تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
بهترین گوشی سامسونگ تا 6 میلیون

بهترین گوشی سامسونگ تا 6 میلیون

اگر به دنبال یک گوشی ارزان قیمت سامسونگ هستید و به شکل خاص دنبال گوشی سامسونگ تا سقف 6 میلیون می‌گردید، می‌خواهیم چند مدل گوشی خوب سامسونگ تا ۶ میلیون  به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید. این لیست از ارزان به گران مرتب شده است. کسری پارس در کنار فروش عمده این گوشی های هوشمند سامسونگ، خدمات پس از فروش و تعمیر گوشی های سامسونگ را هم در کمترین زمان برایتان انجام می‌دهد.

گوشی A04e

سامسونگ رنج ۶ میلیون

یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ که به راحتی می‌توانید آن را در میان گوشی‌های سامسونگ رنج ۶ میلیون پیدا کرد، گلکسی A04e است. این گوشی مشخصات مناسبی دارد و برای فعالیت‌های روزانه انتخابی مناسب به شمار می‌رود.

این گوشی ۱۸۸ گرم وزن دارد و از فریم و قاب پشتی پلاستیکی استفاده می‌کند. البته که این گوشی دو سیم‌کارت است که هر دو سیم‌کارت هم همزمان فعال خواهد بود.

گوشی A04e از صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی از نوع PLS LCD استفاده می‌کند که وضوح تصویر آن به ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل می‌رسد. این گوشی با اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI Core 4.1 راهی بازار شده که امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی A04e از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. مدلی که به شما معرفی می‌کنیم ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم دارد و از پردازنده Helio G35 استفاده می‌کند.

البته در میان بهترین گوشی سامسونگ تا 6 میلیون 2023 می‌توانید گوشی A04e را با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم هم خریداری کنید.

گوشی ارزان قیمت ما از دوربین اصلی با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است و یک دوربین دو مگاپیکسلی تشخیص عمق هم در کنار آن دیده می‌شود. این گوشی از دوربین سلفی با حسگر ۵ مگاپیکسلی برخوردار است و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم دارد.

گوشی A05

سامسونگ رنج ۶ میلیون

اگر به دنبال بهترین گوشی سامسونگ تا 6 میلیون 2023 می‌گردید، گوشی A05 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

این گوشی ۱۹۵ گرم وزن دارد و محصول خوش دستی به شمار می‌رود. گوشی A05 از قاب پشتی و فریم پلاستیکی استفاده می‌کند. این گوشی دو سیم‌کارت خواهد بود.

از دیگر مشخصات A05 می‌توانیم به صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی PLS LCD‌ اشاره کنیم که وضوح تصویر آن به ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل می‌رسد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی با اندروید ۱۳ راهی بازار شده است. مدل مد نظر ما از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کند. البته در لیست بهترین گوشی سامسونگ تا 6 میلیون می‌توانید این گوشی را هم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم هم خریداری کنید.

این گوشی به دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسل مجهز شده و یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هم دارد. دوربین سلفی این گوشی هم حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

تفاوت گوشی سامسونگ ساخت هند و ویتنام در چیست؟

فرق سامسونگ هند با ویتنام

گوشی A04

گوشی سامسونگ تا سقف 6 میلیون

یکی دیگر از بهترین گوشی سامسونگ تا 6 میلیون 2024 همین گوشی A04 است. البته که این گوشی در سال ۲۰۲۴ راهی بازار نشده، اما همچنان یکی از بهترین انتخاب‌های شما در سال ۲۰۲۴ تا شش میلیون تومان به شمار می‌رود.

این گوشی از قاب پشتی پلاستیکی و فریم پلاستیکی بهره می‌برد. صفحه نمایشی از نوع PLS LCD دارد که اندازه آن ۶٫۵ اینچ خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

گوشی A04 با اندروید ۱۲ راهی بازار شد، اما اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI Core 5 را هم دریافت کرده است.

