تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
بهترین گوشی برای عکاسی در شب

بهترین گوشی برای عکاسی در شب

عکاسی در شب برای گوشی‌های هوشمند یک چالش به حساب می‌آید، با این حال در طول سال‌های گذشته و پیشرفت فناری باعث شد که گوشی‌ها عملکرد بهتری در شب از خود نشان دهند. اما کدام گوشی برای عکاسی در شب مناسب است؟ در این مطلب قصد داریم به شما بهترین گوشی برای عکاسی در شب را معرفی کنیم. پس اگر میخواهید بهترین دوربین گوشی در شب را در اختیار داشته باشید، یکی از این گوشی‌ها را خریداری کنید. فروش عمده گوشی به صورت آنلاین در کسری پارس انجام می شود.

ابتدا در نظر داشته باشید، در زمان عکاسی در شب موارد زیر را رعایت کنید:

از سه پایه استفاده کنید

حتما لازم نیست که یک سه پایه سنگین را به همراه داشته باشید. یک سه پایه کوچک و سبک هم کار شما را راه میندازد. سه پایه باعث می‌شود که گوشی ثابت باقی بماند و نور بیشتری جذب کند.

اکسپوژر را تغییر دهید

اگر در محیطی قرار دارید که هم تاریک و هم خیلی روشن و دوربین نمی‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد، باید روی اطراف صفحه نمایش ارام ضربه بزنید تا بتوانید اکسپوژر را تغییر دهید و تعادل بهتری در نور ایجاد کنید.

Night Mode را روشن کنید

اگر دوربین شما به صورت دستی حالت Night Mode را روشن می‌کند، این حالت را حتما روشن کنید.

در حالت RAW عکاسی کنید

اگر گوشی شما امکان عکاسی RAW دارد، حتما در شب با حالت RAW عکاسی کنید.

از اپلیکیشن‌های ویرایش عکس استفاده کنید

یکسری از اپلیکیشن‌ها مانند Snapseed و Adobe Light Room Mobile می‌توانند کیفیت عکس‌هایی که در شب ثبت کرده‌اید را بهتر کنند.

 

بهترین نرم افزار های عکاسی در شب اندروید:

اپلیکیشن عکاسی در شب اندروید

 

بهترین دوربین گوشی در شب

آیفون ۱۵ پرو مکس

بهترین دوربین گوشی در شب

جدیدترین گوشی آیفون شرکت اپل یکی از بهترین گوشی‌هایی است که می‌توانید از آن برای عکاسی در شب استفاده کنید. آیفون ۱۵ پرو مکس برای اولین‌بار در دنیای گوشی‌های آیفون زوم ۵ برابری به همراه داشت. دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 استفاده می‌کند.

کدام گوشی برای عکاسی در شب مناسب است

این گوشی از ویژگی عکاسی در شب خودکار برخوردار است. آیفون ۱۵ پرو مکس به صورت خودکار متوجه نور کم محیط می‌شود. در این حالت گوشی در حالت ۱۲ مگاپیکسلی عکاسی می‌کند تا تبواند عکس‌های با کیفیت‌تری ثبت کند. البته باید بگوییم که تمام دوربین‌های آیفون ۱۵ پرو مکس از ویژگی Night Mode برخوردار شده‌اند و تمام آن‌ها هم عملکرد خوبی دارند. عکاسی در شب با این گوشی روی حالت‌های عکاسی پرتره، عکاسی در زوم ۵ برابری هم فعال است.

بهتر عکاسی کنید:

ترفندهای عکاسی با موبایل در طبیعت

گلکسی S23 Ultra

عکس s23 ultra سبز

گلکسی S23 Ultra بهترین گوشی اندروید برای عکاسی در شب به شمار می‌رود. گوشی جذاب سامسونگ با آن دوربین‌های فوق‌العاده‌ای که دارد برای عکاسی در هر شرایطی مناسب است.

از آنجایی که S23 Ultra لنزهای متنوعی دارد و دوربین اصلی آن از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین اولتراواید و تله‌فوتو با زوم ۳ برابر و ۱۰ برابر دارد.

عکاسی در شب با دوربین گوشی

همانند آیفون، S23 Ultra هم به صورت خودکار روی حالت Night Mode قرار می‌گیرد. حالت عکاسی در شب روی تمام دوربین‌های این گوشی فعال است و می‌توانید در حالت پرتره و اولتراواید هم از آن استفاده کنید. از ویژگی‌های S23 Ultra این است که می‌تواند عکس‌های RAW هم ثبت کند.

 

بهترین مدل های گوشی پروژکتور دار را بشناسید:

گوشی دارای پروژکتور

 

پیکسل ۸ پرو

دوربین پیکسل 8 پرو گوگل

در حالی که فکر می‌کردیم گوشی پیکسل ۷ پرو در شب عکس‌های خوبی ثبت می‌کند، گوشی پیکسل ۸ پرو نشان داد که اشتباه فکر می‌کردیم. پیکسل ۸ پرو هم بهترین گوشی اندروید برای عکاسی در شب به شمار می‌رود. دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کنار آن دو دوربین ۴۸ مگاپیکسلی دیگر هم قرار گرفته‌اند که برای عکاسی اولتراواید و عکاسی تله‌فوتو استفاده می‌شود.

بهترین دوربین گوشی در شب

دوربین اصلی به خوبی نور را جذب می‌کند و به همین دلیل در شب عکس‌های با کیفیتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی از حالت Pro Mode هم بهره می‌برد که باعث می‌شود به تنظیمات دوربین دسترسی بیشتری پیدا کنید.

آنر مجیک ۵ پرو

آنر مجیک 5 پرو

گوشی آنر مجیک ۵ پرو هم در شب عملکرد خوبی دارد و عکس‌های با کیفیتی را ثبت می‌کند. این گوشی سه دوربین پشت دارد و از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. حالت عکاسی در شب این گوشی را می‌توانید به صورت دستی فعال کنید و البته که می‌توانید حالت خودکار آن را هم فعال کنید.

کپشی آنر مجیک ۵۰ پرو در محیط‌های تاریک و کم نور عکس‌های خوبی ثبت می‌کند. این گوشی از حالت عکاسی پرو هم برخوردار است. در این حالت کاربران می‌توانند تنظیمات دوربین را تغییر دهند تا بتوانند عکس‌های بهتری در شب ثبت کنند.

 

علت نصب نشدن برنامه روی گوشی های اندروید:

دلایل نصب نشدن برنامه روی موبایل

 

شیائومی ۱۳ پرو

شیائومی 13 پرو

شیائومی با همکاری با شرکت Leica دوربین گوشی‌ شیائومی ۱۳ پرو را توسعه داده است. دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. عملکرد دوربین اصلی این گوشی به گوشی‌هایی مانند آیفون ۱۵ پرو S23 Ultra شبیه است.

عکس شب با گوشی

دوربین اصلی از فاصله کانونی ۲۳ میلی‌متری استفاده می‌کند و حسگر بزرگی هم دارد. این گوشی به قابلیت عکاسی در شب هم مجهز شده که می‌توانید آن را دستی فعال کنید.

مانند اکثر گوشی‌های اندرویدی، این گوشی هم از حالت عکاسی پرو برخوردار است که امکانات مختلفی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 14 =