تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
روش های ریست فکتوری آیفون

روش های ریست فکتوری آیفون

در این مطلب می‌خواهیم به روش های ریست فکتوری آیفون اشاره کنیم. سعی کردیم چندین روش برای ریست فکتوری آیفون را به شما آموزش دهیم.

خدمات تعمیر گوشی اپل در کسری پارس با ضمانت قطعات

آیا با ریست فکتوری اپل آیدی حذف می شود

با ریست فکتوری آیفون اپل ای شما هم از روی گوشی حذف می‌شود. در واقع تمام اطلاعات شما از روی گوشی پاک می‌شود و اگر نسخه بکاپ نداشته باشید، نمی‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

ریست فکتوری آیفون در حالت خاموش

در روش اول می‌خواهیم ریست فکتوری آیفون در حالت خاموش را به شما آموزش دهیم. البته که این روش به عنوان ریست فکتوری آیفون 7 با دکمه هم شناخته می‌شود. حتی اگر به دنبال راهی برای ریست فکتوری آیفون با دکمه هستید، می‌توانید از این روش هم استفاده کنید.

ریست فکتوری آیفون با دکمه

در ادامه می‌خواهیم روش ریست فکتوری آیفون با دکمه را به شما آموزش دهیم. اگر به دنبال روشی برای ریست فکتوری آیفون 7 با دکمه هستید هم می‌توانید این روش را امتحان کنید.

یکی دیگر از روش‌های ریست فکتوری آیفون با دکمه همان روشی است که در  ابتدا به آن اشاره کردیم. همان روشی که در حالت خاموش هم استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دلیل کم شدن صدای زنگ ایفون هنگام زنگ خوردن

ریست فکتوری آیفون 13

برای ریست فکتوری آیفون 13 تنها کافی است مراحل زیر را دنبال کنید. اگر به دنبال راهی برای ریست فکتوری آیفون بدون آیتونز هستید، این روش را امتحان کنید.

ریست فکتوری آیفون ۱۳ با کامپیوتر

ریست فکتوری آیفون قفل شده

برای به دنبال روشی دیگری هستید که بتوانید به واسله آن ریست فکتوری بدون اپل آیدی را انجام دهید، می‌توانید از اپلیکیشن EaseUS MobiUnlock استفاده کنید. اگر به دنبال راهی برای ریست فکتوری آیفون بدون آیتونز می‌توانید از این روش استفاده کنید.

 

 

 

ریست فکتوری آیفون 11

بیشتر بخوانید:

علت سیاه و سفید شدن صفحه گوشی اپل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − چهار =