تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
علت بیرون پریدن گوشی از برنامه در اندروید

علت بیرون پریدن گوشی از برنامه در اندروید

بیرون پریدن گوشی از برنامه یکی از مشکلاتی است که در زمان‌ها و شرایط مختلف با آن مواجه می‌شوید. در این مطلب می‌خواهیم به دلایل بیرون پریدن برنامه در گوشی اندروید اشاره کنیم. همچنین برای رفع مشکل بیرون پریدن گوشی از برنامه هم راه‌کارهایی ارائه می‌کنیم.

 

 

دلایل بیرون پریدن برنامه در گوشی اندروید

دلایلی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم می‌توانند باعث بیرون پریدن گوشی از برنامه شوند:

رفع مشکل بیرون پریدن گوشی از برنامه

حالا می‌خواهیم راه‌کارهایی برای برطرف کردن مشکل بیرون پریدن گوشی از برنامه به شما پیشنهاد کنیم.

گوشی را ری‌استارت کنید

با ری استارت کردن گوشی می‌توانید بسیاری از مشکلات رایج را برطرف کنید. با ری استارت کردن گوشی می‌توانید مشکل بیرون پریدن گوشی از برنامه را هم حل کنید. بعضی وقت‌ها اپلیکیشن‌های مختلف حافظه رم گوشی را پر می‌کنند. حالا با ری استارت کردن گوشی می‌توانید رم را خالی کنید.

ارتباط اینترنتی خودتان را بررسی کنید

برخی اپلیکیشن‌ها برای اجرا شدن نیاز به اینترنت دارند ثابت دارند و با اینترنت موبایل به خوبی کار نمی‌کنند. بررسی کنید که گوشی شما به اینترنت وای-فای با کیفیتی متصل شده باشد.

اپلیکیشن را آپدیت کنید

می‌توانید به صورت دستی اپلیکیشن‌‌های نصب شده روی گوشی خودتان را آپدیت کنید. حتی می‌توانید این کار را به صورت خودکار انجام دهید.

گوگل پلی سرویس را آپدیت کنید

اپلیکیشن Google Play Servives در پس زمینه اجرا می‌شود و یکی از هسته‌های اصلی اندروید به شمار می‌رود. به روز بودن گوگل پلی سرویس باعث می‌شود که اپلیکیشن‌ها به خوبی کار کنند. حالا اگر این اپلیکیشن آپدیت نشده باشد، اپلیکیشن‌ها هم درست کار نمی‌کنند.

اپلیکیشن‌ها را دستی ببندید

بعضی وقت‌ها باید اپلیکیشن‌ها را به صورت دستی ببندید. در واقع باید اپلیکیشن‌ها را Force Stop کنید. یک بار این کار را انجام دهید و دوباره اپلیکیشن را باز کنید.

اطلاعات اپلیکیشن را پاک کنید

اگر هنوز با مشکل بیرون پریدن گوشی از برنامه مواجه هستید، بد نیست که یکبار اطلاعات اپلیکیشن را پاک کنید. برای اینکار باید Cache اپلیکیشن را پاک کنید. اگر این مشکل برطرف نشد، می‌توانید وارد منوی Recovery گوشی شوید و کش گوشی را پاک کنید.

دسترسی اپلیکیشن را چک کنید

برای رفع مشکل بیرون پریدن گوشی از برنامه می‌توانید دسترسی اپلیکیشن را چک کنید. شاید دسترسی اپلیکیشن تغییر کرده و شما نمی‌توانید آن را باز کنید. به قسمت دسترسی‌های اپلیکیشن بروید و دسترسی‌های لازم را به اپلیکیشن بدهید تا اجرا شود.

برای تغییر دسترسی اپلکیشن به مسیر زیر بروید:

 

 

اپلیکیشن را دوباره نصب کنید

اگر روش‌های بالا باز هم جوابگو نبودند، می‌توانید اپلیکیشن را حذف کنید و دوباره نصب کنید.

حافظه داخلی را خالی کنید

فضای خالی کافی روی گوشی ایجاد کنید. اپلیکیشن‌های اضافی یا فایل‌های حجیم را پاک کنید. بسیاری از اپلیکیشن‌ها برای اینکه به درستی کار کنند، نیاز به فضای خالی روی گوشی دارند.

گوشی را ریست فکتوری کنید

گزینه اخری که می‌توانید آن را امتحان کنید، ریست فکتوری کردن گوشی است. البته که باید از گوشی خودتان بکاپ بگیرید تا اطلاعات شما از دست نروند. با ریست فکتوری کردن تمام اطلاعات شما پاک می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =