تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
علت کند شارژ شدن آیفون

علت کند شارژ شدن آیفون

یکسری دلایل وجود دارند که به عنوان علت کند شارژ شدن گوشی ایفون شناخته می‌شوند. در ادامه می‌خواهیم به علت دیر شارژ شدن گوشی ایفون اشاره کنیم.

چرا آیفون دیر شارژ می‌شود؟

مهمترین علت کند شارژ شدن گوشی ایفون همیشه به توان کم منبع شارژ بر می‌گردد و خیلی کم پیش می‌آید که این مشکل نرم افزاری باشد. با این حال بررسی همه جانبه سخت افزاری و نرم افزاری می‌تواند به شما در رفع مشکل دیر شارژ شدن آیفون کمک کند. در ادامه به یکسری از دلایل رایج اشاره می‌کنیم.

شارژر و یا کابل آسیب دیده است

مشکل کند شارژ شدن ایفون می‌تواند شارژر خراب یا کابل شارژ آسیب دیده باشد. به مرور زمان کیفیت شارژر و کابل افت می‌کند و این موضوع می‌تواند باعث کند شارژ شدن آیفون شود.

پورت شارژ کثیف است

پورت شارژ مکانی است که سریع کثیف می‌شود و گرد و خاک داخل آن قرار می‌گیرد. مشکل کند شارژ شدن ایفون می‌تواند همین کثیف شدن پورت شارژ باشد. برای رفع مشکل دیر شارژ شدن آیفون می‌توانید پورت شارژ را تمیز کنید.

استفاده از شارژ ضعیف

استفاده از شارژرهای ضعیف یا غیر اصل باعث می‌شود که آیفون کند تر شارژ شود. استفاده از شارژرهای قدیمی که آمپر پایینی دارند هم به نوعی علت کند شارژ شدن گوشی ایفون به شمار می‌روند.

 

 

استفاده از شارژر بی‌سیم

شارژرهای بی‌سیم گوشی‌ها را کند شارژ می‌کنند. اگر با شارژر بی‌سیم گوشی ایفون را شارژ می‌کنید، باید بگوییم که این احتمالا مشکل همین است. سرعت شارژ بی‌سیم ایفون بسیار پایین است و به همین دلیل گوشی خیلی دیر شارژ می‌شود.

آیا گوشی را با کامپیوتر شارژ می‌کنید؟

بعضی وقت‌ها شارژر را در اختیار نداریم و مجبور می‌شویم که کابل گوشی را به کامپیوتر متصل کنیم تا شارژ شود. سرعت شارژ پورت USB کامپیوتر بسیار کم است. پس مشکل کند شارژ شدن ایفون می‌تواند شارژ شدن توسط کامپیوتر باشد.

استفاده از گوشی در زمان شارژ گوشی

اگر در زمان شارژ همچنان از گوشی استفاده کنید، گوشی دیرتر شارژ می‌شود. در زمان شارژ سعی کنید که از گوشی استفاده نکنید.

سریع‌ شارژ کردن آیفون

برای سریع شارژ کردن آیفون هم می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 4 =