تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
آنر X8b با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد

آنر X8b با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت آنر از گوشی آنر X8b رونمایی کرد. گوشی میان‌رده‌ای که با مشخصات سخت‌افزاری قابل قبولی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مشخصات گوشی آنر X8b

گوشی آنر X8b به دوربین اصلی با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده و صفحه نمایشی ۶٫۷ اینچی AMOLED با وضوح تصویر Full HD+ دارد که تا ۲۰۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند. روی صفحه نمایش این گوشی ناچ کپسولی دیده می‌شود که برای نمایش اعلان‌ها هم به کار می‌رود. البته که داخل این ناچ کپسولی دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسل هم قرار گرفته است.

گوشی آنر X8b نزدیک به ۶٫۷۸ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن به ۱۶۶ گرم می‌رسد. این گوشی به تراشه اسنپ دراگون ۶۸۰ مجهز شده و ۸ گیگابایت رم دارد. باید بگوییم که این گوشی در مدل‌هایی با ۱۲۸ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

در کنار دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید با حسگر ۵ مگاپیکسل و دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسل هم قرار گرفته‌اند. این گوشی هوشمند از رابط کاربری MagicOS 7.2 و اندروید ۱۳ بهره می‌برد. آنر X8b از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که از شارژر ۳۵ وات پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی Honor X8b در رنگ‌های سبز و نقره‌ای و مشکی راهی بازار می‌شود. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۱۳ دلار راهی بازار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + یک =