تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
رفع مشکل ارور باتری آیفون پس از تعویض

رفع مشکل ارور باتری آیفون پس از تعویض

از جمله مشکلاتی که کاربران آیفون پس از تعویض باتری با آن مواجه می‌شوند، پیام مهم باتری است. علت نمایش پیام مهم باتری در آیفون به دلایل مختلفی بستگی دارد. در این مطلب به علت نمایش پیام مهم باتری در آیفون و نحوه رفع پیام باتری آیفون آشاره می‌کنیم.

رفع ارور Important Battery Message آیفون بعد تعویض باتری

ارور Important Battery Message آیفون بعد تعویض باتری به این دلیل ظاهر می‌شود که گوشی فکر می‌کند که از باتری اصل برای آیفون استفاده نکرده‌اید. این پیام روی عملکرد باتری تاثیر ندارد و گوشی باید به صورت معمولی کار کند. با این حال نمی‌توانید اطلاعات مربوط به باتری هلث گوشی را مشاهده می‌کنید. در واقع زمانی که وارد Settings می‌شود و به قسمت Battery مراجعه می‌کنید، نمی‌توانید اطلاعات Battery Health را ببینید.

 

 

علت نمایش پیام مهم باتری در آیفون

دلیل اول نمایش پیام مهم باتری در آیفون می‌تواند استفاده از باتری غیر اصلی باشد. دلیل بعدی می‌تواند آپدیت کردن گوشی باشد. برخی مواقع با آپدیت کردن گوشی به نسخه جدید iOS کاربران با این پیام مواجه می‌شوند. به طور مثال این مشکل در iOS 14.3 دیده شد. حتی افرادی که باتری گوشی را از اپل خریداری کرده‌ بودند هم با این پیام روبه رو شدند.

برای رفع این مشکل بهتر است منتظر منتشر شدن آپدیت‌های جدید باشید. باید گوشی را آپدیت کنید تا این مشکل برطرف شود.

به Settings بروید و General را انتخاب کنید. حالا گزینه Software Update را انتخاب کنید. در ادامه باید Download and Install یا Install Now را انتخاب کنید.

 

 

ایا گوشی شما به تازگی تعمیر شده؟

برخی از تعمیرکارها همیشه از قطعات اصلی گوشی برای تعمیر آن استفاده نمی‌کنند. اگر به تازگی باتری گوشی را تعویض کرده‌اید، بعید نیست از باتری غیر استفاده شده باشد.

پیام مهم باتری در آیفون به شکل مداوم نشان داده می‌شود

اگر نمایش پیام مهم باتری در آیفون آنقدر زیاد است که شما را اذیت می‌کند، می‌توانید به پشتیبانی اپل هم مراجعه کنید.  با استفاده از ایمیل و شماره تماس یا مراجعه به مراکز اصلی اپل می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. حتی می‌توانید به سایت پشتیبانی اپل هم مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 13 =