تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
ردمی واچ ۴ معرفی شد

ردمی واچ ۴ معرفی شد

شرکت ردمی از ساعت هوشمند جدیدی به نام ردمی واچ ۴ رونمایی کرد.

مشخصات ردمی واچ ۴

ساعت هوشمند ردمی واچ ۴ از صفحه نمایشی مربعی با لبه‌های گرد استفاده می‌کند. گفته شده بدنه این ساعت هوشمند از جنس آلومینیوم خواهد بود و بدنه‌ای کاملا یکپارچه دارد.

برای این ساعت هوشمند از یک Crown ضد زنگ چرخشی استفاده شده است. این ساعت هوشمند از استاندارد IP68 استفاده می‌کند و تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود.

ساعت ردمی واچ ۴ از صفحه نمایش با کیفیتی استفاده می‌کند. صفحه نمایش ۱٫۹۷ اینچی AMOLED برای این محصول استفاده شده که نرخ نوسازی آن به ۹۰ هرتز می‌رسد. صفحه نمایش از وضوح تصویر ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسل برخوردار است و تا ۶۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند. این ساعت هوشمند از تکنولوژی LTPS بهره می‌برد که باعث می‌شود مصرف باتری کم شود.

ساعت Redmi Watch 4‌ از حسگرهای مختلفی استفاده می‌کند. حسگر سنجش ضربان قلب، حسگر سنجش  سطح اکسیژن خون، حسگر پایش خواب و سنجش میزان استرس هم از دیگر حسگرهای این ساعت هوشمند هستند. ردمی واچ ۴ از ۱۵۰ حالت وزشی پشتیبانی می‌کند و از حسگرهای سلامتی بانوان هم برخوردار است.

ساعت ردمی واچ ۴ از باتری ۴۷۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که تا ۲۰ روز دستگاه را روشن نگه می‌دارد. این محصول به NFC و بلوتوث ۵٫۳ مجهز شده است.

قیمت ردمی واچ ۴

ساعت هوشمند ردمی واچ ۴ با قیمت ۷۰ دلار راهی بازار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =