تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
علت نصب نشدن برنامه روی گوشی های اندروید

علت نصب نشدن برنامه روی گوشی های اندروید

به احتمال زیاد شما هم با ما موافق هستید که گوشی‌های هوشمند بدون اپلیکیشن‌های مختلف کارایی زیادی نخواهد داشت و در اصل برنامه‌های مختلف هستند که باعث می‌شوند گوشی بتواند کارهای مختلفی انجام دهد. همین موضوع باعث می‌شود تا نصب نشدن برنامه به روی گوشی اندرویدی به یکی از دغدغه‌های بزرگ تبدیل شود. در ادامه همراه کسری پارس باشید تا علت نصب نشدن برنامه در گوشی سامسونگ و دیگر برندها را توضیح دهیم و راه حل آن را نیز ارائه کنیم.

تعمیر موبایل در کسری پارس با قطعات اصل و گارانتی معتبر

دلایل نصب نشدن برنامه روی موبایل

در این بخش علت نصب نشدن برنامه ها در گوشی شیائومی، سامسونگ و دیگر برندها را توضیح می‌دهیم.

دلایل نصب نشدن برنامه روی موبایل

سازگار نبودن برنامه

ممکن است برنامه مورد نظر شما با گوشی که دارید سازگار نباشد. دلیل این موضوع می‌تواند ناسازگار بودن نسخه اندروید یا سازگار نبودن برنامه با برند گوشی شما باشد.

مشکل در تنظیمات

گوشی‌های اندرویدی به صورت پیش فرض به گونه‌ای هستند که شما تنها اجازه دارید از گوگل پلی برنامه دانلود کنید و برای نصب از دیگر منابع باید گزینه‌ای را در تنظیمات تغییر دهید که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح می‌دهیم.

پر بودن گوشی

حتما مطمئن شوید که حافظه داخلی گوشی فضای کافی برای نصب برنامه جدید داشته باشد.

فایل غیر سالم

ممکن است فایل مورد نظر شما غیر سالم باشد و به همین جهت به روی گوشی نصب نشود. همچنین احتمال دارد به دلیل مشکل امنیتی خود گوشی اجازه نصب آن را صادر نکند.

بیشتر بخوانید

چرا گوشی هنگ می کند؟

روش حل مشکل نصب نشدن برنامه

در بالا توضیح دادیم که چرا روی گوشی برنامه نصب نمیشود؟ و در این بخش قصد داریم روش‌های حل آن را شرح دهیم.

گوشی را ری‌استارت کنید

در صورت داشتن مشکلات مختلف ری‌استارت کردن گوشی می‌تواند به عنوان اولین روش مشکل شما را حل کند. برای این کار دست خود را به روی دکمه پاور نگه دارید و Restart‌ یا Reboot را بزنید.

حافظه را خالی کنید

حافظه گوشی خود را خالی کنید. برای این کار هم می‌توانید Cache برنامه‌ها را پاک کنید و هم به سراغ حذف برنامه‌های اضافی بروید. همچنین می‌توانید فایل‌های غیر ضروری را به روی هارد یا لپ تاپ انتقال دهید.

بیشتر بخوانید

علت پریدن آنتن گوشی

گزینه نصب از منابع ناشناس را روشن کنید

اگر گوشی سامسونگ دارید:

خدمات تعمیر گوشی سامسونگ با قطعات اورجینال در کسری پارس

اگر گوشی شیائومی دارید:

تعیمر گوشی شیائومی در کسری پارس

گوشی را به آخرین نسخه آپدیت کنید

گوشی خود را حتما همواره به آخرین نسخه نرم افزاری آپدیت کنید تا مشکلات مختلف به حداقل برسد. برای این کار باید به دنبال گزینه Software update در گوشی خود باشید.

آخرین نسخه برنامه را دانلود کنید

اگر برنامه را از گوگل پلی دانلود نکردید، مطمئن باشید که نسخه برنامه، آخرین نسخه باشد تا مشکلات احتمالی آن برطرف شده باشد.

بیشتر بخوانید

چرا برنامه ها در گوشی باز نمی شود؟

جمع بندی

در این مطلب دلایل نصب نشدن برنامه‌ها به روی گوشی‌های اندرویدی را توضیح دادیم و به روش‌های حل آن نیز اشاره کردیم.

سوالات متداول

چرا برنامه روی گوشی نصب نمی‌شود؟ ممکن است برنامه با گوشی شما سازگار نباشد یا مثلا گوشی حافظه کافی نداشته باشد. تمامی موارد را در بالا شرح داده‌ایم.

چرا برنامه به غیر از گوگل پلی به روی گوشی نصب نمی‌شود؟ گوشی‌های اندرویدی به صورت پیش فرض تنها اجازه می‌دهند برنامه‌ها را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید. برای این که بتوانید از منابع دیگر برنامه بگیرید باید گزینه Install unknown apps را روشن کنید که روش انجام آن را توضیح داده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =