تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
آموزش رفتن به یوتیوب با گوگل کروم

آموزش رفتن به یوتیوب با گوگل کروم

گستردگی یوتیوب و تنوع بسیار بالای موضوعات موجود در این برنامه باعث می‌شود تا کاربران مختلف با سنین گوناگونی جذب این سایت شوند، از دانشجوها گرفته تا کودکان و افرادی که ویدئوهای کمدی را دنبال می‌کنند. در ادامه این مطلب حتما همراه ما باشید؛ چرا که قصد داریم راه رفتن به یوتیوب با گوگل کروم بدون فیلتر شکن را به شما توضیح دهیم.

انواع خدمات تعمیرات گوشی در کسری پارس در برندهای مختلف

یوتیوب؛ برنامه یا سایت؟

یوتیوب به خودی خود یک سایت است و شما با انواع مرورگرها می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید و تنها کافیست به آدرس www.youtube.com بروید. به‌غیر از این آدرس شما می‌توانید برنامه یوتیوب را نیز به روی گوشی یا سیستم خود داشته باشید و به شکل مستقیم از برنامه برای استفاده از ویدئوها کمک بگیرید.

یوتیوب؛ برنامه یا سایت؟

دقیقا وضعیت مشابهی در مورد اینستاگرام نیز دیده می‌شود و این شبکه اجتماعی در واقع سایت است ولی اکثر افراد از برنامه آن استفاده می‌کنند. در ادامه این مطلب ما به سراغ یوتیوب با کروم می‌رویم و توضیح در مورد اپلیکیشن Youtube مد نظر ما نیست.

رفتن به یوتیوب با گوگل کروم اندروید

یوتیوب به صورت پیش فرض به‌روی اکثر گوشی‌های اندرویدی نصب شده است و شما از ابتدا به این برنامه دسترسی دارید. با این وجود شما می‌توانید به راحتی از طریق گوگل کروم یا هر مرورگر دیگری وارد آدرس www.youtube.com شوید و به این سایت دسترسی داشته باشید. به‌نوعی می‌توان گفت رفتن به یوتیوب با گوگل کروم در گوشی هیچ تفاوتی با سیستم ندارد و تنها باید یوتیوب را جستجو کنید یا آدرس بالا را بزنید.

رفتن به یوتیوب با گوگل کروم بدون محدودیت

اگر شما در پی یوتیوب بدون فیلتر کروم هستید باید بگوییم که دقیقا در ادامه این بخش قرار است به همین موضوع بپردازیم و توضیح دهیم که چگونه می‌توانید با برنامه کروم و بدون داشتن هیچ محدودیتی وارد یوتیوب شوید.

ترفندهای بیشتر از یوتوب

برداشتن محدودیت سنی یوتیوب

از افزونه‌های کروم کمک بگیرید

گوگل کروم قابلیتی بسیار جذاب به نام Extension یا همان افزونه دارد که به شما اجازه می‌دهد قابلیت‌ها و سرویس‌هایی را روی خود کروم نصب کنید. این افزونه‌ها بخشی از گوگل کروم هستند و از طریق خود برنامه می‌توانید آن‌ها را روشن و خاموش کنید. برای نمونه می‌توانید افزونه بلاک کردن تبلیغات را روی کروم خود نصب کنید.

قبل از پرداختن به نحوه دانلود افزونه در کروم و همچنین معرفی برنامه‌های رفع محدودیت، باید اشاره کنیم که افزونه‌ها تنها برای کروم سیستم کاربرد دارند و شما نمی‌تونید روی برنامه گوگل کروم گوشی خود افزونه نصب کنید.

برای دسترسی به افزونه‌ها:

در نظر داشته باشید که در استور کروم افزونه‌های رفع محدودیت بسیار زیادی وجود دارند و شما بسته به نوع اینترنت خودتان و موارد این‌چنینی باید تست کنید که کدام افزونه‌ها برای شما کاربرد بیشتری خواهند داشت. به‌طور کلی نمی‌توان افزونه‌ای را برای همه اینترنت‌ها معرفی کرد و خودتان این موضوع را چک کنید.

 

 

4ebur.net

افزونه 4ebur.net با سرچ کردن به راحتی یافت می‌شود و در کنار انبودهی از برنامه‌های موجود به شما کمک می‌کند که بدون محدودیت به یوتیوب دسترسی داشته باشید.

Private Internet Access

افزونه Private Internet Access نیز شرایط مشابهی با افزونه بالا و موارد دیگر دارد و در جهت رفع محدودیت‌های موجود به شما کمک می‌کند.

تغییر DNS

عبارت DNS مخفف Domain Name System است و به آن سامانه نام دامنه گفته می‌شود. شما برای تغییر این DNS در برنامه گوگل کروم به‌راحتی می‌توانید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

مشاهده هیستوری یوتیوب و حذف آن:

چگونه سرچ های یوتیوب را پاک کنیم

در ادامه به شما چند عدد از DNS های مشهور را معرفی می‌کنیم ولی در حالت کلی برای رفع محدودیت باید DNS را خریداری کنید و این موارد احتمالا نمی‌توانند خیلی کاربردی باشند.

Cloudflare DNS

برای استفاده از این DNS باید عبارت 1.1.1.1 یا 1.0.0.1 را وارد کنید.

Google Public DNS

برای استفاده از DNS گوگل بباید 8.8.8.8 یا 8.8.4.4 را وارد کنید.

OpenDNS

برای استفاده از این DNS باید عبارت 208.67.222.222 یا 208.67.220.220 را وارد کنید.

Comodo Secure DNS

برای استفاده از این DNS باید عبارت 8.26.56.26 یا 8.20.247.20 را وارد کنید.

Quad9 DNS

برای استفاده از این DNS باید عبارت 9.9.9.9 را وارد کنید.

معرفی برنامه LibreTube

برنامه LibreTube یک اپلیکیشن اوپن سورس است که می‌تواند بهترین جایگزین برای یوتیوب و دور زدن محدودیت‌های موجود به روی سیستم عامل اندروید باشد. این اپلیکیشن تمامی ویدئوهای یوتیوب را دارد و شما بدون نیاز به برنامه‌های رفع محدودیت می‌توانند ویدئوهای یوتیوب را تماشا کنید، تازه آن هم بدون هیچگونه تبلغ و مزاحمتی. برای دانلود این برنامه کافیست به صفحه Github مربوطه مراجعه کنید و فایل apk را دریافت و سپس نصب کنید.

جمع بندی

در این مطلب به شما توضیح دادیم که به چه روشی می‌توانید از گوگل کروم برای استفاده از یوتیوب کمک بگیرید. حتی در ادامه اشاره کردیم که شما به راحتی می‌توانید از طریق خود کروم برای رفع محدودیت یوتیوب اقدام کنید.

سوالات متداول

چگونه از کروم برای یوتیوب استفاده کنیم؟ برای این کار کافیست وارد برنامه گوگل کروم شوید و به آدرس سایت یوتیوب www.youtube.com بروید.

رفع محدودیت کروم برای یوتیوب چگونه است؟ برای این کار شما می‌توانید از افزونه‌های موجود کمک بگیرید. در متن بالا نحوه این کار را توضیح داده‌ایم.

  1. امینه گفت:

    من از اخبار ها یوتیوب لذت میبرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 1 =