تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
دلایل بنفش شدن صفحه نمایش گوشی

دلایل بنفش شدن صفحه نمایش گوشی

برخی گوشی‌های هوشمند مثل گوشی‌های سامسونگ از صفحه‌های نمایش پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند تا بتوانند جزییات بالایی را پیش روی مخاطب قرار دهند. صفحه‌های نمایشی که شفافیت و دقت رنگ بالایی دارند و تماشای ویدیو و بازی کردن روی آن‌ها لذت بخش است. با این حال این صفحه‌های نمایش هم با مشکل روبه رو می‌شوند. یکی از این مشکلات بنقش شدن صفحه نمایش اشت. در این مطلب به شما می‌گوییم که چرا رنگ صفحه نمایش گوشی بنفش می‌شود.

دلیل بنفش شدن ال سی دی گوشی

صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند از جمله سامسونگ به دلیل مشکلات سخت‌افزاری بنفش می‌شوند. البته که برخورد گوشی به زمین با تماس پیدا کردن گوشی با آب هم می‌توان علت بنفش شدن صفحه گوشی سامسونگ باشد. زمانی که گوشی در این شرایط قرار میگیرد، کار کردن با آن دشوار می‌شود. به همین دلیل می‌خواهیم به حل مشکل بنفش شدن صفحه نمایش اشاره کنیم.

حل مشکل بنفش شدن صفحه نمایش

اگر به صفحه نمایش بنفش روبه رو شدید، می‌توانید کارهایی انجام دهید که این بنفش شدگی بیشتر نشود. ابزاری برای اینکار در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها Tensorshare ReIboot برای اندروید است. این نرم افزار شاید بتواند مشکل بنقش شدن صفحه نمایش را تا اندازه‌ای برطرف کند. حتی اگر صفحه نمایش مشکی یا آبی هم بشود باز هم می‌توانید از این نرم‌افزار کمک بگیرید.

در ابتدا نرم افزار را برای کامپیوتر دانلود کنید. نصب کنید. گوشی خودتان را به کامپیوتر با کابل متصل کنید. در ادامه باید USB Debugging را روی گوشی فعال کنید. حالا باید گزینه Repair Android System را روی نرم افزار کلیک کنید.

بوت کردن سامسونگ

در ادامه روی دکمه Repair Now کلیک کنید. در ادامه باید دستگاه خودتان را انتخاب کنید.

Repair Now

پس از انتخاب دستگاه مورد نظر، روی دکمه Download کلیک کنید تا فریم‌ور مورد نظر دانلود شود.

دانلود پکیج گوشی

 

 

در ادامه روی Repair Now کلیک کنید تا روند بازسازی سیستم عامل گوشی شروع شود.

زمانی که روند تعمیر تمام شد، بررسی کنید که آیا گوشی در حالت معمولی روشن می‌شود یا خیر.

کار به پایان رسیده است. توجه کنید که روند تعمیر گوشی با این نرم‌افزار کمی طولانی است. باید صبر کنید. نباید در حالت تعمیر گوشی را از کامپیوتر قطع کنید.

 

 

روش دیگر برای حل مشکل بنفش شدن صفحه نمایش

روش دیگری هم برای حل مشکل بنفش شدن صفحه نمایش وجود دارد.  برای اینکار باید وارد حالت Safe Mode شوید.

گوشی را خاموش کنید.

بنفش شدن صفحه گوشی

یکی از روش‌هایی که می‌تواند مشکل بنقش شدن صفحه نمایش را از بین ببرد، ریست فکتوری کردن گوشی است. البته در نظر داشته باشید، با این کار تمام اطلاعات ذخیره شده روی گوشی شما پاک می‌شود. پس باید قبل از ریست فکتوری از گوشی بکاپ بگیرید.

برای ریست فکتوری کردن مراحل زیر را دنبال کنید:

در آخر باید به این موضوع اشاره کنیم که در بسیاری از موارد این مشکل شاید به صورت نرم‌افزاری حل نشود. شاید آنقدر آسیب زیادی به صفحه نمایش رسیده که دیگر باید آن را تعویض کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دو =