تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
عرضه‌ی گوشی هوشمند گلکسی Z flip 3 در چهار رنگ تأیید شد

عرضه‌ی گوشی هوشمند گلکسی Z flip 3 در چهار رنگ تأیید شد

 

قبلاً شایع  شده بود که گوشی تاشوی آینده سامسونگ یعنی گلکسی زدفلیپ۳ «Galaxy Z Flip 3» در مجموع در هشت رنگ به بازار عرضه می‌شود اما یک منبع معتبر در این صنعت، در مورد چهار رنگ آن کاملاً اطمینان می‌دهد.

Ice Universe مطمئن است که گلکسی z flip 3، در رنگ‌های بنفش روشن، سبز، بژ و مشکی در دسترس قرار خواهد گرفت. جالب است که این چند رنگ در موارد تبلیغاتی فاش شده وجود دارند.

چهار رنگ دیگری که این گوشی براساس شایعات، تولید خواهد شد عبارتند از: خاکستری، سفید، آبی تیره و صورتی. به احتمال زیاد قابلیت دسترسی به این رنگ‌های متفاوت در کشورهای مختلف امکان‌پذیر خواهد شد، ضمن این‌که نام بازاریابی این گوشی نیز ممکن است متفاوت باشد.

قصد آشکار سامسونگ برای گسترش طیف رنگ بیشتر، نشان می‌دهد که این شرکت اطمینان کامل دارد که کاربران از این گوشی تاشوی آینده‌ی این شرکت استقبال می‌کنند.

اگر نسخه Thom Browne Edition گران قیمت را هم حساب کنید، زد فلیپ اصلی «original Z Flip» در چهار رنگ در دسترس قرار داشت. زد فلیپ نسخه‌ی 5G که اندکی پس از آن عرضه شد، در سه رنگ تولید شده است. شما می توانید قیمت عمده گوشی سامسونگ را از طریق تماس با کسری پارس دریافت کنید.

گلکسی z flip 3 با نمایشگرها و پردازنده‌ی بهتر اما برچسب قیمت پایین‌تر

سامسونگ علاوه بر ادعای اضافه کردن رنگ‌های جذاب و چشمگیر، ظاهراً تغییرات متوسط اما تأثیرگذاری نیز در طراحی ایجاد کرده است. مهم‌ترین تغییر مربوط به چینش دوربین ‌پنل پشتی است که اکنون به صورت افقی قرار گرفته‌اند و صفحه نمایش بسیار کوچک کاور آن از 1.1 اینچ به 1.83 اینچ افزایش یافته که اکنون مفیدتر واقع می‌شود. این تغییرات باعث می شود طوری به نظر برسد که گویی پنل پشت طراحی دو رنگ دارد.

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره گوشی A25

به غیر از این، انتظار می‌رود که زد فلیپ ۳ نسبت به مدل قبلی خود حاشیه‌های باریک‌تری داشته باشد. صفحه نمایش اصلی ۶.۷ اینچی، به احتمال زیاد، همان اندازه خواهد بود و وزن دستگاه نیز تغییری نخواهد داشت.

از دیگر موارد مشخصی که احتمال می‌رود به‌روز رسانی شده باشند، می‌توان به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای صفحه نمایش اصلی و استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام اشاره کرد. با وجود این بهبودها باز هم انتظار می‌رود که قیمت زد فلیپ ۳ از زد فلیپ مجهز به 5G کمتر باشد.گوشی هوشمند زد فلیپ 5G با قیمت ۱۴۹۹.۹۹ دلار عرضه شد اما قیمت آن بعداً به ۱۱۹۹ دلار کاهش پیدا کرد. اکنون گفته می‌شود که گوشی هوشمند زد فلیپ ۳ با قیمتی کمتر از ۱۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد. آخرین گزارش‌ها حاکی است که این گوشی با قیمت ۹۵۹ دلار ارائه خواهد شد که به نظر می‌رسد این یک قیمت عالی برای یک گوشی هوشمند تاشو با چنان مشخصات پیشرفته‌ای است و این برچسب قیمتی می‌تواند زدفلیپ ۳ را به یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سال تبدیل کند.

گفته می‌شود که گوشی زد فلیپ ۳ در ماه آگوست (مرداد)، به همراه گلکسی زد فولد ۳ (Galaxy Z Fold 3) و گلکسی اس ۲۱ اف‌ای (Galaxy S21 FE) معرفی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =