تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
بهترین برنامه های چت بدون فیلتر

بهترین برنامه های چت بدون فیلتر

اگر به دنبال برنامه چت بدون فیلتر می‌گردید که امن باشد و ویژگی‌های خوبی را هم در اختیار کاربران قرار دهد، گزینه‌های متعددی را در پیش روی خودتان مشاهده می‌کنید. اما برنامه چت بدون فیلتر خارجی که امنیت بالایی هم داشته باشد و استفاده از آن هم راحت باشد، کمی سخت پیدا می‌شود.

با گوگل چت آشنا شوید؛ برنامه چت بدون فیلتر امن

گوگل چت

در حال حاضر گوگل چپ به عنوان بهترین برنامه چت بدون فیلتر شناخته می‌شود. خوشبختانه گوگل چت برای کامپیوتر و گوشی هم منتشر شده و می‌توانید از هر جایی به آن دسترسی داشته باشید. اگر به دنبال برنامه چت بدون فیلتر برای ایفون می‌گردید، می‌توانید از گوگل چپ استفاده کنید.

برای دسترسی به گوگل چت تنها کافی است وارد سایت chat.google.com شوید. با حساب کاربری جیمیل خودتان وارد شوید و از این سرویس استفاده کنید.

دانلود از گوگل پلی برای اندروید

دانلود از اپ استور آیفون

برنامه چت بدون فیلتر خارجی؛ Session را امتحان کنید

پیام رسان سشن

یکی دیگر از برنامه چت بدون فیلتر در ایرن قطعا Session است. این اپلیکیشن کاملا رمزگزاری شده و اطلاعات شما را در اختیار هیچ فردی قرار نمی‌دهد. برنامه چت بدون فیلتر برای ایفون و اندروید قطعا Session است. اگران نگران امنیت خودتان در زمان استفاده از یک پیام‌رسان هستید، قطعا باید از Session استفاده کنید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

 

بهترین برنامه چت بدون فیلتر؛ Element یک ارتباط امن

پیام رسان المنت

برنامه چت بدون فیلتر که کیفیت خوبی داشته باشد، Element نام دارد. المنت به صورت دو طرفه رمزگذاری شده و برای ثبت نام در آن به شماره تماس هم نیاز نخواهید داشت. تنها کافی است که یک ایمیل داشته باشید و به راحتی می‌توانید از این سرویس استفاده کنید.

 

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =