تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
پوکو C65 معرفی شد؛ دوربین باکیفیت و باتری قابل قبول

پوکو C65 معرفی شد؛ دوربین باکیفیت و باتری قابل قبول

شرکت پوکو از گوشی جدیدی به نام پوکو C65 رونمایی کرد. محصولی که جایگزین گوشی پوکو C55 می‌شود. باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی پوکو C65 از صفحه نمایشی استفاده می‌کند که نرخ نوسازی بالاتر، دوربین بهتر و شارژر سریع‌تری در مقایسه با Poco C55 دارد.

مشخصات پوکو C65 

گوشی پوکو C65 از صفحه نمایش ۶٫۷۴ اینچی با وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل استفاده می‌کند. صفحه نمایشی IPS LCD که نرخ نوسازی آن به ۹۰ هرتز می‌رسد و تا ۶۰۰ نیت روشنایی هم تولید می‌کند. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای Poco C65 از پنل ۸ بیتی برای نمایش رنگ‌ها استفاده می‌کند و از استاندارد TUV-certified برای کاهش نور آبی بهره می‌برد. 

گوشی Poco C65 آبی

گوشی پوکو C65 از دوربین سلفی با حسگر ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. برای مقایسه باید بگوییم که گوشی پوکو C55 از دوربین سلفی با حسگر ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کرد. 

در پشت گوشی دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در کنار دوربین اصلی، یک دوربین دیگر با حسگر ۲ مگاپیکسل هم دیده می‌شود که برای عکاسی ماکرو استفاده می‌‌شود.

گوشی پوکو C65 از حسگر تشخیص اثر انگشت هم بهره می‌برد که با دکمه پاور ترکیب شده و روی لبه گوشی قرار گرفته است. البته قفل گوشی را می‌توانید با ویژگی تشخیص چهره به وسیله دوربین سلفی باز کنید.

گوشی Poco C65 مشکی

گوشی پوکو C65 از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۸ وات استفاده می‌کند. البته شارژ عرضه شده به همراه این گوشی ۱۰ وات است.  این گوشی از پورت USB-C استفاده می‌کند و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم دارد. 

گوشی Poco C65 بنفش

گوشی پوکو C65 در مدل‌هایی با ۶ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در رنگ‌های مشکی و آبی و بنفش راهی بازار می‌شود. مدلی که ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد با قیمت ۱۰۹ دلار و مدلی که از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد هم ۱۲۹ دلار قیمت دارد. 

براری خرید عمده گوشی از وارد کننده می‌توانید به سایت کسری پارس مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =