تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس

نماینده رسمی پوکو در ایران

نماینده رسمی شرکت پوکو در ایران

پوکو (POCO) یکی از برندهای زیر مجموعه شرکت شیائومی است که به تازگی محصولاتش به ایران راه پیدا کرده‌اند. بیشتر خریداران تلفن‌های هوشمند به برند شیائومی علاقه دارند و محصولات باکیفیت و خوش قیمت این برند را می‌شناسند. شرکت‌های وارد کننده نیز آخرین سری از محصولات این برند را با نام تجاری پوکو به ایران وارد کرده تا قدرت انتخاب دوست داران این برند را افزایش دهند. اگر شما هم قصد خرید تلفن هوشمند با این برند را دارید، بهتر است از طریق نماینده رسمی پوکو برای خرید اقدام کنید. همچنین امکان خرید عمده گوشی پوکو از طریق نماینده رسمی وجود دارد.

امتیازات نماینده رسمی پوکو برای خریداران

نماینده رسمی پوکو در ایران با ارائه خدمات مختلف به خریداران این برند می‌تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد. اگر شما نیز قصد خرید محصولات پوکو را دارید، با خرید از نماینده رسمی می‌توانید به امتیازات خاصی دسترسی پیدا کنید. در این بخش از مطلب قصد داریم شما را با مزایای خرید عمده از نماینده رسمی پوکو یا به صورت تکی آشنا کنیم.

واردات مستقیم و بدون واسطه

نماینده رسمی پوکو در ایران مدل‌های مختلف این گوشی را به صورت مستقیم و بدون واسطه وارد می‌کند. به همین دلیل قیمت عمده گوشی پوکو بسیار کمتر تمام می‌شود تا خریدار مبلغی نزدیک به ارزش واقعی گوشی خود بپردازد. همچنین مغازه داران می‌توانند ثبت سفارش با تعداد مورد نیاز خود را از طریق نمایندگی پوکو به صورت مستقیم انجام دهند.

اطمینان از رجیستری و مسائل قانونی دستگاه

با ورود قانون رجیستری به پروسه واردات و فروش گوشی موبایل، دیگر سودجویان فضای مناسبی جهت قاچاق یا واردات گوشی تقلبی را ندارند. نمایندگی رسمی پوکو در ایران تمامی تلفن‌های هوشمند با این برند را کاملا قانونی از گمرکات رسمی کشور وارد می‌کند. به همین دلیل خریداران دیگر نیازی نیست که نگران اصالت دستگاه خود باشند. همچنین تمامی گوشی‌هایی که توسط نماینده رسمی پوکو به ایران وارد می‌شوند دارای کد رجیستری معتبر هستند.

گارانتی معتبر

بسیاری از خریداران گوشی موبایل ایران دوست دارند محصولاتی را خریداری کنند که دارای گارانتی هستند. همچنین بیشتر فروشندگان هنگام خرید عمده گوشی به دنبال کالاهایی می‌باشند که کارت گارانتی به همراه آن‌ها ارائه شوند. نماینده رسمی پوکو تمامی گوشی‌های این برند را با گارانتی معتبر به صورت عمده به فروش می‌رسانند.

مراکز خدمات پس از فروش

برخی از خریداران گوشی‌های پوکو نگران این هستند که انتخاب این گوشی ممکن است دردسرهایی را برایشان ایجاد کند. برای مثال چون موبایل‌های پوکو به تازگی وارد شده‌اند قطعات یدکی آن در دسترس نیست و هنگام خرابی دیگر امکان تعمیرش وجود ندارد. اگر شما هم به این دلایل از خرید محصولات پوکو منصرف شده‌اید، نیاز نیست نگران چنین موضوعاتی باشید؛ زیرا نماینده رسمی پوکو خدمات تعمیرات گوشی را نیز به مشتریانش ارائه می‌کند.

ویژگی‌های گوشی‌های برند پوکو

شرکت شیائومی در گوشی‌های سری پوکو خود ویژگی‌هایی را قرار داده تا بتواند محصولات مناسبی را عرضه کنند. در این بخش از مطلب قصد داریم به شما بگوییم که چرا باید گوشی‌های پوکو را برای استفاده روزمره خود انتخاب نمایید.

