تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
جایگزین گوگل پلی در هواوی

جایگزین گوگل پلی در هواوی

واسط سال ۲۰۱۹ میلادی بود که گوگل سرویس‌های خودش را روی گوشی‌های هواوی عرضه نکرد. اتفاقی که باعث شد بسیاری از اپلیکیشن‌های گوگل از جمله فروشگاه گوگلی پلی هم روی این گوشی‌ها عرضه نشوند. نبود گوگل پلی باعث شد که کاربران برای نصب اپلیکیشن با مشکل مواجه شوند. البته هنوز هم نبود گوگل پلی روی گوشی‌های هواوی مشکل ساز است، اما سرویس‌های جایگزین گوگل پلی در هواوی این مشکل را به راحتی برطرف کردند. در این مطلب تصمیم گرفتیم که برنامه جایگزین گوگل پلی برای هواوی را به شما معرفی کنیم. با دانلود برنامه جایگزین گوگل پلی برای هواوی دیگر مشکلی برای دانلود اپلیکیشن‌ها نخواهید داشت. لیست قیمت عمده گوشی موبایل در سایت کسری پارس دنبال کنید.

 

Huawei App Gallery

اپ گالری هواوای

اولین جایگزین گوگل پلی در هواوی سرویس رسمی هواوی برای گوشی‌های خودش است که Huawei App Gallery نام دارد. فروشگاه رسمی هواوی برای گوشی‌های خودش که میزبان کلی اپلیکیشن جذاب و بازی‌های مختلف است. اگر با این فروشگاه دانلود اپلیکیشن برای گوشی‌های هواوی خیلی ارتباط برقرار کردید، می‌توانید آن را روی دیگر گوشی‌های اندرویدی هم نصب کنید.

دانلود Huawei App Gallery

Amazon App Store

آمازون اپس

فروشگاه آمازون هم برنامه جایگزین گوگل پلی برای هواوی به شمار می‌رود. فروشگاه Amazon App Store یکی از رقیب‌های جذاب گوگل پلی استور به شمار می‌رود که سال‌ها است فعالیت می‌کند. این فروشگاه میزبان ۳۳۴۰۰۰ اپلیکیشن است. همچنین باید بگوییم که این فروشگاه ویژگی‌های بسیار جذابی دارد. به طور مثال اپلیکیشن‌های رایگان روز را به شما معرفی می‌کند. این فروشگاه گزینه خوبی برای خرید موسیقی و فیلم و کتاب هم به شمار می‌رود.

دانلود Amazon App Store

دانلود گوگل پلی برای هواوی:

نصب خدمات گوگل پلی روی هواوی

 

APKPure

ای پی کا پیوراگر به دنبال دانلود برنامه جایگزین گوگل پلی برای هواوی می‌توانید از APKPure هم استفاده کنید. این فروشگاه هم برای دانلود اپلیکیشن و بازی بسیار مناسب است. از خوبی‌های APKPure این است که دیگر محدودیت جغرافیایی ندارد و در هر کشوری که باشید می‌توانید هر اپلیکیشنی که خواستید را دانلود کنید. این فروشگاه به گزینه Safe Downloading هم مجهز شده و قبل از دانلود از کاربران تایید می‌گیرد. این اپلیکیشن از زبان‌های مختلف هم پشتیبانی می‌کند.

دانلود APKPure

Aptoide

اپتوید

یکی دیگر از جایگزین گوگل پلی در هواوی فروشگاه Aptoide است. فروشگاه Aptoide یک فروشگاه مستقل به شمار می‌رود که میزبان ۷۰۰۰۰۰ اپلیکیشن است. این فروشگاه در حالی که جایگزین گوگل پلی به شمار می‌رود، ویژگی‌های بسیار خوبی هم دارد. این فروشگاه اپلیکیشن‌هایی را هم معرفی می‌کند که حتی روی فروشگاه‌های دیگر اندروید هم وجود ندارند.

دانلود Aptoide

 

دلیل سوختن LCD گوشی چیست؟

علائم سوختن ال سی دی گوشی

 

APKMirror

ای پی کا میرور

از APKMirror هم می‌توانید به عنوان برنامه جایگزین گوگل پلی برای هواوی استفاده کنید. با این فروشگاه می‌توانید فایل‌های APK مختلفی دانلود کنید. موضوع اینجاست که اپلیکیشن سعی کرده هر اپلیکیشن را اسکن کند تا بد افزار نداشته باشد. این سرویس امکان دانلود نسخه‌های قدیمی اپلیکیشن‌ها را هم به شمار می‌دهد.

دانلود APKMirror

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =