تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
علائم خرابی آی سی گوشی و نحوه تعمیر آن

علائم خرابی آی سی گوشی و نحوه تعمیر آن

این احتمال وجود دارد که ای سی گوشی از جمله ای سی پاور، ای سی صدا، یا ای سی صفحه نمایش به درستی کار نکنند. در این حالت باید گوشی را تعمیر کنیم. از کجا بدانیم ic گوشی خراب شده است؟ زمانی که آی سی گوشی خراب می‌شود، گوشی واکنش‌های مختلفی از خودش نشان می‌دهد. در واقع با توجه به میزان آسیب دیدگی آی سی گوشی، مدل عملکرد گوشی هم متفاوت خواهد بود. به طور مثال اگر آی سی پاور خراب باشد، گوشی روشن نمی‌شود. یا اگر آی سی های مربوط به تشخیص لمس صفحه نمایش خراب باشند، صفحه نمایش به درستی کار نمی‌کند. اگر هم آی سی صدا خراب باشد، نمی‌توانید صدایی از گوشی بشنوید.

با این حال به راحتی می‌توانید متوجه خراب شدن آی سی‌ گوشی بشوید. با استفاده از مولتی متر این مشکلات قابل شناسایی خواهند بود.

آیا خودمان می‌توانید آی سی گوشی را تعویض کنیم؟

تعویض آی سی گوشی نیاز به دانش و البته دستگاه‌های مخصوص دارد. به همین دلیل نمی‌توان این کار را در منزل انجام داد. البته که آی سی گوشی قطعه حساسی است و این احتمال دارد که اگر خودتان بخواهید آن را تعویض کنید بیشتر به سایر قطعات
گوشی هم آسیب بزنید.

 

چطور می‌توان آی سی خراب شده گوشی را تعویض کرد؟

برای تعمیر یا تعویض آی سی گوشی می‌توانید آن را به مراکز معتبر تعمیرات گوشی از جمله کسری پارس ارسال کنید.

هزینه تعمیر آی سی گوشی چقدر است؟

با توجه به میزان آسیب دیدن آی سی گوشی هزینه تعمیر آن هم متفاوت خواهد بود. معمولا پس از مشخص شدن مشکل گوشی، مبلغ تعمیر یا تعویض آن به مشتری اعلام می‌شود.

آیا تعمیر یا تعویض آی سی گوشی ارزش دارد؟

در صورتی که آی سی گوشی خراب شود، این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که گوشی را تعمیر کنید یا یک گوشی جدید خریداری کنید. البته هزینه تعمیر گوشی هم یکی از دلایلی خواهد بود که باعث می‌شود بخواهید آن را تعمیر نکنید و گوشی جدید بخرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سیزده =