تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
چرا صدای گوشی شیائومی کم و زیاد می شود؟

چرا صدای گوشی شیائومی کم و زیاد می شود؟

در برخی مواقع این احتمال وجود دارد که صدای گوشی شیائومی شما به صورت خودکار کم و زیاد شود. در ادامه این مطلب به علت کم شدن خودکار صدای گوشی شیائومی و روش حل آن خواهیم پرداخت.

تعمیر گوشی شیائومی در مدل های مختلف در کسری پارس

علت کم شدن صدای گوشی شیائومی

دلیل کم و زیاد شدن صدای گوشی شیائومی به دو دلیل کلی اتفاق می‌افتد، اول این که دکمه‌های ولوم آسیب دیده باشد و به صورت خودکار عمل کند و یکی این که به دلیل باگ‌های نرم افزاری در عملکرد این بخش اختلال ایجاد شود. در ادامه روش حل این مشکل را توضیح می‌دهیم.

از سلامت دکمه‌ها اطمینان حاصل کنید

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم اگر دکمه‌های ولوم خراب شده باشند ممکن است بدون دلیل صدای گوشی کم و زیاد شود. برای اطمینان از این موضوع سلامت دکمه ولوم پایین و بالا را به طور کامل بررسی کنید. اگر یکی از این دکمه‌ها مشکل دارد حتما به یک تعمیر کار مراجعه کرده و آن را تعویض کنید.

از سلامت دکمه‌ها اطمینان حاصل کنید

گوشی را ری‌استارت کنید

گوشی شیائومی خود را ری‌استارت کنید. در بسیاری از مواقع اگر مشکل باگ نرم افزاری باشد خاموش/روشن کردن گوشی می‌تواند آن را برطرف کند. برای این کار کافیست دکمه پاور را نگه دارید و سپس گزینه Reboot را بزنید.

گوشی را در حالت Safe Mode بوت کنید

یکی از قابلیت‌هایی که در گوشی‌های هوشمند دیده می‌شود Safe mode نام دارد. در این قابلیت گوشی بدون دیتاهای موجود و برنامه‌های نصب شده بالا می‌آید تا اگر مشکل از نرم افزارهای مختلف است شما متوجه این موضوع شوید. در واقع اگر مشکل کم و زیاد شدن صدای گوشی از یک نرم افزار باشد شما متوجه این موضوع می‌شوید.

برای وارد شدن به حالت Safe Mode باید:

بیشتر بخوانید

مشکلات رایج گوشی شیائومی

گوشی را آپدیت کنید

آپدیت‌های نرم افزاری با هدف بهبود در عملکرد گوشی عرضه می‌شوند و در بسیاری از مواقع مشکلات نرم افزاری را از بین می‌برند و گوشی را بهینه‌تر می‌کنند. حتما دستگاه خود را آپدیت کنید و آپدیت نگه دارید. برای این کار:

گوشی را آپدیت کنید

بیشتر بخوانید

نحوه تمیز کردن اسپیکر گوشی

گوشی را ریست فکتوری کنید

اگر هیچ یک از روش‌های بالا مشکل شما را حل نکرد آخرین راهی که می‌توانید به سراغ آن بروید ریست فکتوری کردن گوشی است. در نظر داشته باشید که با انجام این کار کلیه دیتا و برنامه‌های موجود در گوشی حذف می‌شوند و پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز از اطلاعات مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید یا آن‌ها را به سیستم انتقال دهید.

برای ریست فکتوری کردن گوشی شیائومی می توانید از مطلب نحوه ریست فکتوری گوشی اندروید کمک بگیرید

جمع بندی

در این مطلب توضیح دادیم که مشکل کم و زیاد شدن خودکار صدای گوشی‌های شیائومی به چه دلیل رخ می‌دهد و همچنین شما از طریق چه روش هایی می‌توانید این مشکل را حل کنید. اگر هیچ کدام از روش های بالا برای گوشی شما جواب نداد می توانید از خدمات تعمیر موبایل کسری پارس استفاده کنید.

سوالات متداول

علت کم و زیاد شدن صدای گوشی شیائومی چیست؟ ممکن است دکمه‌های ولوم گوشی خراب شده باشند یا گوشی به دلیل باگ نرم افزاری با این مشکل مواجه شود.

چگونه مشکل کم و زیاد شدن صدای گوشی شیائومی را حل کنیم؟ در بالا تمامی روش‌های موجود را توضیح داده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را به طور کامل مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 8 =