کیفیت ساخت بالا

شیائومی و پوکو هر دو اصالت چینی دارند و تنها در بازار برخی کشورها عرضه می‌شوند. متاسفانه عده زیادی بر این باورند که گوشی‌های چینی به دلیل کیفیت ساخت پایین گزینه خوبی برای خرید نیستند. اما چنین موضوعی در مورد محصولات شیائومی و پوکو صدق نمی‌کند. گوشی‌های پوکو دارای بدنه و سخت افزار باکیفیتی هستند و می‌توانند سال‌ها برای شما کار کنند.

قیمت مناسب در کنار امکانات ایده‌آل

مهم‌ترین ویژگی گوشی‌های پوکو این است که قیمت زیادی ندارند. به همین دلیل خریداران به راحتی می‌توانند مد‌ل‌های مختلف این برند را خریداری نمایند. از طرفی گوشی‌های پوکو با همین قیمت امکاناتی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهند که تنها در موبایل‌های هوشمند پرچمدار برندهای مشهور وجود دارد. با خرید گوشی از نماینده رسمی پوکو در ایران، بدون پرداخت هزینه چند ده میلیونی می‌توانید به قابلیت‌هایی مانند صفحه ۱۲۰ هرتزی و دوربین چندگانه دسترسی پیدا کنید. ارزش خرید بالای گوشی های برند poco دلیل اصلی محبوبیت آنهاست.

مدل‌های محبوب پوکو در ایران

اگر قصد مراجعه به نمایندگی برای خرید عمده گوشی پوکو را دارید و با مدل‌های محبوب آشنا نیستید، این بخش از مطلب را از دست ندهید. در این بخش قصد داریم شما را با مدل‌های محبوب پوکو در بازار ایران آشنا کنیم. نماینده رسمی فروش عمده گوشی پوکو را با مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند. همچنین به دلیل واردات مستقیم می‌توانید بهترین قیمت عمده گوشی پوکو را در نمایندگی رسمی این برند پیدا کنید.

پوکو X3

بدون شک پوکو X3 یکی از محبوب‌ترین مدل‌هایی است که توسط نماینده رسمی به صورت عمده عرضه می‌شود. این گوشی دارای پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ دراگون به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم است که از پس سنگین‌ترین پردازش‌ها بر می‌آید. همچنین می‌توانید این مدل را با دو حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به صورت عمده خریداری کنید. صفحه نمایش لمسی خازنی درصد زیادی از قاب جلویی گوشی را پوشش داده و ۴ دوربین در پشت دستگاه قرار دارد.

پوکو M3

اگر دوست دارید که یک گوشی میان رده عالی را در مغازه موجود داشته باشید، مدل M3 را در هنگام خرید عمده گوشی پوکو فراموش نکنید. این گوشی میان رده با کمترین قیمت یک پردازنده ۸ هسته‌ای و دوربین سه گانه با کیفیت را در اختیارتان می‌گذارد.

پوکو F2 پرو

مدل F2 پرو از مدل‌های پرچمدار و پرطرفدار نماینده رسمی پوکو در ایران محسوب می‌شود. به همین دلیل در بیشتر لیست سفارشات خرید عمده گوشی پوکو این مدل دیده می‌شود. در مدل F2 اسنپدراگون ۸۶۵ با ۸ گیگ حافظه رم وجود دارد. همچنین گوشی به فناوری ارتباطی ۵G مجهز شده است.

کسری پارس، نماینده رسمی پوکو در ایران

کسری پارس به عنوان نماینده رسمی پوکو در ایران تمامی مدل‌های این برند را با بهترین قیمت ممکن وارد می‌کند. همکاران عزیز اگر قصد خرید عمده گوشی پوکو را دارند، می‌توانند از تیم ما کمک بگیرند. تمامی گوشی‌ها پوکو از منطقه آزاد انزلی به صورت قانونی وارد شده و با کد رجیستری و گارانتی به صورت عمده و تکی به فروش می‌رسند. عمده فروشی موبایل کسری پارس تنها مربوط به موبایل های poco نیست بلکه گوشی های شیائومی، سامسونگ، آیفون و در آینده ای نه چندان دور وان پلاس و اوپو و … را نیز شامل می شود. برای پیگیری محصولات موجود با ما در تماس باشید.