تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
گوشی آنر مجیک ۶ معرفی شد

گوشی آنر مجیک ۶ معرفی شد

شرکت آنر از گوشی‌‌های پرچم‌دار ۲۰۲۴ خود رونمایی کرد. گوشی آنر مجیک ۶ و آنر مجیک ۶ پرو با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ با صفحه نمایش LTPO OLED راهی بازار می‌شوند. این گوشی‌ها از سه دوربین پشت بهره می‌برند. البته گوشی آنر مجیک ۶ پرو به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. قیمت عمده جدیدترین گوشی های موبایل را از کسری پلاس دنبال کنید.

مشخصات آنر مجیک ۶ و آنر مجیک ۶ پرو

هر دو گوشی آنر مجیک ۶ و آنر مجیک ۶ پرو به صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی خمیده مجهز شده‌اند.  صفحه نمایشی از نوع LTPO AMOLED که وضوح تصویر آن ۱۲۶۴ در ۲۸۰۰ پیکسل خواهد بود و نرخ نوسازی آن هم بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز قرار می‌گیرد. این صفحه نمایش تا ۵۰۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند.

دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای این گوشی‌‌ها از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین سلفی داخل یک ناچ حفره‌ای قرار گرفته است. البته باید بگوییم که گوشی آنر مجیک ۶ پرو از دوربین پریسکوپ ۱۸۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲٫۵ برابر و زوم دیجیتال ۱۰۰ برابر برخوردار است. مدل پرو از دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی هم استفاده می‌کند.

گوشی آنر مجیک ۶ از دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و از زوم ۲٫۵ برابری اپتیکال و زوم ۵۰ برابر دیجیتال برخوردار است و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید هم دارد.

هر دو گوشی آنر مجیک ۶ و آنر مجیک ۶ پرو به رابط کاربری Magic OS 8 مجهز شده‌اند که با اندروید ۱۴ توسعه پیدا کرده است. این گوشی در مدل‌هایی با ۱۲ و ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شوند.

گوشی آنر مجیک ۶ باتری ۵۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژر ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند. گوشی آنر مجیک ۶ پرو هم باتری ۵۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژر ۸۰ وات پشتیبانی می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =