/ شوید.


در این صفحه باید روی منوی شرکت‌های گارانتی کننده کلیک کنید.

حالا در این صفحه باید گروه کالایی را روی تلفن همراه و تبلت قرار دهید. سپس طبقه کالایی را روی تلفن همراه قرار دهید. حالا می‌توانید روی دکمه جستجو که سبز رنگ‌ است، کلیک کنید.

در آخر باید روی امتیاز سازمان حمایت کلیک کنید تا امتیازی که شرکت‌های گارانتی کننده از طرف سازمان‌های مربوط دریافت کرده‌اند را مشاهده کنید.

در این لیست شرکت کسری پارس در بین ۲۳۲ شرکت گارانتی کننده تلفن همراه در کشور در جایگاه بسیار مناسبی قرار گرفته است. حتی با کلیک روی پروفایل کسری پارس می‌توانید مرکزهای ارائه کننده خدمات این شرکت در استان‌های مختلف را هم مشاهده کنید.

در سامانه جامعه گارانتی می‌توانید لیست گوشی‌هایی که با گارانتی کسری پارس راهی بازار شده‌اند را هم مشاهده کنید. کسری پارس از معدود شرکت‌هایی که گارانتی گوشی Oppo و حتی گوشی OnePlus را هم انجام می‌دهد. در کنار این برندها، برندهای دیگری از جمله سامسونگ، اپل، هواوی، آنر، شیائومی، بلک بری و آلکاتل را هم مشاهده خواهید کرد که محصولات آن‌ها با ضمانت کسری پارس در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

امتیازی که کسری پارس از طرف سامانه جامع گارانتی کسب کرده نشان می‌دهد که این شرکت توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

آغاز زمان گارانتی کسری پارس چطور محاسبه می شود؟

یکی از موضوعاتی که در گارانتی کسری پارس باید به آن اشاره کنیم این است که مدت‌زمان گارانتی محصولی که از کسری پارس خریداری می‌کنید، از زمان فعال‌شدن گوشی در سامانه همتا شروع می‌شود. پس از اینکه گوشی شما در سامانه همتا فعال شد، می‌توانید مدت‌زمان گارانتی و نوع خدمات آن را مشاهده کنید.

کسری پارس به‌عنوان یک گارانتی معتبر سعی کرده گوشی‌های هوشمند مختلفی از جمله گوشی سامسونگ، گوشی آیفون، گوشی شیائومی، گوشی نوکیا، گوشی پوکو و گوشی‌های دیگر شرکت‌ها را با گارانتی معتبر ۱۸ ماهه و خدمات پس از فروش با کیفیت در اختیار خریداران قرار دهد. پس در زمان خرید گوشی حتما به گرانتی آن توجه کنید و سعی کنید گوشی مورد نظر خود را با گارانتی کسری پارس تهیه کنید.

با کسری پارس می‌توانید خیلی سریع به پاسخ موردنظر خود برای سوال «چطور بفهمیم یک گارانتی معتبر است» برسید. یکی دیگر از سرویس‌هایی که ضمانت کسری پارس را معتبر می‌کند، ضمانت ۷ روزه است. در ضمانت هفت روزه، کسری پارس ضمانت بازپرداخت ۱۰۰ درصد وجه خریداری شده گوشی را به کاربران ارائه می‌کند. اگر احساس کردید گوشی خریداری شده از کسری پارس اصل نیست و یا قیمت آن بالاتر از فروشنده‌های دیگر بود می‌توانید در طول این مدت گوشی خود را پس بدهید و وجه پرداختی را دریافت کنید.

پس بار دیگر به این موضوع اشاره می‌کنیم که خرید گوشی از کسری پارس می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای بسیاری از خریداران باشد. پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته و خدمات پس از فروش مناسب از دیگر ویژگی‌های یک گارانتی معتبر به‌حساب می‌آید که کسری پارس آن را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

تضمین رجیستری با گارانتی معتبر

تضمین رجیستری هم یکی دیگر از المان‌هایی خواهد بود که باعث می‌شود کاربران متوجه یک گارانتی معتبر می‌شوند. تضمین رجیستری به این معنا خواهد بود که تمام گوشی‌های کسری پارس به‌صورت قانونی وارد کشور شده‌اند و کاربران به‌راحتی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. با ثبت شماره IMEI گوشی‌های خریداری شده در سایت همتا می‌توانید از اصالت کالای وارد شده و تضمین رجیستری آن اطمینان پیدا کنید و همان‌طور که گفته شد مدت‌زمان گارانتی گوشی هم از زمان فعال‌شدن گوشی در سامانه همتا شروع خواهد.

ارائه خدمات گارانتی معتبر در سراسر کشور

کسری پارس از جمله شرکت‌هایی به‌حساب می‌آید که خدمات پس از فروش آن در سرتاسر کشور در دسترس خواهد بود. چه گوشی سامسونگ خریداری کرده باشید یا چه گوشی شیائومی یا گوشی پوکو یا حتی گوشی آیفون، ضمانت کسری پارس در سراسر ایران در اختیار خریداران خواهد بود. لیست مراکز خدمات پس از فروش کسری پارس در استان‌های مختلف نه‌تنها در سایت جامع گارانتی قرار گرفته، بلکه از طریق لیست مراکز خدمات پس از فروش که در سایت کسری پارس قرار گرفته هم قابل‌مشاهده خواهد بود. برای اینکه چطور بفهمیم یک گارانتی معتبر است می‌توانیم به تعداد مراکز خدمات پس از فروش یک گارانتی هم توجه داشته باشید.

در زمان خرید به خصوص خرید ویژه همکار گارانتی معتبری را انتخاب کنید که دسترسی به خدمات آن سریع و آسان باشد. کسری پارس سعی کرده در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات موردنیاز را به مشتریان ارائه کند.