تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
گوگل پیکسل واچ ۳ در دو اندازه راهی بازار می‌شود

گوگل پیکسل واچ ۳ در دو اندازه راهی بازار می‌شود

گزارش‌های جدید می‌گویند که گوگل پیگسل واچ ۳ در دو اندازه راهی بازار می‌شود. در حالی که نمی‌دانیم اندازه این دو ساعت چقدر خواهد بود، اما باید بگوییم که پیکسل واچ ۲ تنها در اندازه ۴۱ میلی‌متر راهی بازار شده بود. پس شاید پیکسل واچ ۳ یک اندازه بزرگ‌تر از ۴۱ میلی‌متر هم داشته باشد.

پیکسل واچ ۳ بزرگ‌تر احتمالا باعث می‌شود که از صفحه نمایش بزرگ‌تری برای این محصول استفاده شود. شاید صفحه نمایش ۱٫۳ اینچی را روی این محصول مشاهده کنیم. همچنین اندازه بزرگ‌تر به معنی استفاده از باتری بزرگ‌‌تر هم خواهد بود. بعید نیست که حسگرهای بیشتری هم روی این ساعت استفاده شود.

پیکسل واچ ۳ بزرگ‌تر احتمالا از بندهای ۲۲ میلی‌متری استفاده می‌کند و صفحه نمایشی خواهد داشت که حاشیه‌های باریک‌تری دارند.

پیکسل واچ ۳ بزرگ برای افرادی مناسب خواهد بود که مچ بزرگ‌تری دارند و حتی به باتری بزرگ‌تری نیاز دارند. پیکسل واچ ۲ تا ۲۴ ساعت باتری نگه می‌دارد و صفحه نمایش همیشه روشن هم داشت. حالا پیکسل واچ ۳ بزرگ‌تر می‌تواند مدت زمان بیشتری روشن بماند.

انتظار می‌رود که پیکسل واچ ۳ در مهر ماه سال ۲۰۲۴ راهی بازار شود. دقیقا زمانی که گوشی‌های پیکسل ۹ هم راهی بازار می‌شوند. احتمالا پیکسل واچ ۳ با سیستم عامل WearOS راهی بازار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =