تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
برنامه آکورد یابی از روی موزیک

برنامه آکورد یابی از روی موزیک

اگر در حال گوش کردن به موسیقی هستید و می‌خواهید آکورد‌ها آن را پیدا کنید، می‌توانید از اپلیکیشن Chord ai استفاده کنید. این اپلیکیشن که می‌توانیم از آن به عنوان برنامه اکورد یاب استفاده کنید، به شکل خودکار آکوردها را برای شما پیدا می‌کند. اگر به دنبال برنامه آکورد یاب گیتار یا برنامه آکورد یاب اندروید هستید، Chord AI برای شما خواهد بود.

این برنامه آکورد یابی به موسیقی‌های در حال پخش گوش می‌کند و به راحتی می‌تواند آکورد آن‌ها را در اختیار شما قرار دهد. پس از این به‌ بعد دیگر برای پیدا کردن آکورد یک آهنگ در وب‌سایت‌های مختلف جست‌وجو نکنید. این اپلیکیشن برای همین‌کار توسعه پیدا کرده است.

دانلود اپلیکیشن Chord AI برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Chord AI برای آیفون

 

بهترین اپلیکیشن عکاسی در تاریکی برای اندروید:

بهترین نرم افزار عکاسی در شب برای اندروید

 

تبدیل نت به موسیقی

در ادامه میخواهیم اپلیکیشن دیگری به شما معرفی کنیم که برای تبدیل نت به موسیقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اپلیکیشن PlayScore2 نام دارد که با استفاده از دوربین گوشی کار می‌کند. تنها کافی است با این اپلیکیشن دوربین گوشی را باز کنید، از نت موسیقی عکاسی کنید و سپس مشاهده می‌کنید که نت به موسیقی تبدیل می‌شود.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این اپلیکیشن جایزه Reimagine Education Bronze Award winner 2021 را هم دریافت کرده است.

دانلود اپلیکیشن PlayScore 2 برای اندروید

دانلود PlayScore 2 برای آیفون

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 11 =