تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
گوشی آنر مجیک V2 RSR Porsche Design معرفی شد

گوشی آنر مجیک V2 RSR Porsche Design معرفی شد

شرکت آنر با همکاری Porsche Design از گوشی آنر مجیک V2 RSR Porsche Design رونمایی کرد. گوشی پرچم‌داری که ظاهری بسیار جذاب دارد.

 

تعمیر موبایل کارکرده خود را با خیال راحت به کسری پارس بسپارید.

 

مشخصات آنر مجیک V2 RSR Porsche Design

گوشی آنر مجیک V2 RSR Porsche Design از همان سخت‌افزار گوشی آنر مجیک V2 استفاده می‌کند؛ اما تنها در مدلی با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. این گوشی در رنگ خاکستری راهی بازار می‌شود و روی فریم آن Flyline مشهور پورشه دیده می‌شود.

ماژول دوربین این گوشی از تیتانیوم است و به گفته شرکت آنر ظاهری اسپرت به گوشی بخشیده است. این گوشی تنها ۲۳۴ گرم وزن دارد و از فریمی آلومینیومی استفاده می‌کند و لولاهایی از جنس منیزیم دارد.

گوشی آنر مجیک V2 RSR Porsche Design به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ مجهز شده است. این گوشی دو صحفه نمایش ۶٫۴۳ اینجی Full HD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. صفحه‌های نمایشی از نوع LTPO OLED که کیفیت خوبی ارائه می‌کنند. صفحه نمایش بیرونی این گوشی هم ۷٫۹۲ اینچی خواهد بود که وضوح تصویر آن ۲۱۵۶ در ۲۳۴۴ پیکسل خواهد بود. صفحه نمایشی که نرخ نوسازی آن هم ۱۲۰ هرتز خواهد بود. این گوشی به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژر ۶۶ وات استفاده می‌کند.

برای گوشی Honor Magic V2 RSR Porsche Design از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی زوم و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید راهی بازار می‌شود. دوربین سلفی این گوشی هم از حسگر ۱۶ مگپیکسلی استفاده می‌کند.

قیمت گوشی آنر مجیک V2 RSR Porsche Design

گوشی آنر مجیک V2 RSR Porsche Design با قیمت ۲۲۵۰ دلا راهی بازار می‌شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 8 =