تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
معرفی ۵ اپلیکیشن آلودگی هوا

معرفی ۵ اپلیکیشن آلودگی هوا

خوش بختانه برای هر موضوعی اپلیکیشنی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند. موضوع آلودگی هوا هم این روزها حسابی همه را درگیر و نگران کرده است. با این حال باید بگوییم که با یک اپلیکیشن آلودگی هوا به راحتی می‌توانید از کیفیت هوا با خبر شوید و بهترین زمان را برای خروج از خانه انتخاب کنید. آلودگی هوا اپلیکیشن های خاص خودش را دارد که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند. در این مطل می‌خواهیم اپليكيشن آلودگي هوا براي ios و اپلیکیشن آلودگی هوا جهانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

کسری پارس به عنوان وارد کننده رسمی موبایل به ایران شناخته می‌شود.

 

اپلیکیشن آلودگی هوا AirVisual

اپلیکیشن AirVisual

اپ الودگی هوا  AirVisual یکی از بهترین‌ها برای اپلیکیشن آلودگی هوا جهانی به حساب می‌‌آید. این اپلیکیشن سنجش آلودگی هوا با استفاده از اطلاعاتی که از سرتاسر دنیا کسب می‌کند، به راحتی اطلاعات مناسبی از کیفیت هوا شهرهای مختلف به شما ارائه می‌کند. این اپلیکیشن شاخص آلودگی هوا به شما می‌گوید که در حال حاضر کیفیت هوا در چه سطحی قرار دارد و برای چه افراد خطر ناک است. از AirVisual می‌توانید به عنوان برنامه آلودگی هوای تهران هم استفاده کنید. این اپلیکیشن وضعیت آلودگی هوای تهران را به خوبی به شما مي‌گوید و حتی ساعت‌هایی را برای رفت‌ و آمد در شهر اعلام می‌کند که کیفیت هوا کمی بهتر است.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

نسخه وب

AirMatters

اپلیکیشن AirMatters

اپلیکیشن دیگری که برای وضعیت آلودگی هوای تهران امروز و فردا می‌توانید از آن استفاده کنید، AirMatters نام دارد. این اپلیکیشن از حالت Dark Mode هم برخوردار است و رابط کاربری جذابی دارد.  در این اپلیکیشن می‌توانید سطح PM2.5، PM10، NO2، O3، CO و  SO2 را به خوبی مشاهده کنید. این اپلیکیشن به خوبی شرایط پیچیده هوا را به شما شرح می‌دهد و پیشنهاد‌های متعددی هم برای حفظ سلامتی کاربران ارائه می‌دهد.

دانلود برای iOS

دانلود برای اندروید

نسخه وب

 

چگونه از رستریکت اینستاگرام خارج شویم؟

We restrict certain activity Instagram یعنی چی

 

Plume Labs: Air Quality App

اپلیکیشن Plume Labs: Air Quality App

اپلیکیشن دیگری که از آن می‌توانید برای کیفیت هوای تهران استفاده کنید، Plume Labs: Air Quality App نام دارد. این اپلیکیشن هم ظاهر و رابط کاربری خوبی دارد و به خوبی اطلاعات کاملی درباره کیفیت هوا به کاربران ارائه می‌کند. عملکرد این اپلیکیشن هم شبیه به دو اپلیکیشن بالا است.

از این اپلیکیشن آلودگی هوا جهانی می‌توانید در کشورها و شهرهای مختلف استفاده کنید. می‌توانید وضعیت کیفیت هوای شهرهای مختلف را به راحتی مشاهده کنید. این اپلیکیشن به صورت مستقل سطح PM2.5، PM10، NO2، O3، CO و  SO2 هوا را نشان می‌دهد.

نسخه iOS

نسخه اندروید

Check Air Quality

اپلیکیشن Check Air Quality

اپلیکیشن آلودگی هوا Chech Air Quality هم بسیار کارآمد است. کار کردن با این اپلیکیشن بسیار راحت است و سریع اطلاعاتی که می‌خواهد را به شما بیان می‌کند. اگر به دنبال اپليكيشن آلودگي هوا براي ios هستید، از check Air Quality استفاده کنید.

دانلود برای iOS

 

SeamlessM4T را بشناسید:

ترجمه همزمان هوش مصنوعی

 

شاخص کیفیت هوا

با این اپلیکیشن شاخص آلودگی هوا به راحتی می‌توانید متوجه شاخص کیفیت هوا شوید. این اپلیکیشن به خوبی کیفیت هواوی شهر مختلف ایران را به شما نشان می‌دهد. این اپلیکیشن را می‌توانید برای اندروید دانلود کنید.

دانلود برای اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =