تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
یوتیوب در اندروید تی ‌وی قابلیت جدید مهمی را ارائه می ‌دهد

یوتیوب در اندروید تی ‌وی قابلیت جدید مهمی را ارائه می ‌دهد

یوتیوب (YouTube) تا تبدیل شدن به یک برنامه‌ی محبوب و عالی برای تلفن‌های همراه، فاصله‌ی زیادی دارد، اما وقتی صحبت از اندروید تی‌وی (Android TV) می‌شود، گوگل برای این برنامه‌ تعداد به‌روز رسانی‌های کمتری را ارائه می‌دهد. از آن‌جا که برای برنامه‌ی یوتیوب هم در اندروید تی‌وی به‌روز رسانی‌های کمتری انجام شده است، کاملاً منطقی است که تعدادی از قابلیت‌های این برنامه هنوز در مقایسه با برنامه‌ی یوتیوب برای تلفن همراه، موجود نباشد. خوشبختانه، یکی از این قابلیت‌های مهم یوتیوب که از زمان شروع به کار برنامه‌ی اندروید تی‌وی در سال ۲۰۱۵ از بین رفت، دوباره شروع به کار کرده است. «androidpolice» گزارش می‌دهد که برنامه‌ی یوتیوب اکنون در اندروید تی‌وی از کنترل سرعت پخش برای فیلم برخوردار شده است.

بیشتر بخوانید:

گوشی ردمی 13C معرفی شد

یوتیوب در اندروید تی ‌وی

قابلیت جدیدکنترل‌ سرعت به کاربران امکان می‌دهد تا در هنگام تماشای یک فیلم، بتوانند سرعت‌های مختلفی را برای پخش فیلم مورد نظر خود انتخاب کنند. این سرعت‌ها عبارتند از: 0/25X (یک چهارم سرعت معمول)، 0/5X (نصف یا ۵۰ درصد سرعت معمول)، سرعت معمول، 1/25X (یک چهارم بیشتر از سرعت معمول) و 2X (دو برابر سرعت معمول).

اگرچه هنوز چند گزینه‌ی دیگر از برنامه‌ی یوتیوب که در برنامه‌ی اندروید مخصوص تلفن‌های هوشمند وجود دارند در برنامه‌ی اندروید تی‌وی موجود نیست باز باید خوشحال بود که اکنون برای کسانی که می‌خواهند هنگام تماشای فیلم از سرعت‌های مختلف برای پخش استفاده کنند، گزینه‌های زیادی موجود است.

به نظر می‌رسد این اقدام از سوی سرور انجام شده است، بنابراین تا زمانی که در برنامه‌ی یوتیوب مشاهده نشود، نمی‌توان اطمینان داشت که این قابلیت جدید کنترل سرعت چه زمانی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در حال حاضر هیچگونه به‌روز رسانی برای دانلود قابلیت‌های جدید کنترل سرعت در دسترس قرار ندارد، بنابرای باید صبر کنید و منتظر بمانید تا ببینید گوگل چه زمانی برای به‌روز رسانی این مورد اقدام می‌کند.

 

یوتیوب با صفحه خاموش:

پخش ویدیو یوتیوب در پس زمینه اندروید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + چهار =