تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
مشخصات گوشی هوشمند وان‌پلاس نورد ۲ به طور کامل فاش شد

مشخصات گوشی هوشمند وان‌پلاس نورد ۲ به طور کامل فاش شد

وان پلاس به تازگی از جدیدترین گوشی هوشمند سری نورد خود به نام «نورد سی‌ای» (Nord CE) رونمایی کرد که نسخه‌ی بهبود یافته‌ای از نورد اصلی است اما به نظر می‌رسد که این شرکت همچنان مشغول کار بر روی نسخه‌ی جایگزین اصلی آن با نام وان‌پلاس نورد ۲ (OnePlus Nord2) است. اکنون مشخصات کامل این گوشی فاش شده است.
گفته می‌شود که وان‌پلاس نورد ۲ با صفحه نمایش لمسی ۶.۴۳ اینچی آمولد با رزولوشن FHD+ عرضه خواهد شد که از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش تعبیه می‌شود. پردازنده‌ی اصلی این گوشی هوشمند دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک خواهد بود و از یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی برای تأمین انرژی مورد نیاز آن استفاده خواهد شد. این اسمارت‌فون از شارژ سریع حداقل ۳۰ وات پشتیبانی خواهد کرد اما انتظار می‌رود که سرعت شارژ سریع این تلفن همراه به ۶۵ وات ارتقاء پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

پوکو C65 معرفی شد

دوربین Oneplus nord 2

ماژول دوربین پنل پشت این گوشی هوشمند، ظاهراً شبیه ماژول دوربین وان‌پلاس ۹ پرو (OnePlus 9 Pro) خواهد بود اما یک فلش LED جایگزین لنز پایین سمت راست آن خواهد شد. برای حسگر اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی استفاده می‌شود که به عنوان دوربین اولتراواید در وان‌پلاس ۹ پرو جای گرفته بود. برای لنز اولترا واید نیز یک حسگر ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای ماکرو یا تشخیص عمق تصویر نیز با این مجموعه همراه خواهد شد.
این گوشی هوشمند برای دوربین سلفی نیز از یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و هنوز مشخص نیست که مانند نورد اصلی از یک لنز ثانویه نیز در کنار این سنسور استفاده خواهد شد یا خیر. نورد ۲ در دو نسخه با میزان رم ۸ گیگابایت بعلاوه‌ی ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی و ۱۲ گیگابایت رم به‌علاوه‌ی ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی روانه‌ی بازار خواهد شد.
انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در تاریخ ۱۹ تیرماه معرفی شود. درضمن، این گوشی با توجه به مشخصات ارائه شده، به احتمال زیاد برچسب قیمت بالاتری از نورد سی‌ای (CE) خواهد داشت. برای خرید عمده گوشی های وان پلاس می توانید با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + پنج =