تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
ایسر از لپ تاپ Nitro V 16 جدید رونمایی کرد

ایسر از لپ تاپ Nitro V 16 جدید رونمایی کرد

لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل Nitro V 16 با سخت‌افزاری جذاب رونمایی شد. این لپ تاپ به پردازنده AMD Ryzen 8040 مجهز شده که از ویژگی Ryzen AI بهره می‌برد. لپ تاپ Nitro V 16 با کارت‌‌های گرافیکی سری RTX 40‌ راهی بازار می‌شود که از DLSS 3.5 پشتیبانی می‌کنند.

لپ تاپ گیمینگ Nitro V 16 سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌ای هم دارد که از دو فن استفاده می‌کند.

شرکت ایسر با همکاری نزدیک با AMD سعی کرده ویژگی‌های هوش مصنوعی را به این لپ تاپ اضافه کند تا گیمرها بتوانند در زمان بازی کردن تجربه بهتری کسب کنند.

این لپ تاپ با ویندوز ۱۱ راهی بازار می‌شود و از Ray-Tracing هم پشتیبانی می‌کند. لپ تاپ Nitro V 16 را می‌توانید با کارت گرافیکی RTX 4060 با پشتیبانی از DLSS 3.5 و با ۳۲ گیگابایت رم DDR5600 خریداری کنید. این لپ تاپ ۲ ترابایت حافظه SSD از نوع PCIe Gen 4 خواهد داشت.

لپ تاپ گیمینگ Nitro V 16 از صفحه نمایش ۱۶ اینچی WQXGA با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز بهره می‌برد. مدت زمان پاسخگویی این صفحه نمایش ۳ میلی‌ثانیه خواهد بود.

لپ تاپ Nitro V 16 از اسپیکرهای DTS X: Ultra استفاده می‌کند که از هوش مصنوعی هم برخوردا شده‌اند. برخورداری از چهار پورت USB 4 Type-C، سه عدد پورت USB 3و  HDMI و Wi-Fi 6E هم از دیگر مشخصات این محصول به شمار می‌رود.

قیمت لپ تاپ Nitro V 16

لپ تاپ Nitro V 16 با قیمت ۹۹۹ دلار راهی بازار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + بیست =