تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
از کجا می‌توان قطعات الکترونیکی گوشی را به صورت عمده تهیه کرد؟

از کجا می‌توان قطعات الکترونیکی گوشی را به صورت عمده تهیه کرد؟

هر چقدر که فناوری جلوتر می‌رود بر حسب تجربه شرکت‌های سازنده کیفیت قطعات خود را افزایش می‌دهند؛ چرا که اولا تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری برای ساخت قطعات دارند و ثانیا بر حسب آزمون و خطا کردن‌ها پی در پی بالاخره به ثبات بیشتری می‌رسند.

به علاوه تمام شرکت‌های بخشی برای کنترل کیفیت گوشی‌ها و قطعات ساخته شده دارند. مثلا فرض کنید زمانی که یک گوشی ایفون به طور کامل ساخته می‌شود در خود شرکت اپل (یا هر کجای جهان که گوشی مونتاژ شود) یک بار به طور کامل تست می‌شود تا از درست بودن قطعات مختلف آن اطمینان حاصل شود.

اما با وجود همه‌ی این صحبت‌ها همچنان قطعات گوشی‌های هوشمند خراب می‌شوند و شما مجبور هستید که به تعمیر کار مراجعه کنید تا با تعویض قطعه مورد نظر همچنان بتوانید از گوشی خود بهره ببرید.

البته خرابی قطعات امری طبیعی است؛ زیرا در نهایت با قطعات الکترونیکی مواجه هستیم و به هر دلیلی ممکن است این قطعات کارایی لازم را از دست بدهند یا به طور کلی از کار بیفتند. در نهایت چاره چیست؟

در صورت خرابی قطعات مهم گوشی دو راه کلی پیش روی شماست. یکی این که به فکر خرید گوشی جدید باشید که با توجه به قیمت بالای گوشی در بازار کشور شاید کار چندان آسانی نباشد.

راه دوم هم همین تعمیر است که آن هم ریسک‌های خاص خودش را دارد. اولا ممکن است قطعه‌ای که به جای قطعه اصلی به روی گوشی شما قرار داده می‌شود اصلی نباشد و به همین دلیل باعث افت کیفیت کلی گوشی شود و ثانیا ممکن است به دلیل جنس نه چندان خود قطعات در مدت کمی دوباره گوشی با مشکل جدید روبرو شود.

گذشته از این‌ها اگر بخش مهمی از گوشی شما دچار مشکل شده باشد هزینه‌ی تعمیر آن بسیار زیاد خواهد شد و شما گاهی مجبور می‌شوید تا نصف مبلغ خود گوشی را بابت هزینه‌های تعمیرات پرداخت کنید.

تأمین قطعات گوشی عمده

اگر تعمیر کار موبایل هستید قطعا به یک تأمین کننده قطعات گوشی نیاز پیدا خواهید کرد که قطعاتی با کیفیت و با قیمت مناسب برای شما موجود کند. برای این کار در بازار کشور باید به سراغ تأمین کننده‌ها بروید. خود تأمین کننده‌ها معمولا محصولات خود را از تأمین کننده بزرگ‌تر یا یک وارد کننده خریداری می‌کنند.

هر چقدر بتوانید به وارد کننده نزدیک‌تر شوید از آنجایی که دست واسطه‌های موجود کمتر می‌شود قطعا می‌توانید محصولات مختلف را با قیمت ارزان‌تری خریداری کنید و در تعداد بالا این قیمت بهتر سودی بسیار زیاد برای شما به ارمغان خواهد آورد. کسری پارس به عنوان وارد کننده این قطعات موبایل، پخش عمده قطعات موبایل تلگرام را انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 18 =