تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
ایسوس راگ فون ۸ معرفی شد

ایسوس راگ فون ۸ معرفی شد

شرکت ایسوس در CES 2024‌از گوشی راگ فون ۸ رونمایی کرد. گوشی‌ جدید راگ فون از مدل‌ قبلی کوچک‌تر و سبک‌تر است. این گوشی ۸٫۹ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن ۲۲۵ گرم است. برای مقایسه باید بگوییم که گوشی راگ فون ۷ نزدیک به ۱۰٫۳ میلی‌متر ضخامت داشت و وزن آن ۲۳۹ گرم بود. البته گوشی راگ فون ۷ از باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کرد و گوشی راگ فون ۸ با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار شده است.

گوشی راگ فون ۸ از صفحه نمایش ۶٫۷۸ اینچی راهی بازار می‌شود. صفحه نمایشی که حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و روی آن یک دوربین سلفی داخل ناچ حفره‌ای دیده می‌شود. نرخ نوسازی صفحه نمایش ۱۶۵ هرتز خواهد. صفحه نمایشی از نوع LTPO روی این گوشی قرار گرفته که نرخ نوسازی آن بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز قرار می‌گیرد. این صفحه نمایش تا ۲۵۰۰ نیت روشنایی تولید خواهد کرد.

گوشی راگ فون ۸ اولین گوشی این سری به شمار می‌رود که از گواهی IP68 بهره می‌برد. این گوشی از سیستم خنک AeroActive Cooler X استفاده می‌کند.

گوشی ROG Phone 8 به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده و در مدلی راهی بازار می‌شود که ۲۴ گیگابایت رم  و ۱ ترابایت حافظه داخلی دارد. مدل پایه این گوشی ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل دیگری با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگاباتیت حافظه داخلی هم از این گوشی راهی بازار می‌شود.

گوشی راگ فون ۸ از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. یک دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه هم روی این گوشی قرار گرفته است. سومین دوربین این گوشی دوربین تلفه‌فوتو با زوم سه برابری است که حسگر ۳۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی این گوشی هم حسگر ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پانزده =