برای این گوشی از تراشه Helio P35 استفاده شده که عملکرد خوبی از خودش ارائه می‌کند. مدل مورد نظر ما ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم دارد.

برخورداری از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هم از دیگر مشخصات این گوشی به شمار می‌رود. البته که این گوشی یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم دارد.

گوشی A04s

خانواده گوشی‌های سری A04 سامسونگ را می‌توانیم پرچم‌دار لیست بهترین گوشی سامسونگ تا 6 میلیون 2023 بدانیم. یکی دیگر از مدل‌های این سری گوشی A04s است. این گوشی را می‌توانید در مدل‌هایی با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم،‌ ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم خریداری کنید.

این گوشی دو سیم‌کارته خواهد بود و هر دو سیم‌کارت هم فعال هستند.

گوشی A04s از صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. وضوح تصویر صفحه نمایش هم ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل خواهد بود. باید بگوییم که صحفه نمایش تا ۴۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند.

این گوشی با اندروید ۱۲ راهی بازار شد، اما اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI Core 5 را هم دریافت کرده است.

برخورداری از کارت حافظه هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهد بود.

برای A04s از سه دوربین پشت استفاده شده است. یک دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسل و یک دوربین ۲ مگاپیکسل برای تشخیص عمق. دوربین سلفی گوشی هم ۵ مگاپیکسلی است.

این گوشی از حسگر تشخیص عمق بهره می‌برد و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هم دارد.

ساعت هوشمند تا پانصد هزار تومان چی بخریم؟

بهترین ساعت هوشمند زیر ۵۰۰ تومان

 

گوشی M13

گلکسی m13

گوشی M13 پک هند هم یکی دیگر از گزینه‌های شما در لیست بهترین گوشی سامسونگ تا 6 میلیون 2023 خواهد بود. این گوشی از قاب و فریم پلاستیکی استفاده می‌کند. یک صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل دارد. صفحه نمایشی که با یک لایه گوریلا گلس محافظت می‌شود.

این گوشی با اندروید ۱۲ راهی بازار شد و کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. مدلی که به شما پیشنهاد می‌کنیم ۶۴  گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم دارد. گوشی M13 از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و یک دوربین اولتراواید با حسگر ۵ مگاپیکسل و یک دوربین تشخیص عمق با حسگر ۲ مگاپیکسل هم دارد. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم روی این گوشی دیده می‌شود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

گوشی A14

گوشی خوب سامسونگ تا 6 میلیون

اگر به دنبال بهترین گوشی سامسونگ تا 6 میلیون 2024 می‌گردید، باید گوشی A14 را به شما معرفی کنیم. این گوشی را می‌توانید با قیمت زیر ۶ میلیون تومان با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید.

این گوشی از صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی با کیفیتی استفاده می‌کند که وضوح تصویر آن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل است. گوشی A14 با اندروید ۱۳ راهی بازار شد و احتمالا اندروید ۱۴ را هم دریافت می‌کند. برای A14 سامسونگ از تراشه Helio G80 استفاده شده، البته مدلی هم با تراشه اگزینوس ۸۵۰ دارد.

برخورداری از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول است. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی هم روی این گوشی دیده می‌شود.

باید بگوییم که A14 با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار می‌شود.

 

 

 

گوشی A05s

بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ تا 6 میلیون

یکی دیگر از بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ تا 6 میلیون گوشی A05s است. این گوشی را می‌توانید  در مدلی با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم و حتی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم خریداری کنید؛ البته اگر می‌خواهید با این گوشی بازی کنید، رم 6 را انتخاب کنید. این گوشی با اندروید ۱۳ راهی بازار شده و صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی دارد. پشتیبانی از کارت حافظه هم یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌رود.

گوشی A05s از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسل استفاده می‌کند و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هم دارد. دروبین سلفی هم از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

گوشی A05s باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − دوازده =