تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
بهترین گوشی های پروژکتور دار کدامند؟

بهترین گوشی های پروژکتور دار کدامند؟

اگر به دنبال گوشی با قابلیت پخش فیلم روی دیوار می‌گردید، گزینه‌های زیادی را در پیش روی خود مشاهده نمی‌کنید. با این حال هستند گوشی‌هایی که چنین قابلیتی را داشته باشند. در این مطلب می‌خواهیم به شما یکسری گوشی دارای پروژکتور را معرفی کنیم. گوشی‌هایی که برای تماشای فیلم در اندازه بزرگ و حتی ارائه‌های مختلف مناسب خواهند بود.

 

کسری پلاس آماده است فرصت خرید همکاری موبایل را برای شما فراهم می کند: لیست قیمت فروش همکاری

بهترین گوشی سامسونگ پروژکتور دار

بهترین گوشی سامسونگ پروژکتور دار

یکی از گوشی دارای پروژکتور که سامسونگ آن را تولید کرده، گلکسی بیم 2 (Galaxy Beam 2) نام دارد. گوشی‌ای که در سال ۲۰۱۴ راهی بازار شد. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ۴٫۶۶ اینچی بهره می‌برد. از پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز هم برای این محصول استفاده شده است. این گوشی خیلی محصول شگفت‌انگیزی به شمار نمی‌رود، اما از آن می‌توانیم به عنوان بهترین گوشی سامسونگ پروژکتور دار نام ببریم. قدرت پرژکتور این گوشی برای نمایش فیلم و تصاویر در محیط‌های اداری و مدرسه مناسب است.

 

تعداد گوشی های هوشمند در ایران و سهم بازار برندهای مختلف در سال 2023:

بیشترین سهم بازار موبایل ایران

 

گوشی پروژکتور دار چینی

گوشی پروژکتور دار چینی
اگر به دنبال گوشی پروژکتور دار چینی می‌گردید، سعی کنید یکی از بهترین‌ها را خریداری کنید. گوشی لنوو Smart Cast یک گوشی جذاب به شمار می‌رود که  به شمار امکان پخش فیلم و عکس و ارائه‌های مختلف روی دیوار را می‌دهد. این گوشی دکمه‌ای خاص به نام Smart Cast دارد که روی هر اپلیکیشنی کار می‌کند. برخورداری از اینفرارد داخلی هم باعث می‌شود که گوشی حرکت کاربر را به خوبی شناسایی کند.

گوشی با قابلیت پخش فیلم روی دیوار

گوشی Moto Z Force Droid هم گوشی پروژکتور دار چینی با کیفیتی به شمار می‌رود که البته پروژکتور داخلی ندارد، اما از ماژول‌های مختلفی بهره می‌برد که یکی از ان‌ها پروژکتور است.

 

به جای گوگل پلی روی هواوی چه برنامه ای بریزیم؟

برنامه جایگزین گوگل پلی برای هواوی

 

گوشی با قابلیت پخش فیلم روی دیوار

گوشی دارای پروژکتور

حالا می‌خواهیم یکی از بهترین گوشی‌هایی که از آن می‌توانید به عنوان گوشی با قابلیت پخش فیلم روی دیوار استفاده کنید را معرفی کنیم. این گوشی Akyumen Holofone نام دارد. این گوشی از صفحه نمایش ۷ اینچی بهره می‌برد و با ویندوز ۱۰ راهی بازار شده است. برخورداری از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. با این حال باید بگوییم که این گوشی از پروژکتو با کیفیتی بهره می‌برد که نور خوبی هم تولید می‌کند.

 

اگر روی گوشی اندرویدی شما نمی توان برنامه نصب کرد، مطلب زیر را بخوانید:

علت نصب نشدن برنامه در گوشی سامسونگ

 

بهترین گوشی سامسونگ پروژکتور دار

گوشی MOVI هم یکی دیگر از گوشی‌هایی است که از آن می‌توانید به عنوان پروژکتور هم استفاده کنید. این گوشی وزن بسیار کمی دارد و طراحی جذابی هم برای آن در نظر گرفته شده است. برای این گوشی از پروژکتوری با کیفیت HD در نظر گرفته شده است. این گوشی از تراشه اسنپ دراگون ۸۲۱ استفاده می‌کند که باعث شده عملکرد مناسبی داشته باشد.

اگر گوشی مناسبی در این لیست پیدا نکردید، می‌توانید از پروژکتورهای مناسب گوشی هم استفاده کنید. محصولاتی که هم اندازه کمی دارند و هم پیشرفته‌تر و با کیفیت‌تر هستند.

  1. علی گفت:

    سلام خب این گوشی هارو از کجادمیشه خرید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 2 =