تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس

نمایندگی رسمی ردمی در ایران

نماینده رسمی ردمی

ردمی (Redmi) یک نام تجاری و نیز نام یک سری مستقل از تلفن‌های همراه هوشمند تحت مدیریت شرکت شیائومی است. نخستین گوشی ردمی در ماه ژوئیه سال 2013 میلادی به بازارهای جهانی معرفی شد و بعد از موفقیت این سری در سال‌های بعد، به یک زیربرند مستقل تبدیل شد. در این مطلب از سایت شرکت فروش عمده موبایل کسری پارس، با شرکت ردمی، محصولات برتر آن و شرایط و مزایای خرید عمده از نماینده رسمی ردمی در ایران آشنا می‌شویم. برای خرید عمده گوشی کافی است تا در پنل سایت ثبت نام کرده یا با ما تماس بگیرید.

آشنایی با برند ردمی

ردمی در ابتدا نام یک برند مجزا از شرکت شیائومی (Xiaomi) بود. شیائومی یک شرکت چینی تولید لوازم الکترونیکی است که در زمینه طراحی، توسعه، تولید و فروش تلفن‌های همراه هوشمند، اپلیکیشن‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک فعالیت می‌کند. شیائومی در سال 2015 در یک فستیوال تخفیف‌های ویژه توانست بیش از 2 میلیون و یکصدهزار تلفن همراه و تعدادی دستبند هوشمند و تلویزیون را تنها ظرف 24 ساعت به‌فروش برساند؛ رکوردی که در کتاب گینس هم ثبت شد.

در پی موفقیت سری گوشی‌های ردمی، از سال 2019 میلادی، ردمی به یک برند فرعی و شرکت نیمه‌مستقل تبدیل شد. محصولات ردمی در طی سال‌های اخیر با پیشرفت چشمگیری روبرو بوده‌اند و توانسته‌اند سهم قابل توجهی را از بازار جهانی موبایل و بازار موبایل در ایران به‌دست بیاورند. شرکت کسری پارس یک نماینده رسمی ردمی در ایران است. با تلفن‌های همراه ردمی آشنا می‌شویم.

ویژگی محصولات سری ردمی

انواع گوشی‌های ردمی را می‌توان به گوشی‌های پرچمدار، میان‌رده و پایین‌رده تقسیم کرد. رابط کاربری این تلفن‌های همراه، Xiaomi MIUI است. بیشترین پیشرفت در سری ردمی را می‌توان در سری نوت این برند مشاهده کرد. ردمی همواره تلاش کرده است، گوشی‌هایی هوشمندتر و در عین حال، مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی تولید کند. در ادامه برخی از تلفن‌های همراه این سری و برند را تا پیش از سال 2020 میلادی، مرور می‌کنیم:

اخبار گوشی‌های جدید ردمی

مدل‌های جدید ردمی نوت 8 مدل 2021 و نوت 10 خواهند بود. نوت 8 صفحه نمایش مورب 6.3 اینچی و پردازنده Heilo G85 SoC دارد. دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسلی است و اطلاعات سنسورهای دیگر در جزیره دوربین این گوشی هنوز نامعلوم است. دوربین سلفی آن نیز احتمالا 13 مگاپیکسلی است.

نوت 10 اما دارای صفحه نمایشی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز خواهد بود. سرعت تطبیق این صفحه نمایش دارای 6 سرعت است . بر اساس برنامه و محتوا تنظیم می‌شود. برای مثال در زمان تماشای فیلم، 24 تا 60 فریم در ثانیه و در زمان بازی به 50 تا 120 فریم در ثانیه می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی‌ها می‌توان به خنک‌کننده مایع VC، نسخه 5.2 بلوتوث و موتور خطی محور X اشاره کرد.

کسری پارس؛ نماینده رسمی ردمی در ایران

شرکت کسری پارس یکی از شرکت‌های برجسته و فعال در زمینه واردات، فروش عمده و خدمات پس از فروش و تعمیر موبایل هوشمند در سراسر ایران است. این شرکت کار خود را از سال 1394 آغاز کرده است و تاکنون توانسته است با ایجاد نمایندگی‌های رسمی معتبر در بسیاری از شهرهای ایران، خدمات خود را به مشتریان گسترش دهد. از نمایندگی‌های رسمی و فعال این شرکت می‌توان به نمایندگی‌های این شهرها اشاره کرد:

به‌دلیل استقبال مشتریان از تلفن‌های همراه ردمی، کسری پارس توانسته است به یک نماینده رسمی ردمی در ایران مبدل شود. تمامی برندهای تلفن همراه هوشمند که از سوی شرکت کسری پارس عرضه می‌شوند، از جمله تلفن‌های ردمی دارای گارانتی 18 ماهه طلایی هستند و مشتریان با خرید عمده گوشی ردمی می‌توانند براساس شرایط گارانتی، در مراکز خدمات بعد از فروش، خدمات مناسب را دریافت کنند. شرکت ما همچنین نمایندگی رسمی شرکت پوکو در ایران محسوب می شود.

فروش عمده گوشی ردمی تنها یکی از خدمات شرکت کسری پارس است و شما می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی از جمله صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام این شرکت، قیمت عمده گوشی ردمی و سایر برندهای تلفن همراه را دریافت کنید و با محصولات جدید آشنا شوید. همچنین می‌توانید در سایت کسری پارس به‌عنوان همکار ثبت نام کنید و با ایجاد حساب کاربری، ثبت درخواست همکاری و پرکردن و آپلود فرم‌ها، قیمت‌ها را مشاهده و سفارش خود را ثبت کنید.

.