تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
بهترین اپلیکیشن عکاسی در شب برای اندروید

بهترین اپلیکیشن عکاسی در شب برای اندروید

عکاسی با گوشی همیشه موضوعی هیجان‌انگیز است. در طول سال‌های گذشته هم گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده و حتی گوشی‌های ارزان قیمت تجربه عکاسی به مراتب بهتری را نسبت به سال‌های گذشته ارائه کرده‌اند. با این حال اگر گوشی پرچم‌دار نداشته باشید، عکاسی در شب ممکن است شما را اذیت کند. با این حال اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که برای عکاسی در شب توسعه پیدا کرده‌اند. اپلیکیشن‌هایی که می‌توانند تجربه عکاسی در شب را برای شما لذت بخش‌تر کنند. در این مطلب قصد داریم به معرفی نرم افزار برای عکاسی در شب با اندروید بپردازیم. بهترین عمده فروشان موبایل شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت می‌کند.

Light Pollution Map – Dark Sky

از آنجایی که در شهرها آلودگی نوری بسیاری وجود دارد، پیدا کردن یک آسمان تاریک برای عکاسی غیر ممکن است. با اپلیکیشن Light Pollution Map – Dark Sky می‌توانید نقشه آلودگی نوری شهرها را مشاهده کنید. با این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید منطقه‌های تاریک را به راحتی پیدا کنید و سپس می‌توانید عکس‌هایی بسیار زیبا در شب در اختیار داشته باشید.

دانلود Light Pollution Map – Dark Sky برای اندروید

Camera FV-5

اگر به دنبال نرم افزار برای عکاسی در شب با اندروید می‌گردید، Camera FV-5 همان اپلیکیشن است. این اپلیکیشن از یک حالت عکاسی در شب یا Night Mode پیشرفته بهره می‌برد که باعث می‌شود بتوانید عکس‌های بهتری در شب ثبت کنید. کاربران در این اپلیکیشن می‌توانند سرعت شاتر را تغییر دهند، میزان ISO را تغییر دهند و حتی تغییراتی بیشتر در تنظیمات ایجاد کنند. کار کردن با این اپلیکیشن نسبتا راحت است و اکثر کاربران به راحتی می‌توانند با آن کار کنند. اپلیکیشن Camera FV-5 می‌تواند تجربه عکاسی دوربین‌های DSLR را برای شما خلق کند.

دانلود Camera FV-5 برای اندروید

 

چرا دوربین گوشی من تار شده:

علت تاری دوربین گوشی

 

NightShooting

از اپلیکیشن NightShooting هم می‌توان به عنوان بهترین نرم افزار عکاسی در شب برای اندروید نام برد. این اپلیکیشن که تا امروز بیش از میلیون‌ها بار از گوگل پلی دانلود شده، نشان می‌دهد که امکانات خوبی را برای عکاسی در شب در اختیار کاربران گوشی‌های اندرویدی قرار می‌دهد. با این اپلیکیشن خیلی راحت می‌توانید در شب عکاسی کنید و حتی از آسمان شب عکاسی کنید.

دانلود NightShooting برای اندروید

 

کدام گوشی برای عکاسی در شب مناسب است

بهترین گوشی برای عکاسی در شب

 

Night Mode Camera Photo Video

حالا می‌خواهیم Night Mode Camera Photo Video را به عنوان نرم افزار برای عکاسی در شب با اندروید به شمار معرفی کنیم. این اپلیکیشن می‌تواند تا شش برابر نور بیشتر جذب کند. در واقع این اپلیکیشن بهترین اپلیکیشن عکاسی در شب برای اندروید به حساب می‌آید. به راحتی و خیلی سریع می‌توانید عکس بگیرید. می‌توانید در شب فیلم‌برداری کنید.

دانلود Night Mode Camera Photo Video برای اندروید

ProCam X – Lite :HD Camera Pro

اپلیکیشن ProCam X – Lite :HD Camera Pro یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای عکاسی در گوشی‌های اندرویدی به شمار می‌رود. اپلیکیشنی که آنقدر ویژگی دارد که برای عکاسی در شب هم به کار می‌رود. با این اپلیکیشن می‌توانید دسترسی کامل به اکسپوژر، فوکوس، وایت بالانس، ISO و ویژگی‌های حرفه‌ای دوربین داشته باشید.

دانلود ProCam X – Lite :HD Camera Pro برای اندروید

 

بهترین دوربین گوشی در رده بندی dxomark:

بهترین دوربین گوشی از نظر dxomark 2024

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 17 =