تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
لپ تاپ Aspire Go 14 و Aspire Go 15 معرفی شدند

لپ تاپ Aspire Go 14 و Aspire Go 15 معرفی شدند

شرکت ایسر در نمایشگاه CES 2024 از لپ تاپ‌های Aspire Go 14 و Aspire Go 15 رونمایی کرد. هر دو لپ تاپ با قیمت نسبتا ارزانی راهی بازار می‌شوند و برای دانش آموزان و فعالت‌های نسبتا حرفه‌ای مناسب خواهد بود. این لپ‌تاپ‌ها در مدل‌هایی با پردازنده‌های Intel و AMD راهی بازار می‌شوند. موضوع جالب اینجاست که این لپ تاپ‌های ایسر از اولین محصولاتی به حساب می‌آیند که روی کیبورد آن‌ها دکمه مخصوص Copilot مایکروسافت قرار گرفته است.

مشخصات Aspire Go 14 و Aspire Go 15

شاسی‌های این دو لپ تاپ از مواد کاملا بازیافتی ساخته شده‌اند. هر دو مدل از صفحه نمایشی با وضوح تصویر Full HD+ و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ دارند. از نظر عملکرد باید بگوییم که این لپ‌تاپ‌ها در مدل‌هایی با پردازنده Intel Core i3 سری N راهی بازار می‌شوند. البته لپ تاپ Aspire Go 14 را هم می‌توانید با پردازنده AMD Ryzen 7000 خریداری کنید.

هر مدل را می‌توانید در مدل‌هایی با ۱ ترابایت حافظه SSD و ۱۶ گیگابایت رم خریداری کنید. این لپ تاپ‌ها از وای-فای ۶ و شارژ سریع برخوردارند. همان‌طور که گفتیم از ویژگی‌های جذاب این لپ تاپ‌ها می‌تونیم به دکمه مخصوص Copilot مایکروسافت اشاره کنیم. با این دکمه خیلی سریع‌تر می‌توانید به هوش مصنوعی Copilot دسترسی داشته باشید.

ایسر ادعا کرده که باتری این محصول تا ۱۰ ساعت دوام می‌اورد. این محصول خروجی HDMI 2.1 دارد و از پورت USB-C و دو پورت USB-A و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا دارد.

قیمت Aspire Go 15 و Aspire Go 14

لپ تاپ Aspire Go 15 در اواخر بهمن ماه با قیمت پایه ۲۴۹ دلار راهی بازار می‌شود. لپ تاپ Aspire Go 14 هم در اسفند ماه با قیمت ۲۴۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + ده =