تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
چرا شارژ گوشی از شب تا صبح بدون استفاده خالی می شود

چرا شارژ گوشی از شب تا صبح بدون استفاده خالی می شود

گوشی‌های هوشمند موبایل در طول سال‌های گذشته بسیار سریع‌تر شده‌اند و از سخت‌افزارهای قوی‌تری استفاده می‌کنند. پیشرفت در صفحه و دوربین و پردازنده از جمله المان‌هایی هستند  که این محصولات را جذاب کرده‌اند. با این حال باتری هنوز به نقطه قوت این گوشی‌ها تبدیل نشده است. مشکل زود تمام شدن شارژ باتری همیشه یکی از مشکلات رایج بوده است. به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفتیم موضوع خالی شدن باتری مخصوصا علت خالی شدن باتری گوشی سامسونگ بدون استفاده و علت خالی شدن باتری گوشی بدون استفاده شیائومی  اشاره کنیم.

انواع خدمات تعمیر گوشی در کسری پارس با ضمانت و قطعات اورجینال

خالی شدن شارژ گوشی از شب تا صبح شیائومی

شاید خیلی‌ها با مشکل خالی شدن شارژ گوشی از شب تا صبح شیائومی  روبه رو شده باشند. در واقع این مشکل در بسیاری از گوشی‌های اندرویدی هم دیده می‌شود.

این مشکل می‌تواند به واسطه دلایل زیر باشد:

برای تعمیر تخصصی گوشی شیائومی می توانید به کسری پارس مراجعه کنید

علت کم شدن شارژ گوشی سامسونگ

اگر از کاربران گوشی‌های سامسونگ هستید، شاید به دنبال علت خالی شدن باتری گوشی سامسونگ بدون استفاده هستید. دلایلی که در ادامه به آن‌ اشاره می‌کنیم، می‌توانند علت خالی شدن باتری گوشی سامسونگ بدون استفاده باشند. در ضمن می توانید تعمیرات گوشی سامسونگ خود را به کسری پارس بسپارید.

استفاده از شارژر فیک

استفاده از شارژرهای غیر استاندارد و فیک علت کم شدن شارژ گوشی سامسونگ است. اگر شارژر اصلی گوشی سامسونگ خودتان را در اختیار ندارید، باید از شارژ با کیفیت استفاده کنید. هیچ وقت از شارژر بی کیفیت و فیک استفاده نکنید.

صفحه نمایش بسیار روشن است

اگر نور صفحه نمایش را روی بالاترین اندازه خودش قرار دهید، قطعا ظرفیت باتری زودتر به پایان می‌رسد. علت کم شدن شارژ گوشی سامسونگ شما می‌توانید روشنایی بسیار بالای صفحه نمایش باشد.

باتری گوشی آسیب دیده است

اگر گوشی در معرض آب و گرد و خاک قرار بگیرد، ممکن است باتری زود خالی شود. در واقع علت خالی شدن باتری گوشی سامسونگ بدون استفاده می‌توانید یکی از این دو مورد باشد. گرد و خاک و آب به سرعت می‌توانند به گوشی آسیب بزنند.

گوشی شما بسیار قدیمی است

گوشی‌های قدیمی هم از عملکرد باتری ضعیفی برخوردارند. گوشی‌هایی که پنج تا شش سال از عمر آن‌ها می‌گذرد مشکلات زیادی در قسمت باتری دارند. دیگر زمان آن فرا رسیده که گوشی را تعویض کنید.

بیشتر بدانید:

علت قطع شدن ویبره گوشی سامسونگ

اپلیکیشن‌های بسیار زیادی در حال اجرا هستند

علت کم شدن شارژ گوشی سامسونگ می‌تواند تعداد زیاد اپلیکیشن‌هایی باشد در پس زمینه ادر حال اجرا هستند. این اپلیکیشن‌های در حال اجرا به راحتی می‌توانند باتری گوشی را خالی کنند.

دریافت اعلان‌های بسیار زیاد

بسیاری از اپلیکیشن‌ها برای شما اعلان‌های مختلف ارسال می‌کنند. تعداد زیاد این اعلان‌ها می‌توانند روی مصرف باتری گوشی تاثیرگذار باشند و کاری می‌کنند که ظرفیت باتری به زودی به پایان برسد. باید اعلان‌های دریافتی گوشی خودتان ار کم کنید یا ببندید.

اپلیکیشن‌های متعددی از سرویس لوکیشن گوشی استفاده می‌کنند

استفاده از لوکیشن همیشه باتری را زود خالی می‌کند. حالا ممکن است چند اپلیکیشن از سرویس لوکیشن گوشی به صورت همزمان استفاده کنند. این موضوع باعث می‌شود که ظرفیت باتری به سرعت تمام شود.

اندروید قدیمی

نسخه‌های قدیمی اندروید مصرف باتری بالایی دارند. آپدیت کردن گوشی به نسخه‌های جدید اندروید قطعا مصرف باتری را کمتر می‌کند.

در این مطلب به مواردی اشاره کردیم که باعث می‌شوند باتری گوشی در طول شب تا صبح زود به پایان برسند. البته این مشکلات تنها برای گوشی‌های شیائومی و سامسونگ نیستند و روی اکثر گوشی های اندرویدی و حتی آیفون هم دیده می‌شوند.

  1. نیکا زنگنه گفت:

    من احساس میکنم یکی از برنامه هایی که استفاده میکنم بد افزار است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + یک =