تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
مانیتور Aorus C049DQ گیگابایت معرفی  شد

مانیتور Aorus C049DQ گیگابایت معرفی  شد

شرکت گیگابایت از مانیتور رده بالای جدیدی به نام مانیتور Aorus C049DQ رونمایی کرد. در ادامه به ویژگی‌های مانیتور Aorus C049DQ گیگابایت اشاره می‌کنیم.

مشخصات مانیتور Aorus C049DQ گیگابایت

مانیتور Aorus C049DQ در اندازه ۴۹ اینچ ساخته شده و کیفیت تصویر آن QD-OLED Ultrawide است. این مانیتور برای گیمینگ و مولتی‌تسکینگ خواهد بود.

مانیتور Aorus C049DQ به صورت خمیده ساخته شده است. صفحه نمایش آن توسط سامسونگ ساخته شده و وضوح تصویر آن به ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل می‌رسد. میزان خمیدگی صفحه نمایش هم 1800R اعلام شده است. نرخ نوسازی این صفحه نمایش ۱۴۴ هزتر است و مدت زمان پاسخگویی آن ۰.۰۳ میلی‌ثانیه خواهد بود. این مانیتوز از AMD FreeSync Premium Pro هم پشتیبانی می‌کند.

پنل مانیتور Aorus C049DQ گیگابایت

از ویژگی‌‌های صلی مانیتور Aorus C049DQ گیگابایت می‌توانید به پنل OLED Care اشاره کنیم. این ویژگی براساس هوش مصنوعی از صفحه نمایش OLED محافظت می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که صفحه نمایش OLED با مشکل پیکسل سوخته مواجه نشود.

بد نیست به سایر ویژگی‌های مانیتور Aorus C049DQ گیگابایت اشاره کنیم. این مانیتور از عمق رنگی ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند و نسبت کنتراست آن ۱٫۵۰۰٫۰۰۰:۱ می‌رسد. مانیتور Aorus C049DQ گیگابایت از ۹۹ درصد رنگ‌های DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و گواهی VESA DisplayHDR True Black 400 دارد. این استاندارد باعث شده این مانیتور گیگابایت نه تنها برای بازی کردن بلکه برای فعالیت‌هایی مانند ادیت ویدیو هم مناسب باشد.

پشت مانیتور Aorus C049DQ گیگابایت

این مانیتور از دو پورت HDMI 2.1، یک پورت DisplayPort 1.4، یک عدد پورت USB-C 18W در جهت شارژ دستگاه‌های مختلف و جک صدا بهره می‌برد.  دو عدد پورت USB 3.2 Type-A و دو اسپیکر ۵ وات هم روی این مانیتور دیده می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 12 =