تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
بهترین گوشی ها در شروع سال 2024 کدامند

بهترین گوشی ها در شروع سال 2024 کدامند

اگر می‌خواهید گوشی خودتان را تعویض کنید، بهتر گوشی جدیدی خریداری کنید. گوشی‌ای که شاید بتوانید آن را در لیست بهترین گوشی ۲۰۲۴ ما مشاهده کنید. البته در این لیست بهترین گوشی ۲۰۲۳ را مشاهده می‌کنید که همچنان در سال ۲۰۲۴ ارزش خرید بالایی دارند. ما در این لیست گوشی‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که هم ارزش خرید بالایی داشته باشند و هم برای بودجه‌های مختلف مناسب باشند.

گوشی های 2024 شیائومی

گوشی 2024 شیائومی

در حالی که گوشی‌هایی مانند شیائومی ۱۳ تی و شیائومی ۱۳ تی پرو جزو بهترین گوشی ۲۰۲۳ به شمار می‌رفتند، در سال ۲۰۲۴ هم هنوز جذاب هستند. با این حال شیائومی از جمله شرکت‌هایی است که زود به زود گوشی راهی بازار می‌کند. گوشی های 2024 شیائومی کم نیستند و از هم اکنون شایعات به مدل‌های متنوعی اشاره می‌کنند. یکی از بهترین گوشی های 2024 قطعا مدل گلوبال شیائومی ۱۴ خواهد بود.

گوشی شیائومی ۱۴ نه تنها سخت‌افزار بسیار خوبی دارد، بکه قیمت مناسبی هم خواهد داشت. این گوشی به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده و صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی OLED دارد که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

البته شایعات می‌گویند که گوشی‌ های 2024 شیائومی شامل شیائومی ۱۴ اولترا و حتی شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو هم می‌شوند. البته که شیائومی در این میان گوشی‌های مختلف در قالب برندهایی مانند ردمی و پوکو راهی بازار می‌کند.

گوشی جدید سامسونگ 2024

بهترین گوشی 2024 سامسونگ

سامسونگ هم از جمله شرکت‌هایی است که در طول سال ۲۰۲۴ گوشی‌های متنوعی راهی بازار می‌کند. این شرکت هم اکنون گوشی‌هایی مانند A25 و A35 و A15 را معرفی کرده و تا چند ماه دیگر گوشی A55 را هم معرفی می‌کند. البته سامسونگ در اوایل سال ۲۰۲۴ از سری S24 مانند S24 و S24 Plus و S24 Ultra را هم معرفی می‌کند.

با این حال اگر به دنبال گوشی جدید سامسونگ 2024 می‌گردید، می‌توانید منتظر گلکسی Z Fold 5 و Z Flip 6 هم باشید. جدیدترین گوشی‌های تاشدنی سامسونگ هم ویژگی‌های بسیار جذابی خواهند داشت.

بهترین گوشی های 2024

مقایسه گوشی اپل با پیکسل

اما بهترین گوشی های 2024 تنها شامل گوشی های سامسونگ و شیائومی نمی‌‌شود. شرکت‌های دیگری هم کلی گوشی با کیفیت و با امکانات بسیار خوب در این سال راهی بازار می‌کنند.

یکی از بهترین گوشی ۲۰۲۴ قطعا گوشی آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو مکس خواهد بود. محصولاتی که اوایل پاییز سال ۱۴۰۳ راهی بازار می‌شوند. در ادامه سال ۲۰۲۴ باید منتظر گوشی‌های سری پیکسل ۹ هم باشیم. قطعا گوشی‌های پیکسل ۹ هم بهترین گوشی ۲۰۲۴ خواهند بود.

بهترین گوشی میان رده 2024

بهترین گوشی های سال 2024

اگر به دنبال بهترین گوشی میان رده 2024 می‌گردید، می‌توانید یکی از گوشی‌های سامسونگ از جمله A55 و A35 را زیر نظر داشته باشید. گوشی‌های شیائومی هم می‌توانند انتخاب خوبی باشند. با این حال بهترین گوشی میان رده 2024 می‌تواند پیکسل 8a و ناتیگفون 2a  یا iPhone SE 4 باشد.

بهترین گوشی های سال 2024

همان طور که گفتیم بهترین گوشی های سال 2024 شامل چندین برند می‌شوند. اما روی کاغذ قطعا گوشی‌هایی مانند آیفون ۱۶، گلکسی S24، شیائومی ۱۴ جزو بهترین گوشی های سال 2024 قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =